*Lillian* Skrevet 29. juli 2003 #1 Del Skrevet 29. juli 2003 :kysse: Tusen takk for at du sendte meg den nydelige sangen på mailen! Jeg fant teksten, og jeg kan allerede snart hele sangen utenat....... Sambo er lei den allerede, jeg har spilt den om og om og om igjen.....hehe.... Så sørgmodig, men likevel så vakker..! TAKK kjære lille venn!!! *klem* P.S. Som du ser har jeg bare gjort om sangen og laget en passende en i signaturen min....Hver gang du ser den signaturen kan du tenke at det er fra meg til deg Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 29. juli 2003 #2 Del Skrevet 29. juli 2003 FIKK du den altså???? Så fint.. !!!!!! Jeg var ikke sikker på om det gikk an, men da gjorde det det... Det er en sånn Skusla sang det der.. hehe, litt sånn trist men samtidig så god å høre på. Sambo har det på samme måte som din, han er lei av den han også.. Hørt den noen ganger ja..... ( men jeg blir aldri lei av den...) Om noen andre lurer så er det Evanescence's: My Immortal. Den er litt små dyster om jeg skal si det sånn, men veldig passende til mye jeg og Lillian har snakka om... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå