Gå til innhold

Silikonpupper


Gjest Steinar

Anbefalte innlegg

Hei Brutal. Etter at jeg tok brystløft forsvant mine hemninger mot å gi meg hen til min utkårede, både i senga og ellers. Utrolig deilig å kunne la han klå nårsomhelst og hvorsomhelst, kunne vrenge av meg bh'n anytime, og bare gå i en t-skjorte med lett tafse-tilgang.

Jeg kan også ri han, bli tatt bakfra etc, uten følelsen av at noe henger og slenger, det er deilig, og gjør meg rett og slett kåtere. Vet ikke om dette var SÅ viktig for han som for meg, men så lenge jeg er fornøyd, kåt og løssluppen, smiler han fornøyd fra morgen til kveld :)

Skjønner at det ikke gjør noen forskjell for deg, men jeg måtte bare ha det sagt.

Jeg kan signere denne i mitt eget blod!

Jeg har gått fra lyset av, dyna på , flat misjonær (til nøds bakfra) og absolutt ingen tafsing eller kikking over beltestedet, til det helt motsatte! Det er virkelig en befrielse. Jeg må ha vært dørgende kjedelig i senga.... Og hva fikk JEG ut av det? Nå har jeg faktisk et tilfredstillende sexliv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Steinar
Jeg kan signere denne i mitt eget blod!

Jeg har gått fra lyset av, dyna på , flat misjonær (til nøds bakfra) og absolutt ingen tafsing eller kikking over beltestedet, til det helt motsatte! Det er virkelig en befrielse. Jeg må ha vært dørgende kjedelig i senga.... Og hva fikk JEG ut av det? Nå har jeg faktisk et tilfredstillende sexliv :)

Herlighet, her får vi alle detaljer ;) hehe

Men et interessant poeng her - det betyr altså ingenting hva partneren mener og at han er fornøyd med deg da?

Hva slags type implantater har du forresten? Finnes det ikke noe sånt med saltvanns løsning i eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Hei Brutal. Etter at jeg tok brystløft forsvant mine hemninger mot å gi meg hen til min utkårede, både i senga og ellers. Utrolig deilig å kunne la han klå nårsomhelst og hvorsomhelst, kunne vrenge av meg bh'n anytime, og bare gå i en t-skjorte med lett tafse-tilgang.

Jeg kan også ri han, bli tatt bakfra etc, uten følelsen av at noe henger og slenger, det er deilig, og gjør meg rett og slett kåtere. Vet ikke om dette var SÅ viktig for han som for meg, men så lenge jeg er fornøyd, kåt og løssluppen, smiler han fornøyd fra morgen til kveld :)

Skjønner at det ikke gjør noen forskjell for deg, men jeg måtte bare ha det sagt.

Jeg vet om et tilfelle der mannen i forholdet kritiserte kona for store hengende pupper, og da forstår jeg jo at hun gjennomførte inngrepet. Imidlertid syns jeg det var rimelig utilgivelig gjort av ham! :kjefte:

Men hvis partneren virkelig er fornøyd med at de henger og slenger som du sier - betyr det ingenting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Hei Brutal. Etter at jeg tok brystløft forsvant mine hemninger mot å gi meg hen til min utkårede, både i senga og ellers. Utrolig deilig å kunne la han klå nårsomhelst og hvorsomhelst, kunne vrenge av meg bh'n anytime, og bare gå i en t-skjorte med lett tafse-tilgang.

Og hva om han hadde vert ekstremt opptatt, glad i og fornøyd med dine pupper, hva da?

Selvfølelse er hvordan man føler som seg selv, hvordan man oppfatter seg selv, selvbevissthet.

Så da er det greit å bygge sin selvfølelse ved hjelp av yttre ting? Så formeg å bygge selvfølelse ved hjelp av penger og glam er helt ok?

Nå er det nå en gang slik at selvet er i en kropp man har fått utdelt. Selvet og kroppen kan ikke separeres, ergo selvet er bevisst på kroppen det sitter i.

Til en viss grad ja.

Jeg som kvinne ønsker å føle meg feminin, og kvinnelig. Som nevnt tidligere knytter jeg min egen femininitet og kvinnelighet opp til legemet jeg besitter. Hvis dette legemet da ikke harmonerer med hvordan jeg (selvet) ønsker å føle meg, skapes det disharmoni. Denne disharmonien fører til at selvfølelsen blir påvirket i negativ retning. Når man har negativ selvfølelse fører det igjen til at mange områder i livet også blir påvirket i negativ retning. Det blir en ond sirkel. Hvis man har "jobbet" med å forandre sin selvfølelse til det positive i mange år, men fortsatt har problemer med å se på sin egen kropp som kvinnelig og feminin. Og man har fortsatt har en negativ oppfattelse av seg selv og ikke trives med kroppen selvet besitter, hva er da galt med å foreta en liten endring som gjør at selvet og kroppen harmonerer?

Hva med din partners evne til å uttrykke sin begeistring over din kropp, har det ikke noe å si?

Jeg ser på meg selv som et harmonisk menneske nå. Jeg har god selvfølelse. Jeg synes jeg ser ut som den kvinnen jeg oppfatter meg som. Det har skapt positive ringvirkninger utover på andre områder i lvet mitt. Hva andre synes om implantater gir jeg en lang en i (hadde jeg ikke gjort det, så hadde jeg aldri foretatt det inngrepet), men ingen skal komme og fortelle meg at jeg er overfladisk og har dårlige verdier på grunn av mitt valg. Jeg gjorde dette kun for meg selv, og ingen andre. Folk som har kjent meg lenge før inngrepet har sett min prositive forandring. Jeg er trygg på meg selv. Jeg kan nå være kvinne uten at jeg føler meg patetisk, malplassert og ufeminin som en 14 årig gutts kropp med kjole, høyhælte sko og med neglelakk. Hele meg er nå kvinne, og jeg nyter det!

Grattulerer§ <- Oppriktig ment :) Men er det riktig at vi skal la det ytre styre slike ting? Er det riktig at en ikke skal kunne ha verdi som menneske i seg selv? Er det ikke noe galt med veden når ens egen selvfølelse styres av hvordan en ser ut, ikke hven en er?

Jeg kan signere denne i mitt eget blod!

Jeg har gått fra lyset av, dyna på , flat misjonær (til nøds bakfra) og absolutt ingen tafsing eller kikking over beltestedet, til det helt motsatte! Det er virkelig en befrielse. Jeg må ha vært dørgende kjedelig i senga.... Og hva fikk JEG ut av det? Nå har jeg faktisk et tilfredstillende sexliv :)

Som singel? :klø: Måtte bare! ;)

Jeg vet om et tilfelle der mannen i forholdet kritiserte kona for store hengende pupper, og da forstår jeg jo at hun gjennomførte inngrepet. Imidlertid syns jeg det var rimelig utilgivelig gjort av ham! :kjefte:

Nakkeskudd for slike idioter!

Men hvis partneren virkelig er fornøyd med at de henger og slenger som du sier - betyr det ingenting?

Det venter jeg spent på å få svar på. For som nenvt, hadde jeg opplevd at min partner hadde brukt skalpell på sine bryst så hadde jeg følt meg så lite verdt i hennes liv at jeg hadde forlatt henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, her får vi alle detaljer ;) hehe

Men et interessant poeng her - det betyr altså ingenting hva partneren mener og at han er fornøyd med deg da?

Hva slags type implantater har du forresten? Finnes det ikke noe sånt med saltvanns løsning i eller noe?

Hva partneren mente og at han var fornøyd med meg hadde ingen påvirkning på mitt valg, eller min selvfølelse. Kanskje i noen få situasjoner, der jeg hadde en "god dag" sånn selvfølelsesmessig, kunne jeg slappe litt mer av enn vanlig.

Jeg gikk heller aldri på stranda og solte meg og badet, viste meg aldri i bikini o.l. Sydenturer ble ikke tatt opp til vurdering engang. Gikk stort sett alltid i dongeribukse og en t-skjorte eller genser. Kledde meg ikke feminint i det hele tatt. Sminket meg ikke, brukte ikke neglelakk, og eide ikke høyhælte sko. Jeg gikk også alltid med BH og hadde tre pushup innlegg i hver cup. Det hjalp jo litt. Men under klærne så jeg jo fortsatt ut som en gutt, følte jeg.

Jeg har silikon. Jeg valgte det fordi kirurger og andres erfaringer tilsier at silikonimplantater føles mer naturlig enn saltvannsimplantater. Jeg var veldig bestemt på at jeg ville ha bryster som både så og føltes mest mulig naturlige ut. Det er jo ingen garanti, men det var uansett mitt mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det greit å bygge sin selvfølelse ved hjelp av yttre ting? Så formeg å bygge selvfølelse ved hjelp av penger og glam er helt ok?

Hva med din partners evne til å uttrykke sin begeistring over din kropp, har det ikke noe å si?

Grattulerer§ <- Oppriktig ment :) Men er det riktig at vi skal la det ytre styre slike ting? Er det riktig at en ikke skal kunne ha verdi som menneske i seg selv? Er det ikke noe galt med veden når ens egen selvfølelse styres av hvordan en ser ut, ikke hven en er?

Det venter jeg spent på å få svar på. For som nenvt, hadde jeg opplevd at min partner hadde brukt skalpell på sine bryst så hadde jeg følt meg så lite verdt i hennes liv at jeg hadde forlatt henne.

Jeg tror jeg har svart på det meste i andre innlegg, men skal prøve å svare på det andre.

"Glam"? For meg er ikke mine nye bryster "glam." Det er bare den ene tingen som manglet for at jeg skulle føle meg hel og i harmoni. Penger- vel, ikke alt er gratis her i livet, og jeg må si at for meg har det vært verd hver krone og mere til! (Om noen hadde spurt meg "Er det dine pupper?" så kunne jeg ha funnet på å svart "Ja, jeg har da betalt for dem, så da er de mine, er de ikke?" Om noen hadde spurt "Er puppene dine ekte?" kunne jeg ha funnet på å svare "Du kan ser dem, kan du ikke?" Med humor i stemmen og et smil, selvsagt.)

Håper jeg har svart på det du lurte på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Steinar
Hva partneren mente og at han var fornøyd med meg hadde ingen påvirkning på mitt valg, eller min selvfølelse. Kanskje i noen få situasjoner, der jeg hadde en "god dag" sånn selvfølelsesmessig, kunne jeg slappe litt mer av enn vanlig.

Jeg gikk heller aldri på stranda og solte meg og badet, viste meg aldri i bikini o.l. Sydenturer ble ikke tatt opp til vurdering engang. Gikk stort sett alltid i dongeribukse og en t-skjorte eller genser. Kledde meg ikke feminint i det hele tatt. Sminket meg ikke, brukte ikke neglelakk, og eide ikke høyhælte sko. Jeg gikk også alltid med BH og hadde tre pushup innlegg i hver cup. Det hjalp jo litt. Men under klærne så jeg jo fortsatt ut som en gutt, følte jeg.

Jeg har silikon. Jeg valgte det fordi kirurger og andres erfaringer tilsier at silikonimplantater føles mer naturlig enn saltvannsimplantater. Jeg var veldig bestemt på at jeg ville ha bryster som både så og føltes mest mulig naturlige ut. Det er jo ingen garanti, men det var uansett mitt mål.

Okay. Når jeg leser din historie og din spesielle situasjon, så kan jeg vel bare si meg enig i at du har gjort det rette valget for deg.

Som mann så liker jeg jo ei kvinnes pupper, og hvis det absolutt ikke er noe der, så kunne nok det ha blitt et problem for meg.

Men at pupper skal måtte være "perfekte" er jeg fortsatt sterkt i mot!! :rope:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om et tilfelle der mannen i forholdet kritiserte kona for store hengende pupper, og da forstår jeg jo at hun gjennomførte inngrepet. Imidlertid syns jeg det var rimelig utilgivelig gjort av ham! :kjefte:

Men hvis partneren virkelig er fornøyd med at de henger og slenger som du sier - betyr det ingenting?

Jeg hadde engang en kjæreste som utbrøt, med stor entusiasme, "Jeg kan betale dem for deg!" da jeg nevnte at dette var noe jeg hadde lyst å gjennomføre. Jeg ble så skuffa og såret, og det hjalp jo ikke akkurat noe særlig på den fra før av lave selvfølelsen akkurat. Jeg var sammen med ham en god stund etterpå, og det var han som gjorde det slutt. Så mye selvrespekt hadde jeg før... Tok imot altfor mye dritt og lot meg tråkket på av drittsekker, fordi jeg ikke følte jeg fortjente noe bedre. Det skjer ikke i dag! :) Livet er herlig og smiler til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay. Når jeg leser din historie og din spesielle situasjon, så kan jeg vel bare si meg enig i at du har gjort det rette valget for deg.

Som mann så liker jeg jo ei kvinnes pupper, og hvis det absolutt ikke er noe der, så kunne nok det ha blitt et problem for meg.

Men at pupper skal måtte være "perfekte" er jeg fortsatt sterkt i mot!! :rope:

Takk :) jeg er også 100% sikker på at jeg har tatt det riktige valget!

Mine pupper er nok ikke "perfekte", og det var heller ikke målet eller hvorfor jeg gjorde dette, men jeg HAR pupper og DET er perfekt!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Jeg hadde engang en kjæreste som utbrøt, med stor entusiasme, "Jeg kan betale dem for deg!" da jeg nevnte at dette var noe jeg hadde lyst å gjennomføre. Jeg ble så skuffa og såret, og det hjalp jo ikke akkurat noe særlig på den fra før av lave selvfølelsen akkurat. Jeg var sammen med ham en god stund etterpå, og det var han som gjorde det slutt. Så mye selvrespekt hadde jeg før... Tok imot altfor mye dritt og lot meg tråkket på av drittsekker, fordi jeg ikke følte jeg fortjente noe bedre. Det skjer ikke i dag! :) Livet er herlig og smiler til meg!

Ja, det psykiske og fysiske henger sterkt knyttet i sammen.

Kommer man borti feil mennesker uten sunt folkevett, så er det ikke akkurat noen fordel her i livet - for å si det sånn.

Men perfekt blir man aldri og det skal ikke være nødvendig heller :)

Hvis noen forventer det så blir det bare helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg har veldig lav forståelse for at noen gidder å bruke tid til å argumentere for hvordan andre skal oppfatte kroppen sin. Er det ikke bare å gi blaffen i om noen foretar kirurgiske inngrep, så lenge man ikke selv tvinges til det?

Endret av Hilde K S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Takk :) jeg er også 100% sikker på at jeg har tatt det riktige valget!

Mine pupper er nok ikke "perfekte", og det var heller ikke målet eller hvorfor jeg gjorde dette, men jeg HAR pupper og DET er perfekt!

:)

Virker som du har den rette innstillingen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar
Jeg har veldig lav forståelse for at noen gidder å bruke tid til å argumentere for hvordan andre skal oppfatte kroppen sin. Er det ikke bare å gi blaffen i om noen foretar kirurgiske inngrep, så lenge man ikke selv tvinges til det?

Du har et altfor praktisk syn på det ;) hehe

Men i, eller i starten av, et forhold kan dette fort bli ganske problematisk.

På den annen side er det vel ikke noen grunn til å ta bekymringene før tiden er inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det psykiske og fysiske henger sterkt knyttet i sammen.

Kommer man borti feil mennesker uten sunt folkevett, så er det ikke akkurat noen fordel her i livet - for å si det sånn.

Men perfekt blir man aldri og det skal ikke være nødvendig heller :)

Hvis noen forventer det så blir det bare helt feil.

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine er hverken harde, eller kalde. (må innrømme at jeg flere ganger har lurt på om det er noe galt med dem siden de er så myke som de er. Har fått bekreftet fra min kirurg at alt er som det skal være.) :)

Så bra :D

Skal innrømme at jeg ikke har kjent på så veldig mange silikonpupper. Kan hende det er noen som putter i for mye, eller at det er forskjell på hvordan kroppen reagerer på implantatene.

Jeg vil heller ha ei dame som er blid og fornøyd, med silikonpupper (eller andre ting "fikset" på) enn ei som går konstant rundt og er misfornøyd og syter over utseendet sitt. Hvis litt "fiksing" kan hjelpe på humør og selvbilde - er jeg absolutt for dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har veldig lav forståelse for at noen gidder å bruke tid til å argumentere for hvordan andre skal oppfatte kroppen sin. Er det ikke bare å gi blaffen i om noen foretar kirurgiske inngrep, så lenge man ikke selv tvinges til det?

På en måte synes jeg det er bra at folk stiller spørsmål istedenfor å sitte med sitt eget, ofte forvrengte, syn på hvorfor noen går til det steget å foreta et slikt inngrep.

Man stiller jo spørsmål fordi man ikke forstår, eller ikke vet. Jeg har ingen problemer med å "opplyse" noen om noe ang. dette temaet. Det er desverre mye uvitenhet, fordommer og vrangforestillinger der ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :D

Skal innrømme at jeg ikke har kjent på så veldig mange silikonpupper. Kan hende det er noen som putter i for mye, eller at det er forskjell på hvordan kroppen reagerer på implantatene.

Jeg vil heller ha ei dame som er blid og fornøyd, med silikonpupper (eller andre ting "fikset" på) enn ei som går konstant rundt og er misfornøyd og syter over utseendet sitt. Hvis litt "fiksing" kan hjelpe på humør og selvbilde - er jeg absolutt for dette!

Det er jo snakk om preferanse hvor mye en ønsker å putte i. Personlig synes jeg det er finest når overkroppen harmonerer med underkroppen, men legger meg ikke borti hva andre gjør. Det er deres valg, og rett, til å gjøre som de vil. Hva jeg synes er i så måte irrellevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plastpupper er en avgjørende faktor for å ikke gå videre med en jente. Det er også oppsigelsesgrunn i et forhold. Som tidligere nevnt, jeg gjør unntak for de som har vert rammet av sykdom og som har vert nødt å fjerne et bryst eller to.

Hvorfor gjør du unntak for dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hvorfor gjør du unntak for dem?

døhh? Vanskelig å skjønne. Kosmetisk grunn som bunner ut i 2 ulike valg.

1 se ut som et misfostra frik,

2 få en B istedenfor en A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...