Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2009 #1 Skrevet 21. juni 2009 Den siste veka har oppvaskmaskina vore plagsom. Oppvasken blir generellt sett ikkje rein, og det ligge igjen oppvaskmiddel både i skåla og på kopper, glass, fat etc. Nokon peiling på kva som kan gjør dette? Har rensa oppvaskmaskina, reingjort filter (fleire gonger) osv. Kan det være gammalt oppvaskmiddel? Det har nemlig stått ei stund..
Gjest Gjest Skrevet 22. juni 2009 #2 Skrevet 22. juni 2009 Den siste veka har oppvaskmaskina vore plagsom. Oppvasken blir generellt sett ikkje rein, og det ligge igjen oppvaskmiddel både i skåla og på kopper, glass, fat etc. Nokon peiling på kva som kan gjør dette? Har rensa oppvaskmaskina, reingjort filter (fleire gonger) osv. Kan det være gammalt oppvaskmiddel? Det har nemlig stått ei stund.. Kan det være tomt for skyllemiddel? Er begge hyllene dyttet godt inn?
monkeyhub Skrevet 25. juni 2009 #3 Skrevet 25. juni 2009 Har akkurat samme problem som deg. Det går over etter et par vasker, men så skjer det på nytt. Frustrerende! Har forsøkt å etterfylle med salt i saltbeholderen til maskinen etter at eg fikk tips om dette. Desverre gav ikkje dette noe effekt... Min oppvaskmaskin er fra AEG, og eg er skikkelig misfornøyd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå