Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #1 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har lyst til å gå for fargekombinasjonen hvit-grønn-lilla med de to første fargene som "hovedfarger". Jeg finner lite på nett med denne fargekombinasjonen, men det lille jeg har funnet har vært lekkert! Jeg ville opprinnelig gå for det tradisjonelle hvit-offwhite-grønn, men det ble rett og slett litt kjedelig. Hva slags farger har dere andre her inne valgt og hvorfor? Morsomt å høre..
GodsChild Skrevet 30. juni 2009 #2 Skrevet 30. juni 2009 Jeg ser for meg hvitt / lysgult / sjokoladebrunt, med de foerste to som hovedfarger. Har ogsaa vaert innom tanken hvitt / groent / brunt og hvitt / groent / lilla
Mo9qa Skrevet 30. juni 2009 #3 Skrevet 30. juni 2009 Jeg har lyst til å gå for fargekombinasjonen hvit-grønn-lilla med de to første fargene som "hovedfarger". Jeg finner lite på nett med denne fargekombinasjonen, men det lille jeg har funnet har vært lekkert! Jeg ville opprinnelig gå for det tradisjonelle hvit-offwhite-grønn, men det ble rett og slett litt kjedelig. Hva slags farger har dere andre her inne valgt og hvorfor? Morsomt å høre.. Her er det lilla som er gjennomgangsfargen - sammen med oransje... Grunnen? Fordi jeg elsker lilla Og sammen med oransje ble det kjempekult! Vil ikke ha et sånt helhvitt bryllup...
Gjest brud 2008 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Jeg hadde sånn dyp mørk blåfarge. Jeg var veldig i tvil på forhånd, så sat jeg å så på brudebuketter, og fant en på nettet med blått i, og da tenkte jeg så klart skal jeg ha blått! har alltid vært glad i mørk blåfarge. Då ble det blått kombinert med hvitt.
kaprifolen Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Vi hadde hvitt, brunt og rosa, vi! Skikkelig dyp, lekker brunfarge, og en blanding av "peonrosa" og knallrosa! I brudebuketten var det også noen lilla orkideer som bare gjorde kombinasjonen helt fantastisk!!!
MiniBill Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Gult, fersken, rosa og grønn. Er veldig glad i farger, men mye mulig jeg forandrer litt på kombinasjonen.
lilleanda Skrevet 3. juli 2009 #7 Skrevet 3. juli 2009 Jeg har litt sølv i brudekjolen, så jeg har litt sølv på bordkort, servietter o.l. Så bruker jeg endel blonder, sommerfugler og markbomster. Så det blir ikke noen spesielle farger, men mange forskjellige lyse farger. Håper på å få litt liv i et stort hvitt lokale Men det er godt jeg har min forlovede som følger med, ellers hadde vi blitt husket som sommerfugl-paret Masse masse blomster blir det iallefall.
sivjune Skrevet 5. juli 2009 #9 Skrevet 5. juli 2009 Vi giftet oss i går, hadde bryllupsfesten nær stranden, så blått som fargetema. Blå og hvit brudebukett, blå brudepikebuketter, oppsatser med mye blått og noe naturlige strå. Mine to forlovere hadde like, blå kjoler. Brudepikene hadde hvite kjoler med strikket blå vest over. Blå pynt på bryllupskaken. Blått i invitasjon og kirkeprogram, der vi også brukte deler av samme design. Vi hadde også servietter med motiv fra rullesteinstrand, bordkort av skjell, pyntet med skjell og lanterner med te-lys, så ble veldig gjennomført.
Sommerbrud2010 Skrevet 7. juli 2009 #11 Skrevet 7. juli 2009 Jeg har lyst til å gå for fargekombinasjonen hvit-grønn-lilla med de to første fargene som "hovedfarger". Jeg finner lite på nett med denne fargekombinasjonen, men det lille jeg har funnet har vært lekkert! Jeg ville opprinnelig gå for det tradisjonelle hvit-offwhite-grønn, men det ble rett og slett litt kjedelig. Hva slags farger har dere andre her inne valgt og hvorfor? Morsomt å høre.. Så morsomt!! Jeg har valgt akkurat de samme fargene som deg Tenker hvite blomster, grønne blader og med et hint av lilla i brudebuketten. I Norge finnes det noen nydelige lilla roser!!! Så da ser jeg for meg roser, liljer og grønne blader i brudebuketten, og hvis det ikke er for dyrt vil jeg ha det samme på dekorasjonene. Mine to forlovere skal ha lys lilla kjoler Men jeg er veldig veldig usikker på servietter.. Hvilken farger tar du? Jeg skal gifte meg 19. juni 2010, så jeg vil ikke ha for mørke farger heller.. Vanskelig det her!
Birdcage Skrevet 7. juli 2009 #12 Skrevet 7. juli 2009 Vi skal sannsynligvis ha offwhite/champagne, brunt og rosa. Jeg har kjole i mørk champagnefarge, brudgommen skal ha brun dress, og vi skal ha bryllupsfesten i et gammelt romantisk hus med masse rosa syriner i hagen. Så da ble det sånn..
Gjest Ansjoni Skrevet 7. juli 2009 #13 Skrevet 7. juli 2009 (endret) . Endret 27. september 2009 av Ansjoni
Gjest TS Skrevet 7. juli 2009 #14 Skrevet 7. juli 2009 Ts her! Sommerbrud 2010: Vi gifter oss 31.07.2010 og gleder oss veldig! Jeg skal også ha mest hvite/grønne blomster med et hint av lilla. Hvis du trenger idèer så se på følgende nettside: www.projectwedding.com Der er det masse fine bilder. Jeg ville først ha bare lyse farger men fant ut at det ble litt kjedelig...så valget falt på lilla! Servietter er jeg litt usikker på... vi skal ha grønn løper på bordene med masser lys... temaet blir som sagt hvit og grønt med et hint av lilla... så jeg vet rett og slett ikke om det kanskje blir for mye lilla med lila på serviettene... hmm... jeg lurer på om jeg nesten må tegne opp bordet på forhånd for å se hva som passer best!!
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #15 Skrevet 8. juli 2009 Vi hadde: hvitt-creme-grønn-sølv. I ettertid ser jeg at det ble veldig kjedelig med disse fargene, eneste fargen på bordet var det grønne i rosebukkettene som sto på bordene. Skulle jeg gjort det om igjen hadde jeg valgt en sterkere farge på løperen for å få inn litt mer farger.
Sommerbrud2010 Skrevet 8. juli 2009 #16 Skrevet 8. juli 2009 Ts her! Sommerbrud 2010: Vi gifter oss 31.07.2010 og gleder oss veldig! Jeg skal også ha mest hvite/grønne blomster med et hint av lilla. Hvis du trenger idèer så se på følgende nettside: www.projectwedding.com Der er det masse fine bilder. Jeg ville først ha bare lyse farger men fant ut at det ble litt kjedelig...så valget falt på lilla! Servietter er jeg litt usikker på... vi skal ha grønn løper på bordene med masser lys... temaet blir som sagt hvit og grønt med et hint av lilla... så jeg vet rett og slett ikke om det kanskje blir for mye lilla med lila på serviettene... hmm... jeg lurer på om jeg nesten må tegne opp bordet på forhånd for å se hva som passer best!! Tusen tusen takk TS!!! På projectwedding.com var det jo SÅÅ mange fine bilder, akkurat en slik side jeg så etter Jeg er også usikker på om jeg skal ha lilla servietter.. Et alternativ er jo å ha en lilla løper (for min del da). Da kan jeg evt ha hvite servietter med et hint av lilla eller grønt.. Hm, tror jeg også må finne frem tegneblokken for å se hvordan det blir. Vanskelig og litt stress, men aller mest gøy gøy gøy!! Et alternativ er å gjøre som oss, og bruke lys lilla/pastell lilla.. For da blir det ikke SÅ voldsomt. Helt lys lilla servietter kan jo bli fint, spesielt siden det er sommerbryllup
Concertina Skrevet 8. juli 2009 #17 Skrevet 8. juli 2009 Vi er så kjedelig at vi skal ha hvitthvitthvitt med noen detaljer i mosegrønt Jeg liker det rent, så jeg synes "less is more", riktignok skal brudebuketten min bestå av gammelrosa roser med noen ranker med ceropegia woodii, så den skiller seg litt ut, men den passer nok fint sammen med resten
Gjest Gjest Skrevet 8. juli 2009 #18 Skrevet 8. juli 2009 Som de vif- supporterne vi er måtte jo fargetemaet bli rødt og blått, med litt hvitt! Vi skal også bruke mest hjerter som dekorasjon. Så i helgen satt jeg å pakket om 100 stk sjokoladehjerter i blå folie.... Det blir faktisk utrolig fint, med røde og blå sjokkoladehjerter langs bordet. Brudebuketten blir også hjerteformet, med 3 spessiallakkerte blå roser i midten med røde roser og brudeslør rund... Bare 1 mnd igjen nå, og jeg gleder meg veeldig:)
dandy Skrevet 8. juli 2009 #19 Skrevet 8. juli 2009 Vi skal sannsynligvis ha offwhite/champagne, brunt og rosa. Jeg har kjole i mørk champagnefarge, brudgommen skal ha brun dress, og vi skal ha bryllupsfesten i et gammelt romantisk hus med masse rosa syriner i hagen. Så da ble det sånn.. Åh, det høres skikkelig fint ut..!
Birdcage Skrevet 8. juli 2009 #20 Skrevet 8. juli 2009 Åh, det høres skikkelig fint ut..! Så hyggelig at du sier det, jeg håper det blir bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå