Gå til innhold

Trøffelhelten!

Sandman

Anbefalte innlegg

Blir du morsommere nå, så kommer jaggu meg den seksuelle legningen min til å gå over i en gråsone..

:hoho::hoho:

....du bærer et tungt ansvar... :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Humor er veien til ditt hjerte med andre ord?

Eller er det veien til din ereksjon?

Ser en risiko for at trøffel trekker seg langt tilbake og imiterer en grå mus så godt som mulig til faresonen er av banen for en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

JEg er redd for at du bærer et stort ansvar selv, Sandy! Enkelte av avatarene dine har fått meg til å lure på min egen legning... - det var vel egentlig bare dassavataren din jeg var rimelig trygg på...

:ler:

Dessuten er det delte meninger om jeg er morsom eller ikke. Jeg får stadig vekk hatmailer og suspekte PM'er både fra medlemmer og samboere til medlemmer som enten spør om tips eller rett og slett vil ha kontakt - aller helst for å gi meg en på trynet eller deromkring.

Men jeg gir meg ikke - jeg setter dem på svartelisten min og voodoofiserer dem i de nedre regioner når jeg har et ledig sekund.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så, trøff. Legg deg ned ved siden av meg her igjen og slapp heeeelt av. Ingen skal få gjøre deg noe sålenge jeg er her... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Så så' date= trøff. Legg deg ned ved siden av meg her igjen og slapp heeeelt av. Ingen skal få gjøre deg noe sålenge jeg er her...

...legge seg ved siden av sin KG-heltinne :oops: ...

...slappe heeeeeelt av...

- aner jeg ikke en uoverstigelig utfordring her, tro? :oops:

Kjære, kjære LD! Husk at jeg er...- om ikke MANN, så i hvert fall hankjønn. Og jeg sier stadig som fantomene i Radio Yalla; jeg har masse seksuell legning...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...