Gå til innhold

Det beste/verste du har sett i et bryllup?


Coriander

Anbefalte innlegg

On 3/10/2018 at 12:41 AM, AnonymBruker said:

Var i et bryllup for noen få år siden hvor plutselig brudeparet stiller seg på dansegulvet for «pengedansen», brudgommen har skiftet til en skjorte med trykk av masse sedler. Greia med denne dansen var at man fikk danse med endten bruden eller brudgommen mot at man betalte en liten slant, aner ikke hvor mye folk betalte men synes dette var skikkelig merkelig 

Anonymkode: e1fe5...7d6

Vanlig i amerikanske sørstatsbrylluper det der

Anonymkode: d365f...752

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Jeg ville sagt til mine foreldre at da trengte de ikke ta mer kontakt, siden de allerede hadde meldt seg ut av livet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, The Kitten skrev:

Jeg ville sagt til mine foreldre at da trengte de ikke ta mer kontakt, siden de allerede hadde meldt seg ut av livet mitt. 

????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Værste jeg har sett/ opplevd. Bruras mor rakk ikke vielsen grunnet dårlig planlegging, og hun dro rett til selskapslokalet. 

Anonymkode: 40902...bcc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Brudeparet som lot sine små barn løpe hylende opp og ned midtgangen i kirka under vielsen

Brudgommen som var sørpe full klokka syv

Brudepiken som var tydelig hangover

De som hadde så stramt tidsskjema at folk ble fratatt tallerkner med mat på fordi middagstiden var ferdig

Brudgommen med slitte gamle tennissokker under dressen (de var misfargede og hullete)

Gjestene som skravlet non stop gjennom vielse og taler og alt

Sangheftene... hver gang jeg ser et sanghefte på bordet fylles jeg med gru. Of hvorfor er de alltid så lange?! 

Anonymkode: 6cac3...2e7

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette er bare fra i år altså (forskjellige bryllup da) 

Anonymkode: 6cac3...2e7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min var i et bryllup hvor brudgommen ble absolutt dritings, tafset henne på puppen og det ble fanget opp på flere bilder. Usikker på om det paret holder lenge.

Anonymkode: 09e49...3d9

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var i bryllup igår. Det hele gikk forsvåvidt greit for seg. På tross av at paret er ganske alternative var selve bryllupet ganske tradisjonelt, takket være brudgommens veldig religiøse familie. Første gang jeg har vært med på bordbønn i bryllup.. Sermonien i kirken var også flere bønner enn noe annet, men men. 

 Konstrasten glad-kristen familie som danser edru til den sjuende ABBA-låta mot den andre siden av familien som drikker og røyker på parkeringsplassen var underholdene da. 

Ellers noterte jeg meg selv at om det kommer mye barn i mitt bryllup skal jeg sørge for underholdning for dem. Her var det minst 12 unger i en alder av 4-12 og ingen aktiviteter planlagt, så da gikk det utover å leke med bordpynt og gjemsel under bordene der folk satt. Det er helt ok det altså, men jeg hadde nok fiksa noen aktiviteter, leker og kanskje noen fargeleggingsbøker til under middag/taler. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg har sett i bryllup er vel en og annen gjest (veldig ofte en kompis av brudgommen) som er drita før middagen er omme, men det tror jeg vel at de fleste har opplevd. Utover det kan jeg ikke komme på noe nevneverdig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllupet hvor flere av de inviterte gjestene ikke fikk beskjed om at de ikke var invitert til selve bryllupsmiddagen og dermed ikke fikk bordplass. 

Anonymkode: e2067...d61

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bryllupet hvor flere av de inviterte gjestene ikke fikk beskjed om at de ikke var invitert til selve bryllupsmiddagen og dermed ikke fikk bordplass. 

Anonymkode: e2067...d61

Konge!

Anonymkode: 4f566...468

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Konge!

Anonymkode: 4f566...468

De reiste hjem, forståelig nok.

Anonymkode: e2067...d61

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De reiste hjem, forståelig nok.

Anonymkode: e2067...d61

Skjønner jeg godt at de gjorde.

Anonymkode: 4f566...468

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De reiste hjem, forståelig nok.

Anonymkode: e2067...d61

Kom de tilbake til kaffen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...