Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Uff jeg leste det på FB. Veldig leit å høre om bestemoren din :klem: Håper virkelig de kan hjelpe henne så hun blir frisk igjen! Grusomt hvor mange rundt meg som har fått påvist kreft de siste årene, det er så skremmende, særlig når det blir så nærme på en.

Masse god bedring vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeskremmende. hun har ikke fått vite 100% at det er det,men vi regner med det.

kjempetrist! og redd.. de får sikkert fjernet det,men hun er jo gammel,vil ikke at hun skla måtte gå gjennom dette :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MariannE og milla: :klemmer:

formen er nesten helt bra nå,så har vært i huset i dag og malt et strøk i stua. blir bra altså!

En liten oversikt:

Soverom:

ferdig:

malt veggene

mangler;

male lister oppe og kjøpe nye gulv lister

Stue:

Ferdig:

gulv lagt

Malt et støk på veggene

mangler:

male et strøk til

male lister

male vinduer

male tak

kjøkken:

ferdig:

Lagt gulv

Mangler:

male vegger

legge fliser ved en gammel ovn

legge fliser ved vasken

kjøpe og skru kjøkken

bad:

mangler:

ALT. det gamle skal rives og alt skal bygges nytt.

Gang:

mangler:

legge gulv/fliser

male vegger

male lister

dette ert første etasje,andre etasje er det tre soverrom,disse venter vi med å pusse opp foreløpig. et skal bla bli treningsrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten oversikt:

Soverom:

ferdig:

malt veggene

mangler;

male lister oppe og kjøpe nye gulv lister

Stue:

Ferdig:

gulv lagt

Malt et støk på veggene

mangler:

male et strøk til

male lister

male vinduer

male tak

kjøkken:

ferdig:

Lagt gulv

Mangler:

grunne vegger

male vegger

legge fliser ved en gammel ovn

legge fliser ved vasken

kjøpe og skru kjøkken

bad:

mangler:

ALT. det gamle skal rives og alt skal bygges nytt.

Gang:

mangler:

legge gulv/fliser

male vegger

male lister

Nok en dag tilbragt i det nye huset,og nåp begynner det å ta form,blir fiiiiint :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsninger :klemmer:

Nyttårsaften gikk rolig for seg her..vi pusset opp til 18 tiden og dro hjem,dusjet,spiste middag,så en film og spilte spill. koselig kveld <3

venter på mensen,30 dager nå,ikke vært så sen før.*men kommer nok,har kjent tegn i noen dager nå* :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i sjokk.....

tok en graviditetstest isted,og den viste gravid.... :sjenert: tok omtrent to sek og plusstegnet spratt frem...

kan ikke tro det,må ta en til etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) er i sjokk,kan ikke ro det er sant.

Hva gjør man nå liksom?

ifølge babynett (om dette nå er sant da),er jeg 4 uker og 3 dager på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Da får du deg en legetime, der kan de også dobbeltsjekke det om du ønsker det :klemmer:

Så spennende, da kommer det en liten en i august engang da :rødme:

Hva sa samboern?

Melder meg frivillig som sladris altså :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du deg en legetime, der kan de også dobbeltsjekke det om du ønsker det :klemmer:

Så spennende, da kommer det en liten en i august engang da :rødme:

Hva sa samboern?

Melder meg frivillig som sladris altså :sjenert:

Lest litt nå,og det virker som om det er litt tidlig for legetime. skal ta en test til etterpå.....

sambo og jeg er helt i sjokk,vi tror det liksom ikke....rar stemning her i dag :hjerte:

september sa kalkulatoren på babynett :hjerte: sjokk,sjokk,sjokk :sjenert:

godt du melder deg som sladris :klemmer: skal huske på det når dette går helt opp for meg,og det har gått litt tid.

mam og pap kommer i dag for å hjelpe til med oppussing,blir vanskelig å ikke si noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Det er litt tilig, men greit å få bestilt en så vet man når man skal dit. Greit å ha noe å forholde seg til.

Veldig glad på dine vegne *dream*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååå, vennen! :strix:

Jeg sitter her med tårer i øynene og er så utrolig glad!!!!!! :danse: :danse: :danse:

GRATULERER!!!

Dette er dere vel fortjent!

Legetime er som regel ikke vanlig før nærmere uke 12, det sa hvertfall legen min til meg. Selv var jeg der i uke 9 bare for å prate litt og da tok han alt av blodprøver. Det du evt kan gjøre er å finne en helsestasjon med jordmortjeneste i nærheten av deg, de er ofte veldig behjelpelige. Du kan jo ringe dem til uka og forhøre deg litt, evt bare snakke litt med en jordmor :biggrin: Så kan du jo også som Milla sa bestille time hos legen som kan bekrefte det med en blodprøve/urrinprøve, men du er jo sen med mensen, og testen viste jo ganske så positivt så kanskje ikke nødvendig ;)

Nok en gang, Gratulerer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang det med å si noe til foreldre, det er aldri noe som heter for tidlig, selv om man leser at man bør vente til uke 12 for da er alt mer sikkert. Om dere føler det er riktig å si det, så si det! Det er en utrolig glede å dele med foreldre, og om det skulle skje noe så kan de også være en utrolig støtte :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for litt tips ambriel :klemmer: er helt uviten om disse tingene jeg... :sjenert:

dette har vært det rareste døgnet jeg har opplevd. føler meg helt fjern,og jeg skjønner det egentlig ikke. merker jo ikke noe til det,bortsett fra IKM,positiv test,vonde pupper og plutselig røykeslutt...kan liksom ikke tro det er sant.

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...