eleit Skrevet 20. august 2009 #181 Del Skrevet 20. august 2009 Åh! Er Super Mario Galaxy gøy?? Sto å lurte på om jeg skulle kjøpe det her om dagen faktisk? Skal jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2009 #182 Del Skrevet 20. august 2009 Åååh x'en min var sånn.. Jeg HATER ps2 pga han... herregud altså... Men han heiv faktisk ting i veggen og ropte etter meg når han spilte og plagdes.. Da fikk jeg lyst å hive han i veggen... Er glad jeg kom meg unna han... Gudskjelov er ikke kjære så ille! Jeg liker at han spiller, det er gøy og koselig å se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2009 #183 Del Skrevet 20. august 2009 Åh! Er Super Mario Galaxy gøy?? Sto å lurte på om jeg skulle kjøpe det her om dagen faktisk? Skal jeg? JAAA!!!! :strix: Det er ett av de få spillene jeg synes er moro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2009 Forfatter #184 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg ble enda mer svimmel av å se på Skjønte ingenting når man må løpe rundt omkring og opp ned og i sidene Men det så veldig gøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2009 #185 Del Skrevet 20. august 2009 Kanskje ikke helt ideelt å spille/se på hvis man er litt svimmel i utgangspunktet! Jeg blir alltid sittende og snu hodet til alle kanter for å henge med når han går opp-ned eller en eller annen merkelig retning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 20. august 2009 Det er kansje smart å la være Jeg og Ælen spiller Boom Bloxs Bash Party nå! Det er moro det :jepp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. august 2009 #187 Del Skrevet 20. august 2009 Er det det spillet hvor man skal slå sånne kassegreier i småbiter, eller er jeg helt på villspor nå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2009 #188 Del Skrevet 20. august 2009 Følg med på Guitar Hero da Ser du på gardiner etterpå går de oppover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2009 Forfatter #189 Del Skrevet 20. august 2009 Ja det er det spillet Mazzi Det er skikkelig gøy Har ikke Guitar Hero til Wii'en... bare til PS2 og PS3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 20. august 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg dør!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. august 2009 #191 Del Skrevet 20. august 2009 :dåne: :ler: :ler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. august 2009 #192 Del Skrevet 20. august 2009 Ja det er det spillet Mazzi Det er skikkelig gøy Har ikke Guitar Hero til Wii'en... bare til PS2 og PS3 Det er vel ikke på wii heller? Jeg bare kom på spillet, jeg blir helt teit av å se på Jeg dør!!! Tenk å dra med han siste hjem fra byen a! Får han stå er den sikkert sånn som når vanlige har slapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. august 2009 #193 Del Skrevet 21. august 2009 Får beskjed om at filmen er fjerna jeg... Så nå er jeg jo selvfølgelig ikke litt nysgjerrig engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 21. august 2009 #194 Del Skrevet 21. august 2009 Får beskjed om at filmen er fjerna jeg... Så nå er jeg jo selvfølgelig ikke litt nysgjerrig engang! Samme her....jeg finnes ikke nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 21. august 2009 #195 Del Skrevet 21. august 2009 fikk ikke sett jeg heller hvordan er formen din snuppa?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2009 Forfatter #196 Del Skrevet 21. august 2009 IK: Joda det finnes på både Wii, Xbox og playstation Dere andre: Skal se om jeg finner filmen Formen er grei foreløbig Miso Jeg er nettopp stått opp fra senga så det er vanskelig å si hvordan den blir... svimmelheten har pleid å komme en liten time etter jeg har stått opp.. Men i går kveld ble formen ganske fin, ikke helt bra men bedre Så jeg håper den holder seg slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 21. august 2009 #197 Del Skrevet 21. august 2009 heisann sveisann Dinedama Måtte bare inn her og skrive at den derre duste personen på brudeparets alder eller hva det forumet heter har skrevet igjen.... At det går an å bli så påståelig og innsnevra sier nå jeg. Jeg merket forresten at du var med i går følte det var noe som suste over oss der vi satt, hehe. formen bra? Hva var det artige klippet du la ut litt lengre opp her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2009 Forfatter #198 Del Skrevet 21. august 2009 Jeg finner ikke videoen igjen jeg Kansje den ikke var lov å ha på FB? Skal lete litt til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. august 2009 Forfatter #199 Del Skrevet 21. august 2009 heisann sveisann Dinedama Måtte bare inn her og skrive at den derre duste personen på brudeparets alder eller hva det forumet heter har skrevet igjen.... At det går an å bli så påståelig og innsnevra sier nå jeg. Jeg merket forresten at du var med i går følte det var noe som suste over oss der vi satt, hehe. formen bra? Hva var det artige klippet du la ut litt lengre opp her? Ååå herregud at han ikke kan gi seg :dåne: Du merket det ja? Ja jeg gjorde litt spøke-streker Hadde dere det gøy da? Formen er ok enda Det tar en liten stund fra jeg har stått opp til svimmelheten starter, så vi får se hvordan det blir... Det var et klipp med pitte pitte pitte pitte små tissefanter Innovertisser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. august 2009 #200 Del Skrevet 21. august 2009 Det var et klipp med pitte pitte pitte pitte små tissefanter Innovertisser God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå