Gå til innhold

Hvorfor må alle barbere seg nå til dags?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en mann som tenner på naturlige kvinner. Dvs. kvinner uten silokonbryster og uten at kroppshår barberes bort i vesentlig grad. I erotiske blader fra 60-70 tallet var nesten ingen barbert. Dette tyder på at barbering kun er en motesak og trenden kommer i all hovedsak fra puritanske USA hvor kvinner som ikke barberer leggene blir uglesett. Jeg synes derimot at litt hår på leggene og en skikkelig dusk er supersexy.

Mvh. Nostalgiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg tenner også på kroppshår - det er det veldig mange andre som også gjør. Hvis ikke hadde det vel ikke vært en egen "Hairy"-avdeling på de erotiske TGP-ene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barberer meg fordi jeg syntes det er direkte frastøtende og kvalmt med hår under armene, på leggene(ikke såååå ille) og i bikinilinjen!!!

Det er for min EGEN del jeg gjør dette.

Fordi jeg liker det best sånn.

At dere liker hår stikkende frem overalt er greit for meg, men jeg vill ikke ha det.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er en mann som noen ganger soler meg på Huk i Oslo (nakenstranden). De fleste damene der har full hårvekst der nede. Jeg ikke har tilgang til damegarderober, men min samboer sier at alle jentene hun ser i diverse omkldningsrom har vanlig hårvekst der nede. Jeg trekker derfor den konklusjonen at barbergjengen er i mindretall. Tror det er de mest sexinteresserte kvinnene som barberer seg - slike kvinner som deltar i dette diskusjonsforumet. Vel det er i allefall min teori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de barberer seg jo på "undersiden"!!Det vises jo ikke om man ikke legger seg ned da icon_wink.gif

Eller så må jeg si at å fjerne hår under armene er et must!!Leggene er jeg ikke så nøye på, iallefall ikke på vinters tid...orker ikke rett og slett.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du mann på Huk...

Kvinner er da vel ikke noe mindre sexinteresserte fordi om de ikke driver med denne hysteriske barberingen flere ganger i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg er også en mann som tenner på hår. Ikke over alle (bikini-)grenser, men synes ingenting om at det er glattbarbert. Det er vel derfor det er hår, for at menn skal tenne på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er godt vi alle er forskjellige da!

Den mann som faller for meg, får pent finne seg i at jeg er barbert, det kunne nemlig ikke på noen som helst måte falt meg inn å spare til hår under armene, eller i bikinilinjen eller ellers! Leggene får vel vokse litt vinterstider, men ellers? neppe!

Men så har da heller ingen av de menn jeg treffer klagd på det, så da er det jo ikke noe problem.

Det viktigste er vel ikke hår/ikke hår, men trivselen med seg selv? 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dere hårelskende menn henne???

Hvor gamle er dere egentlig?

Alle de eg treffer på er i 20-åra og de fabler bare om glattbarberte mus... Føler meg som en liten jentunge uten hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta da, jeg har liksom oppfattet deg som en oppegående sikker person jeg?

Jeg kan på ingen måte skjønne hvorfor du barberer deg, og i tillegg glattbarberer deg... KUN fordi menn "vil ha det slik?"

Dersom du føler deg som en unge uten hår, få deg mer hår!!! Om de menn du treffer "vil ha glatt mus!!" ja så har di vel truffet feil kvinne da vel??? Dersom DET betyr så mye at du ikke "får sjans" til å bli bedre kjent, så møter du seriøst feil menn!

Gjør det som passer best for deg, dersom du trives med kroppen din, så trives vel en evt. partner med kroppen din og? eller? (gjelder det kun o.n.s. så er det jo heller ikke så nøye, drit nå i hva de sier og mener! Det er jo bare for natta lell?) (tror ikke du finner kjærsten din på o.n.s. uansett.)

Du kan jo ihvertfall variere litt? barber "under" men lag en stripe/trekant el. forran, prøv deg frem litt, og føl hva som passer best for deg. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppegående.. Ja kanskje, selvsikker... Ikke så veldig. Men har nevnt dette en annen plass tidligere: Synes ikke at det er særlig lett å stå på barrikadene og kreve min rett til å være ubarbert, spesielt ikke når eg vet at fleste gutter synes at det er desidert ekkelt og frastøtende med hår her og der. Hvordan føle seg sexet og attraktiv, når man vet at de tenker sånn... Det blir litt som å legge 20 kg på seg for å bekjempe slankehysteriet. Skal kanskje nevne at eg ikke har en kjæreste, ingen som elsker og koser og har sex med meg for den eg er. Da blir eg desverre pent nødt til å underordne meg de reglene som gjelder.

P.S. Forsøker kanskje og å få frem andre vinkler på problemet her. icon_biggrin.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: katta den 2002-04-22 16:46 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Hvorfor vi så nidkjært barberer oss nedentil/armhulene/leggene? D er ett godt spørsmål som jeg neste må ta meg et wienerbrød på....

Jeg barberer meg nedentil fordi underlivet blir mere følsomt under sex. (Dette gjelder spesielt hvis også mannen tar seg ett drag m høvelen)vi praktiserer også oralsex og da er d ytterst usjarmerende m hår i maten.

Jeg barbërer armhulene fordi da svetter jeg ikke så mye.(Ganske utidig å måtte skifte trøye flere ganger om dagen p.g.a svetteringer)

Jeg barberer leggene rett og slett fordi jeg elsker den følelsen av brun silkemjuk hud

D handler altså om velvære..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg barberer meg for min EGEN skyld, fordi jeg synes kroppshår er ekkelt, og fordi jeg føler meg møkkete når hårene begynner å vokse ut.

Jeg foretrekker også hårløse menn.

Like barn leker best. Iallefall i min seng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke vi som barberer oss få lov til det uten ramaskrik?

Foretrekker du hår, så er det da bare å la det gro?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dere damer bekrefter jo bare synspunktene til temastarteren. Hvor er de hårløse damene i dusjen og på stranden ? Dere barberte er jo i mindretall så det holder. De fleste damer synes jo ikke det er spesielt stas å se ut som om de er 9 år nedentil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og dersom en voksen mann ikke klarer å se forskjell på kvinnekjønnet til en voksen kvinne uten hår og kjønnet til en 9åring... da bør ikke den mannen ha sex!!!

Herregud da, man ser ikke ut som noe barn selv om man er barbert vel? Det er ikke BARE hår som utgjør forskjellen på kvinne og småbarn er det vel? Ærlig talt!

Det er kanskje mindretallet som glattbarberer seg helt, men det er ganske mange som barberer/ stusser både her og der, og endel som glattbarberer "under", men da må du ærlig talt krype oppunder knærna på dama for å se det! Prøvd på det kanskje?

Og til Katta: Jeg har heller ikke noen kjæreste som koser med meg eller er glad i meg for den jeg er! Nå er jeg så "heldig" at jeg liker å glattbarbere meg jeg da, men lell. Jeg varierer faktisk det også, etter humøret! Av og til har jeg trekant, andre ganger lar jeg det gro hele veien (selvf. ikke utenfor bikinilinja..) det varierer like mye som lysten på forskjellig hårfrisyre hos meg!

Og hadde jeg møtt en mann som "krevde" at jeg skulle vært hårløs... eller som hadde ytret meninger om at jeg var ekkel dersom jeg hadde litt hår.. han hadde føket rett på dør uten så mye som ett bittelite "dypp" engang!!! Og aldri mer vært velkommen!

Jeg tror, singel eller ikke, at du får det best både med deg selv og i forhold til andre dersom du gjør det som passer deg selv. Dersom du finner en sikkerhet i at slik du liker deg, er slik det er rett for deg å være! Den sikkerheten vil synes og likes er jeg ganske sikker på!

Som tidligere sagt katta, varier litt ihvertfall, kanskje du finner en "frisyre" du trives med selv og?;)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er mann, og jeg får en ekkel følelse av at det er en småjente, hvis jenta er glattbarbert.

Dette er jeg nok ikke alene om, og slike følelser hos menn bør kanskje dere jenter ta på alvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære da, det er da bare å styre unna barberte jenter. Hvis du føler du har sex med et barn fordi hun har fjernet hår, ja da synes jeg du skal finne deg noe annet å holde på med. Ihvertfall med henne.

Dessuten, selv om du er av den oppfatningen, så kjenner jeg mange menn som foretrekker lite/ikke hår - og det er ikke fordi de liker sex med barn, om du lurte på det. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...