Gjest ~Milla~ Skrevet 1. februar 2010 #541 Del Skrevet 1. februar 2010 Usj da, hva er det som foregår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #542 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) trøsteshoppet litt... bestilt meg bok milla: vil ikke ta det her i tilfelle noen som kjenner meg leser. Endret 1. februar 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. februar 2010 #543 Del Skrevet 1. februar 2010 Den boken ønsker jeg meg.... sist gang jeg var innom bokhandleren hadde de den ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #544 Del Skrevet 1. februar 2010 tror den kan være både koselig og nyttig å lese sambo er i huset i da,de skulle bort med noen ting han har kjøpt til badet. kjeder meg og er sulten...mye sulten om dagen,skjønner ikke hvordan man kan være kvalm og i neste sekund sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. februar 2010 #545 Del Skrevet 1. februar 2010 Ja det er en av de raritetene man opplever når man er gravid.... Kvalmen lettet litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 1. februar 2010 #546 Del Skrevet 1. februar 2010 tror den kan være både koselig og nyttig å lese sambo er i huset i da,de skulle bort med noen ting han har kjøpt til badet. kjeder meg og er sulten...mye sulten om dagen,skjønner ikke hvordan man kan være kvalm og i neste sekund sulten Den der rariteten kjenner jeg godt igjen! Med en gang kvalmen slipper taket så kunne jeg nesten gjort hva som helst for noe skikkelig søtt! Litt morsomt også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. februar 2010 #547 Del Skrevet 2. februar 2010 Håper dagen er god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #548 Del Skrevet 2. februar 2010 Ambriel: ja utrolig mye rart som skjer med kroppen...mye man i "normal" tilstand aldri vill gjort Milla: takk for det men dagen er ikke veldig god. stod opp 5.30 i dag,stuptrøtt,men fikk gjort det jeg skulle,kvalm hele tiden,men ikke så mye verre enn vanlig. rett før jeg skulle dra måtte jeg plutselig spy æsj,hater det. kvalmen er vært helt grusom i hele dag,itillegg til at jeg e rmye svimmel og heldigvis hadde jg 2 ubundne timer som jeg ikke fikk tatt i forrige uke,så jeg reiste hjem 12.30. nå ligger jeg rett ut på sofaen,og det er godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. februar 2010 #549 Del Skrevet 2. februar 2010 Uff da. nei det var ingen god dag. Du får slappe av i sofakroken og lade batteriene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #550 Del Skrevet 2. februar 2010 snakket akkurat med bestemor hører hun er sliten,men hun er i godt humør når vi prater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. februar 2010 #551 Del Skrevet 2. februar 2010 Koselig... hun som skal bli oldemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. februar 2010 #552 Del Skrevet 3. februar 2010 Har du prøvd Seaband mot kvalmen? Sånne bånd man kjøper på apoteket til å ha på håndleddene De skal legge et press på samme stedet som akupunktørene setter nåler mot kvalme. Ellers kan du prøve ingefærtabletter også som man får kjøpt på apoteket, disse virket hos meg i begynnelsen, problemet var at jeg fikk mageknip så jeg klarte ikke ta dem lengre :/ Håper morgendagen blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 3. februar 2010 #553 Del Skrevet 3. februar 2010 9 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. februar 2010 #554 Del Skrevet 3. februar 2010 Tenkt idag er du 9uker på vei, synes ukene går fort jeg En uke mindre til du skal bli mamma for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #555 Del Skrevet 3. februar 2010 9 uker ukene går unna! heldigvis. om en uke skal jeg til jm,første kontroll siden jeg fant ut at jeg var gravid. utrolig kvalm i dag og og trøtt,sur og sliten synes forem har blitt verre jeg,trodde den skulle bli bedre ettersom ukene gikk.. ambriel: takk for gode råd og jubling for 9 uker Milla: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #556 Del Skrevet 4. februar 2010 da klokka ringte i dag følte jeg meg ikke bra. stod opp,var skikkelig svimmel og kvalm,kastet opp litt,og følte meg elendig. ringte jobben og sa jeg måtte se an litt om jeg kom i dag. sov et par timer,spiste litt,men formen er ikke bedre. nå sitter jeg her med kjempe dårlig samvittighet. å være gravid er ingen sykdom,så føler jeg burde ha kommet meg på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. februar 2010 #557 Del Skrevet 4. februar 2010 Uff da.... håper formen bedrer seg! Nei graviditet er ingen sykdom, men av og til er selve "symptomene"/"bivirkningene" av å være gravid tøffere en kroppen kan klare, så da må man lytte til kroppen og ta det med ro. Du får ikke lov å ha dårlig samvittighet for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #558 Del Skrevet 4. februar 2010 takk milla dagen i dag er grusom altså glad alle dager ikke er som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. februar 2010 #559 Del Skrevet 4. februar 2010 Uffa, kvalmen som plager deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 4. februar 2010 #560 Del Skrevet 4. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg