anettes´verden Skrevet 10. juni 2009 #1 Skrevet 10. juni 2009 Hjelp, har endelig funnet en bh som sitter under kjolen min, (stroppeløs kjole)! Skal gifte meg 20 juni, men butikken har den bare inne i sort i min str, noen som vet hvem som selger slike? bor i stavanger. evt noen nettsider som sender raskt.. krysser fingrene:-)
Phaedra Skrevet 10. juni 2009 #2 Skrevet 10. juni 2009 Kjenner ikke til den, men jeg endte opp med en unbra. Eller så fant jeg maidenform i creme her, men har aldri handlet der før.
Gunnhild83 Skrevet 10. juni 2009 #3 Skrevet 10. juni 2009 hva med ebay? de har det meste der, og selgerene har ofte ekspresslevering utenlands så du får den i tide. ellers ville jeg gått inn på www.gulesider.no søkt på undertøysforetninger og ringt rundt etter den. Det er sikkert noen som har den.
anettes´verden Skrevet 10. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2009 Kjenner ikke til den, men jeg endte opp med en unbra. Eller så fant jeg maidenform i creme her, men har aldri handlet der før. Jeg fant ingen maidenform på linken, eller iallefall ikke den jeg skulle ha:-) Takk uansett.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå