Gå til innhold

Røya skal bli grisesterk!

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Jepp. Symptomene startet rimelig kjapt i løpet av måltidet, og alt skulle ut fort. Det varte helt til alt var rent ut, for å si det sånn :) Ikke hardt angrepet, altså ikke de slemmeste bakteriene, men ganske sikker på at det er maten.

Ikke for å kverulere, men hvis symptomene kom ila. måltidet er det garantert ikke maten. Matforgiftning gir utslag tidligst én time etter inntak. Jeg hadde ellers akkurat samme opplevelsen som deg, alt skulle ut fort. :fnise:

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha :ler: Vel, vel. Regner med at gjengen i mattilsynet handler etter hva de mistenker. Jeg fortalte hva som skjedde så. Aner ikke hva det var da :klø: Liker ikke tanke på magevirus.... hvor kom det fra, lissom :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Liker ikke tanke på magevirus.... hvor kom det fra, lissom :hakeslepp:

Det er slikt man IKKE tenker på.. HUFF :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Nei, definitivt ikke :(

Blitt noe bedre da? :kose: Ikke godt med magevondt uansett hva det kommer av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag makset jeg i benken! Jeg var ikke helt fornøyd med 35 kg 1RM... tenkte 35 kunne bli 3RM... men siden jeg har flushet ut all næring i det siste, så har det vel sin naturlige forklaring.... På den annen siden, jeg klarte å løfte én gang to ganger... med anstendig pause mellom, så det går fremover. Bolledeigs hyggelige treningsbuddy sa at 35 kg ikke var så ille, så jeg skulle føle meg litt bra likevel :sjarmor:

Resten av økta:

B1: Floor press

9 kg, 3 sett, 12 reps

B2: Omvendt roing

6 reps

7 reps

7 reps

C1: Push-ups m. bena på benk

6 reps

5 reps

C2: Stående enarmsroing

10 kg, 3 sett, 8 reps

D: Hantelcurl

6 kg, 2 sett, 12 reps

A-supersettet utgikk, pga maksinga. Tok noen YTWL uten vekter på slutten, da det bare er en bra skuldergreie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment

Gratulerer med ny maks. Du får prøve igjen når helsa er på topp! Tipper du har mer inne.

Åhr, jeg savner benken nå. Har sikkert gått tilbake noe siden jeg kun har trent skråbenk i det siste, men gleder meg skikkelig til å benke igjen om tre uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :ler: Vel, vel. Regner med at gjengen i mattilsynet handler etter hva de mistenker. Jeg fortalte hva som skjedde så. Aner ikke hva det var da :klø: Liker ikke tanke på magevirus.... hvor kom det fra, lissom :hakeslepp:

Litt jobb må jo de også få. :fnise: Det mageviruset som går er ikke noe å bekymre seg over, det er helt ufarlig og går jo raskt over. Var litt kjipt for kjæresten da, de dagene halve stab'en var borte. :gjeiper:

Gratulerer med maxing i benken! :klappe: Synes du gjør det bra på omvendt roing også. *inspirert* ;)

-misa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, jenter :)

I dag skal jeg prøve å makse i mark, og det er jeg spent på. Jeg har ikke akkurat fokusert på å løfte tungt i det siste, da denne fasen har blitt brukt til å terpe på teknikk. Så vi får se :) Min 2RM er 60 kg, tror jeg... Ja. Så jeg skal se om jeg klarer 65.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppvarming

Ellipse 10 min

Bøy uten vekt 20 reps

Squat to stand

Hoftetøying

Markløft

30 kg - 6 reps

60 kg - 1 rep

65 kg - 1 rep (PERS!!)

70 kg - 1 rep PERS!!!

Målet var altså 65 kg, men det var jo så lett, så da ble det 70. Var ikke ille det heller ;)

Glute bridge

4 sett, 12 reps

Ikke supersett med mark, det utgikk

B1: Utfall bakover

8 kg, 3 sett, 12 reps

Begynner å føles bedre.

B2: Pallof press

Fant ikke den røde strikken, ble den blå. Dæven det var tøft å holde posisjonen.

C1: Ettbeins mark

10 kg, 3 sett, 8 reps

C2: Landmines

EZ m. 10 kg, 3 sett, 12 per side

Endret av Miss Shorty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fornøyd med den, ja :) Føles ikke så uoverkommelig å løfte mer om kort tid. Men nå skal jeg holde meg på matta, og følge prosessen til herr Sandvik :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...