Pupsilure Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1401 Skrevet 13. mai 2010 Tuuusen takk Det er godt med litt medfølelse! Ååå, jeg er så sulten i dag! Bare spiser og spiser. Men vi har ikke så mye mat, så nå fantaserer jeg om å dra på et gatekjøkken i nærheten
Neytiri Skrevet 13. mai 2010 #1402 Skrevet 13. mai 2010 Uff har full forståelse for det! Klør og nyser litt i nesa om dagen og øynene........og bekkenet MEN har du kjøpt deg støttebelte??? Jordmor var så streng her om dagen at jeg ikke bruker mitt ofte nok.....det både avlaster ryggen din, samtidig som det holder bekkenet på plass.......da vil ikke det røre unødvendig mye på seg.....er kun ubehagelig synes jeg når jeg sitter for lenge, ellers er den behagelig Håper du tar det litt med ro innimellom....jeg merker fort at en tur i butikken kan være nok på en dag desverre...
Neytiri Skrevet 13. mai 2010 #1403 Skrevet 13. mai 2010 (endret) *dobbelpost Endret 13. mai 2010 av Neytiri
Pupsilure Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1404 Skrevet 13. mai 2010 (endret) Nei, har ikke brukt noe støttebelte. Fysioen har ikke sagt noe om det. Men kan jo undersøke litt Nå har jeg hatt 4 kraftige kynnere på ca 1 time. Ikke vonde, men litt ubehagelige, fordi det strammer seg så sinnsykt. Syntes det er litt rart, for jeg sitter jo bare her Har ellers hatt veldig lite kynnere den siste uken. Ikke en om dagen engang. Endret 13. mai 2010 av Pupsi
Neytiri Skrevet 13. mai 2010 #1405 Skrevet 13. mai 2010 Det er i grunn normalt å få kynnere uansett om man er i ro, det som er forskjellen er at dem ikke skal være vonde sånn som jeg har hatt.....men litt ubehagelig kan dem være......livmoren trener seg Støttebelte kan du kjøpe på barnebutikker, eller bestille på nettet....kom bare på denne siden anbefalt fra jordmor....men finnes sikkert også å få tak i på norske sider. Jordmor viste meg hoftebeinet og der bekkenet ligger(sånn plastik greie) og hun viste meg hva skjer når kvinner blir gravide...altså at det løsner en del og når du da går vil dette bevege seg sjevt.....noen kvinner kjenner ingeting, andre desverre mer.......det beltet hjelper å tvinge beina sammen igjen så når du går vil du gå mer riktig.....håper det gikk an å forstå
Pupsilure Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #1406 Skrevet 14. mai 2010 Har vært på bassengtrening i dag, og en tur på Jernia for å kjøpe grunning og maling. Og handlet tre poser med mat. Lot mesteparten stå i bilen så mannen min kunne hente det. Men har allikevel presset meg altfor langt Fy faen, det gjør så vondt!! Skal begynne med øvelsene mine igjen nå. Fra i morgen. Må prøve å tenke på noe annet enn bekkenet. Mannen skal snart begynne å male her Gulvet er lagt ferdig, og det mangler bare maling og lister. Håper ikke det tar så veldig lang tid. Er spent på hvordan det blir der inne. Og gleder meg veldig til å få frigjort barnerommet! Jeg har fått så ekstrem matlyst! Jeg spiser og spiser og spiser. Jeg tenker på mat nesten hele tiden. Jeg kommer til å rase opp i vekt nå!
Devilina Skrevet 14. mai 2010 #1407 Skrevet 14. mai 2010 Det var i uke 26-27 jeg begynte å gå opp i vekt og fikk mere matlyst men heldigvis er jeg bare på +9,2kg foreløbig....
Pupsilure Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #1408 Skrevet 14. mai 2010 Ja, det har skjedd et eller annet med matlysten! Veier 63 nå, så jeg har gått opp ca 5 kg. Men kan ikke se det annet enn på magen min da. Har også skikkelig søtsug, så det blir endel godteri også. Og mye større porsjoner med mat enn før, og mye oftere! Jeg blir liksom ikke mett. Og jeg som alltid har vært så småpist. Er veldig spent på hvor mye jeg legger på meg totalt, hvis dette fortsetter. I går spiste jeg nesten en gang i timen.
Pupsilure Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #1409 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har forresten fått helt skjev navle. Den blir bare mer og mer skjev. Trodde det var fordi ungen lå på den ene siden, men det har vært sånn i flere dager nå, så tror det faktisk er skjev i utgangspunktet, og så syntes det bedre jo større magen blir
Becky1 Skrevet 14. mai 2010 #1410 Skrevet 14. mai 2010 5 kg er da ikke mye. Husk at du skal opp 10-12 kg
Pupsilure Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #1411 Skrevet 14. mai 2010 Jada, det er ikke så mye Men de har jo kommet på mens jeg har vært småspist, så jeg lurer på hvordan det kommer til å bli fremover Nå hikker lille vennen :rødme: Det kjennes mye svakere enn jeg hadde trodd. Har bare visst at jeg har kjent det 3 ganger. Men har nok kjent det mange flere ganger, for det er ganske svakt, men veldig regelmessig. Som en puls. Jeg har spist både en is og en sjokolade i dag, sandwich og krokanrull. Og to knekkebrød med pålegg. Og omelett med bacon i, potetsalat og baguette til lunsj. Vanlig Pepsi har jeg drukket også. Merker at jeg begynner å bli småkvalm av at jeg egentlig er så mett. Men det er akkurat det som er taktikken min nå. Spise meg kvalm, og håpe at jeg lærer av det Det fungerer foreløpig, for akkurat nå har jeg ikke lyst på noenting
Devilina Skrevet 14. mai 2010 #1412 Skrevet 14. mai 2010 (endret) er det DET som er hikking.. sånn bobling i magen liksom... trodde det var babyen som prompet eller noe jeg Min frokost/lunsj er ikke noe bedre.... jeg har drukket en flaske Imsdal 0,7, spist en Big Deal is, tre rundstykker med prim med karamell smak, to brødskiver med prim... var visst ikke nok med 3 rundstykker mener det er noe mer jeg har puttet i meg også.... :klø: husker ikke. Endret 14. mai 2010 av Devilina
Pupsilure Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #1413 Skrevet 14. mai 2010 Prompet du liksom Ja, så vidt jeg har forstått så er det dette som er hikking har akkurat oppdaget det selv, da jeg begynte å lure litt på når han skulle begynne å hikke. Så jeg leste litt om det, og samme dag opplevde jeg det!
Becky1 Skrevet 14. mai 2010 #1414 Skrevet 14. mai 2010 Det kan hende at det er kroppen som sier ifra at den trenger flere kalorier. Siden du er småspist fra før, mener jeg. Jeg er og småspist og legger fort på meg med en gang jeg ikke er det. Regner med at jeg kommer til å føle det på samme måte som deg. Kommer IKKE til å like å legge på meg og kommer til å være bekymra når jeg spiser mer enn det jeg er vandt til. Da får du evt minne meg på hva jeg har sagt til deg nå
Superlilje Skrevet 14. mai 2010 #1415 Skrevet 14. mai 2010 Måtte jo titte innom til deg også, når du har vært hos meg Jeg har hatt god matlyst hele veien, men har ikke gått opp mer enn 2,5kg ennå. Men nå har jeg plutselig fått tilbake lysten på godteri, som har vært fraværende i noen uker, så nå går det vel bare en vei. Liker ikke helt det at man må legge på seg av å være gravid altså. Gleder meg til min begynner å hikke så jeg kan kjenne det :rødme:
Pupsilure Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #1416 Skrevet 14. mai 2010 Hei Superlilje Min lyst på godteri var helt fraværende i starten, men nå har den kommet for fullt igjen... Uff, nå har jeg spist så mye at jeg føler jeg holder på å sprekke. Og jeg angrer skikkelig. Totalt i dag: Kl 08: 2 knekkebrød med brunost, + te med suketter Kl 12: Omelett av 2 egg, halv pakke bacon, halv stor baguette, litt potetsalat + 2 glass melk Kl 13: Sandwich-is + 1 glass pepsi kl 14: Krokanrull + 1 glass Pepsi Kl 19: 2 knekkebrød med brunost + stor kopp te med melk i og suketter Kl 20: Litt stekt fløtepudding, en halv potet og litt grønnsaker + 1 glass pepsi Det høres faktisk ikke så altfor mye ut når jeg skriver det slik, men jeg er sprengt! Dette er mye mer enn jeg pleier å spise! Må også nevne at jeg sov et par timer fra 16-18 ca. Mannen har vært veldig flink i dag, og grunnet ferdig boden. Nå gjenstår det bare maling. Herregud, så mye grunning den veggen sugde til seg! Var en slags strie på veggen. Rommet er ca 2-3 kvadratmeter stort, og med strie på bare tre vegger, og han brukte 9 liter grunning :dåne: Og ca 1000 kr. Han måtte dra ut å kjøpe 6 liter til... Det er fullstendig galskap.
Pupsilure Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #1417 Skrevet 15. mai 2010 Klok av skade har jeg begrenset matinntaket i dag, selv om det er vanskelig. Hovedproblemet i går var nok heller det at fordøyelsen min bruker så lang tid, og at jeg lett får halsbrann, fremfor mengden. Jeg lurer på hva jeg skal finne på for noe i dag Kanskje jeg skulle laget noen fler kort? Tror ikke jeg har lagt ut bilder av de nyeste kortene mine. Det skal jeg gjøre Her. Alle kortene kan åpnes. Har også laget en rosa variant av bodyen, der jeg har limt på litt tyll-stoff også. Veldig fornøyd med den.
Devilina Skrevet 15. mai 2010 #1418 Skrevet 15. mai 2010 Enda flere knalltøffe kort!!! Hvor finner du malen til kortene? Eller er det ut fra ren fantasi du klipper/skjærer?
Pupsilure Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #1419 Skrevet 15. mai 2010 Takk Jeg har laget malene selv. Jeg har kjøpt pakker med 250 tykke ark i farger fra binders til 99 kroner Veldig godt kjøp! Jeg sitter og tegner og klipper, og prøver meg frem på disse tykke arkene, syntes det er bedre enn vanlige tynne. Og så finner jeg den formen som blir finest Det er ikke så veldig vanskelig. Bretter den første malen for å få det likt på begge sider. Og så tegner jeg den over på et nytt ark som jeg klipper ut og lager kort av.
Pupsilure Skrevet 15. mai 2010 Forfatter #1420 Skrevet 15. mai 2010 (endret) Godterisuget mitt fortsetter Stod opp 11. Kl 11: 1 knekkebrød med brunost Kl 11.30: en skål med french fries og stratos Kl 14.30: en brødskive med egg og bacon Kl 15: en sandwich-is Kl 16: en halv skål med french fries Kl 18: ca 150 gram jordbær med melk og litt sukker på Kl 19.30: 2 brødskiver med nugatti + melk Kl 21: en sandwich-is Flere glass Pepsi. Kjemper veldig mot å spise enda en sandwich-is.... Eller deilig salt french-fries Jeg kjeder meg litt jeg. Har lyst til å gjøre noe, men vet ikke hva. Det er så begrenset hva jeg orker også. Har faktisk litt lyst til å vaske leiligheten :dåne: Og jeg har lyst til å dra på shopping. Endret 15. mai 2010 av Pupsi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå