Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?


Coriander

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må være da brudens 14årige datter plutselig var drita full. Hun skulle danse med alle, og var grovere i kjeften enn en full sjømann.

Som toppen av kransekaka endte hun opp med å legge an på brudgommens bror, og kunne ikke skjønne hvorfor han ikke ville ligge med henne. Hun ble lagt rimelig fort etter hun ble oppdaget, kan man si.

Anonymkode: 3ba44...d26

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Det må være da brudens 14årige datter plutselig var drita full. Hun skulle danse med alle, og var grovere i kjeften enn en full sjømann.

Som toppen av kransekaka endte hun opp med å legge an på brudgommens bror, og kunne ikke skjønne hvorfor han ikke ville ligge med henne. Hun ble lagt rimelig fort etter hun ble oppdaget, kan man si.

Anonymkode: 3ba44...d26

Hvorfor fikk 14 åringen lov til å være på festen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, O.G. said:

Hvorfor fikk 14 åringen lov til å være på festen?

Hvorfor mener du 14åringen ikke skulle fått deltatt i bryllupsfeiringen? Problemet her er vel at hun fikk tak i alkohol

Anonymkode: cc781...a91

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du 14åringen ikke skulle fått deltatt i bryllupsfeiringen? Problemet her er vel at hun fikk tak i alkohol

Anonymkode: cc781...a91

Ja spørsmålet er hvordan foreldrene kan ha unngått å se at ungen drakk seg drita.  Følger ikke foreldrene med ungene sine i sosiale sammenkomster?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor mener du 14åringen ikke skulle fått deltatt i bryllupsfeiringen? Problemet her er vel at hun fikk tak i alkohol

Anonymkode: cc781...a91

14 åringer har ingenting på en bryllupsfest å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

14 åringer har ingenting på en bryllupsfest å gjøre.

Det var vel strengt tatt snakk om bryllupsmiddag og da ser heller ikke jeg problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, padawan skrev:

Det var vel strengt tatt snakk om bryllupsmiddag og da ser heller ikke jeg problemet.

Du ser ikke problemet med at en 14 åring blir full under en bryllupsmiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.9.2018 den 16.27, padawan skrev:

Hadde noen faktisk sagt ifra til deg om at du så ut som en middels dyr prostituert hadde du antageligvis sett rart på de og sagt "serr?"

Selv om jeg ikke hadde vett nok til å se hva jeg selv drev med, var jeg egentlig ganske sånn usikker, sjenert, og mottakelig for tips og råd, men neida, alle bare "sååå fiiin du er". Så enten har jeg verdens mest trashy venner og familie, eller så løy alle, elsker de for det om:)

Anonymkode: 09e49...3d9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

Du ser ikke problemet med at en 14 åring blir full under en bryllupsmiddag?

Jeg ser ikke problemet med at brudens fjortenårige datter er med på bryllupsmiddag og litt utover - ganske langt utover hvis gjestene holder alkoholkonsumet relativt lavt - det betyr på ingen måte at det er greit at hun drikker seg full (eller drikker alkohol i det hele tatt for den del). 

Om jeg gifter meg når jentungen er 14, vil jeg da ha henne tilstede på mest mulig av dagen - hun er min aller nærmeste - men jeg vil ha henne edru og i seng før 'filletante Marta' har drukket to flasker vin og kjører lapdance på brudgommens 'gammelonkel Odd'.

Anonymkode: 60bdd...6af

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, O.G. skrev:

14 åringer har ingenting på en bryllupsfest å gjøre.

Enig. Barn generelt, nei takk. 

Anonymkode: 99afc...b40

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Barn generelt, nei takk. 

Anonymkode: 99afc...b40

Det er da forskjell på et barn og ungdom / tenåring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, O.G. skrev:

14 åringer har ingenting på en bryllupsfest å gjøre.

Jeg lurer fælt på hva slags bryllup du har vært med i som tilsier at 14-åriger ikke bør være med🙈

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ellevilt akkurat, men var i et bryllup hvor brudeparet var veldig kristne. En del av vennene var også det, inkl toastmasteren som var brudens venninne. Brudeparet hadde tydeligvis ikke hatt sex ennå, og det ble hintet til bryllupsnatten HELE tiden av denne toastmasteren. På de kleineste måter dere kan tenke dere. Veldig spesielt.

Anonymkode: e5659...2a7

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ellevilt akkurat, men var i et bryllup hvor brudeparet var veldig kristne. En del av vennene var også det, inkl toastmasteren som var brudens venninne. Brudeparet hadde tydeligvis ikke hatt sex ennå, og det ble hintet til bryllupsnatten HELE tiden av denne toastmasteren. På de kleineste måter dere kan tenke dere. Veldig spesielt.

Anonymkode: e5659...2a7

Hjelpes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke under bryllupsmiddagen, dumrianer. Hvor står det?

Vil dere vite hvordan det hang sammen? En godt voksen gjest lot seg overtale til å blande sprit i flaska til jenta. Jenta gjemte seg mens hun drakk dette, og smøg senere til seg en sup her og en sup der utover kvelden. BAM, jenta var dritings før noen visste ordet av det. Fort gjort når man er en slu 14åring som er nysgjerrig på alkohol.

Og btw, den 14åringen var meg.

Anonymkode: 3ba44...d26

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo ikke under bryllupsmiddagen, dumrianer. Hvor står det?

Vil dere vite hvordan det hang sammen? En godt voksen gjest lot seg overtale til å blande sprit i flaska til jenta. Jenta gjemte seg mens hun drakk dette, og smøg senere til seg en sup her og en sup der utover kvelden. BAM, jenta var dritings før noen visste ordet av det. Fort gjort når man er en slu 14åring som er nysgjerrig på alkohol.

Og btw, den 14åringen var meg.

Anonymkode: 3ba44...d26

Jeg var selv en slu tenåring nysgjerrig på alkohol, men jeg drakk ikke noe alkohol med en bønsj voksne folk deriblant foreldrene mine tilstede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/12/2016 at 7:54 PM, sofie777 said:

Det er ikke akkurat noe "verst", men har sett i et par brylluper i det siste at forloveren ikke har rettet på brudens kjole etter hun har satt seg alle gangene i kirken og når hun er fremme for forbønn. Det er, om ikke det aller viktigste, så estetisk viktig i kirken. Vi var et kor som satt på galleriet og sang for noen uker siden, og vi damene (ihvertfall) reagerte på at forloveren ikke gjorde jobben sin på akkurat det punktet. Kommende bruder: tenk på dette og ta gjerne en øvelse med et teppe rundt livet så det er i forloverens bevissthet.

Jeg er ofte i bryllup og dette er det værste jeg ser. Når forloveren står og diller med å rette på den kjolen. 
Det tar en evighet, alt stopper opp. Greit, gi kjolen et lite rist om det må til. Men altså... Jeg har vært med på at forloveren har holdt på i flere minutt for at kjolen skal ligge "perfekt". Det er bare flaut, presten venter, alle gjestene ser på og ja, det tar bare tid. For hva da??? Har det noe å si at det er en liten krøll på slepet?  
Og om ikke presten venter på forloveren, så setter han i gang med å snakke og der står enda forloveren og diller med kjolen og klakker rundt på høye hæler. Like dumt det også... 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...