Gå til innhold

Bøllefrøet kommer noen år for tidlig ;)


Serenity88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei vennen!

Hvordan går det med dere?

Hvor i Oslo er det du bor? Har en mistanke om at du ikke bor så langt unna meg skjønner du ;)

Send meg en PM hvis du vil avsløre det ;)

GOD HELG :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE quote dette innlegget, slenger inn et bilde som blir en liten stund :)

I'm bækk on trækk! :goodbye:

Koselig å lese alle meldinger! :Nikke:

PM sendt Frigg, men vi bodde nok nærmere hverandre før, jobben min derimot er nok nærme deg!

-----------------------------------------------------------

Dette blir siste offisielle innlegg i denne boken, men fjerner den ikke enda! Er jo ikke gravid lenger :lur:

Fødselshistorie:

Snakket med flere venninner torsdag dag/tidlig kveld om hvordan jeg ikke trodde noe ville skje, den gang ei! 22.30 kicket riene i gang og jeg begynte å ta tiden, turte ikke ringe Føderiket enda, ville jo ikke fremstå som en gal førstegangfødende *fnise* Sa ifra til E om at jeg trodde ting muligens var i gang, men at jeg ville ta tiden 1 time, men han måtte gjøre seg klar til å dra. E dusjet, stekte seg noen egg, kom inn til meg og maste litt frem og tilbake :hjerte:

23.30 ringer jeg Føderiket og får beskjed om å vente hjemme litt til, har da rier ca. hvert 10. min. med en varighet på 1 min. De er sterke, men det kommer noen kortere rier mellom disse igjen som jeg ikke tar med i beregningen, dog det gjør det vanskelig å slappe av!

24.30 må E ringe fordi jeg ikke klarer å være hjemme lenger, da er JM på plass og vi bestiller taxi!

01.11 er sladremelding til Frigg sendt, ligger da i badekaret på Føderiket med 6 cm. åpning (hadde 3-4 da JM sjekket på kontroll samme morgen). Begynner å bli sliten, men er positiv! E setter på musikk, tar litt bilder og snakker om forskjellig ting når jeg har litt pauser.

Utover natten blir pausene færre, riene lengre og sterkere, de kommer gjerne også dobbelt (det var tøft!). Har ingen trykketrang når hun sjekker at åpningen er 8cm, og litt etter er min faste JM tilstede.

Nå blir det lite snakking fra min side og vi er 4 stykker inne på badet med tente lys. Puster meg bra gjennom riene, men lager en del lyd, sinnsykt slitsomt!

Så går tiden litt i ett for meg, men jeg klarer på mirakuløs måte å gå fra badekaret til sengen (hele kroppen skjelver) i rier og ligger der med trykketrang. E ligger ved siden av og holder i hånden min, sier fine ting og er helt fantastisk! Så kommer hodet ut, og da får jeg selvfølgelig en riepause, slik at neste trykk ikke kommer på en stund :sjenert: La oss si at jeg er glad E tåler MYE for han ville selvfølgelig se det...

Så får jeg den lille, store karen opp på brystet mitt og han er så utrolig deilig, myk og varm! Kjempesliten og kroppen rister fortsatt, så E klipper navlestrengen og tar over lille J mens de gjør meg "ferdig" :)

Ble ikke klippet, men sydde 3 sting. Hadde en del etterrier som var heller ubehagelige særlig siden jeg var så sliten, men adrenalinet var en kjempegod venn!

10 timer senere så var vi hjemme :rødme:

post-21177-1269256078,7872_thumb.jpeg

10 timer gammel :hjerte:

post-21177-1269256060,1541_thumb.jpeg

Noen dager :)

Endret av Serenity88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sommerjenta*

Gratulerer med en nyydelig liten gutt :rødme: Digget fødselshistorien forresten. Ikke så ille at det skremmer noviser som meg, men ikke glosset over heller hehe :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempenydelig!! :rødme:

Fin historie, og flinke E som var fantastisk! :)

Kommer det en ny dagbok? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et fantastisk skjønt bøllefrø du har fått Serenity!! ;) :rødme:

Du har vært supertøff :klemmer:

Takk for at du deler historie med oss, utrolig spennende å lese. Nå må jeg snart slutte å lese her inne tror jeg, for jeg blir jo så verpesyk at jeg går på veggen... :sjenert:

Håper du nyter tiden som mamma for lille J, og at E fortsetter å være fantastisk med begge to! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

så utrolig nydelig han var :happy:

tenker det er kjempekoselig å være mamma :jepp::kgbaby:

Endret av *Twinklestar*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Så utrolig spennende å lese! Uæææ, kjenner jeg gruer meg til evt. fødsel av å lese om det! Auuu! :forvirret:

Hvordan går det med dere nå? Er det vanskelig å være mamma, eller faller ting seg litt naturlig?

:klemmer:

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende og lese om fødselen :jepp: Det hørtes ut som en god opplevelse, selvom det naturligvis var smerter involvert :)

Håper dere har det fint alle tre! og God påske :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin fødselshistorie!

Må si jeg var sjokkert og imponert når jeg leste på FB at du var hjemme etter 10 timer! SUPAH' WOMAN! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...