Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Dette fan jeg på BeSafe sine egne sider

I ulykker der gravide har vært innblandet har fosteret klart seg takket være at kvinnene har anvendt beltestyring. Bruk derfor BeSafe Gravid allerede fra andre graviditetsmåned.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm,oki,da bør jeg vel få kjøpt det da.

formen er elendig. jeg er trøtt,sliten,svimmel og kvalm,men er nødt til å bite tenna sammen og komme meg på jobb.

starrars sambo,humøret herjer virkelig om dagen,skal ikke mye til før jeg hisser meg opp eller griner :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg har voldsomme humørsvingninger jeg også.. merkelig. Har ikke hatt det siden jeg sluttet på pillen. Stakkar samboern her også.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 7 uker :strix:

går fremover,og bra er det!

hjemme igjen fra jobb nå,slutter 12.30 på onsdager,og det er godt i dag kjenner jeg. vært kvalm og svimmel i dag og,men ikke like ille som mandag og i går. merker at jeg blir fort svimmel(og kvaLM) om det går litt lang tid mellom mat. så haR vært i butikken og hamstret inn frukt nå,pærer,druer og ananas :gjeiper: og cola....det hjelper mot kvalmen,men er vel ikke noe bra å drikke det.....??

nesten ikek sovet i natt heller,usj,skjønner ikke helt hvorfor,er kjempetrøtt når jeg legger meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff,for noen daGer :sukk:

formel er helt jævli,kvalm,trøtt,svimmel og sliiiiiiten! sover ikke om natta heller gitt. men når jeg tenker på grunnen er det ikke så ille likevel :hjerte:

FRI i morra :strix: godt!!

planer for dagen:

sove

gå tur i snøen

ringe jordmor

vaske klær

rydde litt

skifte på senga

skal ikke til legen før i uke 12,synes det er lemge til jeg :sjenert: ringe jordmor i morgen,høre hva de sier,og få en time der,om jeg får før uke 12 eventuelt avbestilller jeg legetimen bare,jordmødre har vel uansett bedre kompetanse på dette?

etter å ha lest litt rundt omkring kommer jeg til å ringe jordmor på sykehuset, det er det de fleste anbefaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg og milla :hjerte:

fri i dag,godt! ikke fått gjort så mye enda..sitter å slapper av. satt på en vaskemaskin da :sjenert:

hater å ta telefoner til ting jeg ikke har gjort før :sjenert: og nå har jeg ringt jm to ganger uten at de tar telefonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

planer for dagen:

sove :jepp:

gå tur i snøen

ringe jordmor :jepp:

vaske klær :jepp:

rydde litt :jepp:

skifte på senga :jepp:

etter å ha ringt jm mange ganger tok de endelig telefonen,men kontordaMa var ikke der så de kunne ikke hjelpe meg i dag,måtte ringe igjen til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :klemmer:

Hvordan går det med deg og lille spira?

Her er en nyttig side hvor det står litt om kosthold under graviditet: http://matportalen.no/Matportalen/Emner/Gravide (står litt om brus/koffein inntak litt nede på sida :))

Ellers er folat viktig nå, regner med du tar det :)

Håper kvalmen snart slipper taket, unner INGEN å ha det slik jeg har hatt det til nå!

:klemmer::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så koselig at dere er innom jenter :hjerte:

Har du snakket med jordmoren idag? :)

fikk ikke ringt før i dag. fikk time om to uker,altså da jeg er i uke 10,det var den første de hadde ledig, hun synes det var sent med uke 12 om jeg fkk hos legen.

Hei vennen :klemmer:

Hvordan går det med deg og lille spira?

Her er en nyttig side hvor det står litt om kosthold under graviditet: http://matportalen.no/Matportalen/Emner/Gravide (står litt om brus/koffein inntak litt nede på sida :))

Ellers er folat viktig nå, regner med du tar det :)

Håper kvalmen snart slipper taket, unner INGEN å ha det slik jeg har hatt det til nå!

:klemmer::hjerte:

hei :klemmer:

her går det greit kan man si. formen er ikke på topp,er utrolig sliten,men har det bra :hjerte:

takk for tips om side! folat tar jeg ja,begynte med det rett før jeg ble gravid faktsisk.

Hurrrrraaaa for 8uker :hoppe:

8 UKER :bolledeig:

:strix: 8 uker :strix:

tida går egentlig fort... 4 uker siden jeg fant det ut snart!

nå har jeg endelig skjønt det da :rødme: MEN klarer ikke helt å nyte det og glede meg. redd for at det ikke skal gå bra. men det MÅ det.

er ikke like kvalm hele dagen lenger,bare i perioder. men er ufattelig sliten og trøtt,orker ingenting eter jobb. vi er som vanlig få på jobb og jeg er sliten og lei av det.

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla: er ikke så lett. man skal gjøre jobben sin og passe på seg selv samtidig... har fortalt det til de på avdelingen min da,synes jeg måtte det siden formen min er sånn som den er...greit at de vet hvorfor og kan hjelpe meg litt,ta de verste bleiene og sånn :sjenert:

føler meg såååå stygg om dagen,bleik,håret er jævli,MÅ virkelig til frisøren (kan man fargen håret??) magen er oppblåst,så de fleste bukser er vonde :tristbla:

måtte bare ha ut litt klag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke farlig å farge håret selv om du er gravid ;) Men fargen på håret kan bli litt annerledes pga homonene i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...