Gjest Jamila Skrevet 28. juli 2003 #1 Del Skrevet 28. juli 2003 Velkommen tilbake fra ferie, Suzy, godt å ha deg her igjen! Jamilaklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 28. juli 2003 #2 Del Skrevet 28. juli 2003 Jepp, godt å ha deg tilbake :D Men jeg er dypt skuffet, lei meg og personlig såret til det ytterste! Hvor har du gjort av den søte tigeren? Damen du har i avataren din er søt hun altså, men tigeren var knas, noe helt for seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juli 2003 #3 Del Skrevet 28. juli 2003 Mmå henge meg på Joplaya sitt innlegg her! Godt og ha deg tilbake, men hvor i h**** er tigær`n???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. juli 2003 #4 Del Skrevet 28. juli 2003 Takk og takk!!!!! har lagt tiger'n litt på hylla, men nå angrer jeg litt. Får vurdere å ta den fram igjen til høsten. Blir jeg tilgitt da??? Suz 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 28. juli 2003 #5 Del Skrevet 28. juli 2003 Må innrømme at jeg savnet tigeren, ja. Men det viktigste er jo at DU er her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. juli 2003 #6 Del Skrevet 28. juli 2003 STOR og litt stripete klem til Salma!!! :D Har savna deg og! Suz 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 28. juli 2003 #7 Del Skrevet 28. juli 2003 Ja, dukker tigeren opp igjen blir du så klart tilgitt - men IKKE før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. juli 2003 #8 Del Skrevet 29. juli 2003 Hmmmm... *gruble, gruble*... Må nok lete litt i skapet og finne den fram. Likte den godt sjøl også da :D Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå