Gå til innhold
Coriander

Det beste/verste du har sett i et bryllup?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kan ikke skrive alle detaljene rundt bryllupet, men for å si det mildt så er dette et bryllup jeg aldri kommer til å glemme! 

Jeg var ikke en veldig nær venn av bruden, men allikevel ble jeg spurt om å være forlover, dette takket jeg ja til fordi jeg tenkte det ville bli hyggelig. Jeg fikk senere vite at jeg egentlig ikke var førstevalget, det var egentlig bestevenninnen hennes som skulle være forlover. Men bestevenninnen hadde "glemt" bryllupet og bestilte tilfeldigvis en helgetur til London sammen med flere andre nære venninner av bruden som skulle vært i bryllupet. Det var kun en igjen av hennes vennegjeng som kom. I bryllupet som ikke hadde reist til London. 

Bryllupet gikk fint frem til det ble litt mye alkohol på denne veninnen, hun sa noe slikt som: "skjønner egentlig litt at de andre valgte London istedenfor, dette bryllupet er ikke spesielt fint akkurat" 

Det skal sies at bruden er litt mer "fattig" enn disse andre veninnene som er født med gull i hånda. Hun tilbrakte resten av tiden gråtende inne på toalettet.. Har så vondt av henne, men av en eller annen grunn så er vennegjengen fortsat gode venner idag, det skjønner jeg ikke noe av men folk er folk.. 

Anonymkode: 01a34...fab

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

O.G.
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk denne fra naboen.

Han og hans daværende kjæreste var invitert som kaffegjester. De fikk tilsendt en gaveliste og kjøpte en fin og dyr gave. I bryllupet opplevde de at kaffegjestene, 4 stykker ble plassert på samme bord litt borte fra resten av gjestene. I tillegg hadde middagsgjestene fått drikkebonger mens kaffegjestene måtte betale for alt i baren. Naboen gikk hjem da toastmasteren spurte om de kunne være med å rydde på bordene og sette frem kaffeservise og hjelpe til på kjøkkenet. 

Anonymkode: c4de0...ba3

Hvordan gikk det med relasjonen til brudeparet i etterkant da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke skrive alle detaljene rundt bryllupet, men for å si det mildt så er dette et bryllup jeg aldri kommer til å glemme! 

Jeg var ikke en veldig nær venn av bruden, men allikevel ble jeg spurt om å være forlover, dette takket jeg ja til fordi jeg tenkte det ville bli hyggelig. Jeg fikk senere vite at jeg egentlig ikke var førstevalget, det var egentlig bestevenninnen hennes som skulle være forlover. Men bestevenninnen hadde "glemt" bryllupet og bestilte tilfeldigvis en helgetur til London sammen med flere andre nære venninner av bruden som skulle vært i bryllupet. Det var kun en igjen av hennes vennegjeng som kom. I bryllupet som ikke hadde reist til London. 

Bryllupet gikk fint frem til det ble litt mye alkohol på denne veninnen, hun sa noe slikt som: "skjønner egentlig litt at de andre valgte London istedenfor, dette bryllupet er ikke spesielt fint akkurat" 

Det skal sies at bruden er litt mer "fattig" enn disse andre veninnene som er født med gull i hånda. Hun tilbrakte resten av tiden gråtende inne på toalettet.. Har så vondt av henne, men av en eller annen grunn så er vennegjengen fortsat gode venner idag, det skjønner jeg ikke noe av men folk er folk.. 

Anonymkode: 01a34...fab

Seriøst, bruden skulle stått opp for seg selv og sagt ha det godt til disse damerne. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 time siden, O.G. skrev:

Hvordan gikk det med relasjonen til brudeparet i etterkant da?

Brudeparet flyttet fra byen, så kontakten ble brutt. Neppe noe tap for noen av partene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brudeparet flyttet fra byen, så kontakten ble brutt. Neppe noe tap for noen av partene.

Enig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her