Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 29. juni 2009 #1 Del Skrevet 29. juni 2009 Er det så mange på ferie nå at jeg ikke risikerer kø gjennom Oslo i morgen tidlig? Skal fra Kolbotn til Gardermoen sånn i 7-8 tiden. Dere som kjører til Oslo daglig - er det "ferietrafikk" nå sånn at det ikke er kø på den tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #2 Del Skrevet 30. juni 2009 Det tror jeg skal gå helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2009 #3 Del Skrevet 30. juni 2009 Nå kjører ikke jeg akkurat den strekningen du skal kjøre, men jeg må innrømme at jeg ikke helt har merket så mye til ferietrafikken ennå. E6 inn til Oslo sydfra kan til vanlig være ganske stillestående, så jeg ville nok lagt inn nok tid. Men nå ser jeg at svaret nok kommer alt for sent.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 30. juni 2009 #4 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) jeg kjører, eller...sitter på, andre veien. Inn til Oslo, og titter over på motgående kjørefelt hele tiden. Vimsete vettu. Og der er fra kvart over syv til kl. 10.00 det er mest trafikk, ikke stillestående kø... Ikke mange i Oslo som har tatt ferie ennå. Jeg hadde tatt meg en time ekstra, kan dere/du chille på flyplassen i stedet for å risikere kø...Nyt turen! Endret 30. juni 2009 av Wonders Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mia_* Skrevet 30. juni 2009 #5 Del Skrevet 30. juni 2009 Turen er unnagjort - og det gikk helt fint! Ingen kø noen steder :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 10. august 2009 #6 Del Skrevet 10. august 2009 Oh, good for you! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå