OppNed Skrevet 27. juli 2003 #21 Del Skrevet 27. juli 2003 Trodde du...at du så kjønnsorganer i bevegelse??? Jeg vet jo knapt hva det ER, chimp! Grisejente! elskling kommer i kveld...stakkars mann!!! Så Hege vet, altså. Hege vet mye, tror jeg. Ligger innpå her og vokter oss med ørneblikk! Bra. Var nesten redd min var litt...usømmelig, men tenkte på Barbies pupper, og slo fra meg tanken *så du Barbie?? Puppa har gjort sånn inntrykk at de blir brukt som MAL!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 27. juli 2003 ....men har kommet til hektene nå......tror jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. juli 2003 #23 Del Skrevet 27. juli 2003 Puh...godt er nå det. Ser kjønnsorganer på høylys dag og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #24 Del Skrevet 27. juli 2003 Er vel f*** meg ikke så merkelig heller, m tanke på et par nettsex-utøvere her inne som har boltra seg i spaltene her i hele uka..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 27. juli 2003 #25 Del Skrevet 27. juli 2003 Ser kjønnsorganer på høylys dag og greier. Bedre enn å se dem i mørket, er det ikke? Mindre skremmende? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #26 Del Skrevet 27. juli 2003 Klart d! Er jo ikke alle her som er like sexfikserte.....sånn på en søndag midt i kirketiden...... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. juli 2003 #27 Del Skrevet 27. juli 2003 Ja, sånne organer kan jo virkelig være skumle i mørket Hvem tenkte du på chimp? *ironi* Var like før jeg plystra på ham som står bak meg på bildet og forlangte at han brukte pisken på dem (hvem??) tidligere i dag. Piske dem på en eller annen chat eller'no. Holdt jo på å sovne, jo. Når ordet *kn###e* blir gjentatt 397 ganger på tre minutter, så mister det liksom litt av schvungen, på en måte. Lissom... Håper elskling kommer før det blir mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #28 Del Skrevet 27. juli 2003 Ja, du sier noe.....og hvor er piske-maskemannen når vi trenger ham.....??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. juli 2003 #29 Del Skrevet 29. juli 2003 :o :o :o AAAAAAARRRRGGGGHHHHH!!!!! :o :o :o *løper ut før jeg sprenger en sikring pga undertrykt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 29. juli 2003 Hvor trykker d som verst, Lasse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 29. juli 2003 #31 Del Skrevet 29. juli 2003 Maiken! Få se orginalen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 29. juli 2003 #32 Del Skrevet 29. juli 2003 Hva VAR det jeg sa, Maiken!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. juli 2003 #33 Del Skrevet 29. juli 2003 Forøvrig så er det vel ingen hemmelighet hva som skjuler seg bak maskemannens maske... og kappe.... Så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. juli 2003 #34 Del Skrevet 29. juli 2003 Trykket nedenfra er jo så stort at øya mine nesten plupper ut jo Chimp!.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 29. juli 2003 Forfatter #35 Del Skrevet 29. juli 2003 Trykket nedentil, mener du.....Men d finns d jo en råd m......heldigvis får'n si..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 29. juli 2003 #36 Del Skrevet 29. juli 2003 hmf! Lett for deg å si!.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 31. juli 2003 #37 Del Skrevet 31. juli 2003 :o måskrivesomengal...møteigjenomfemminutter...fanker'n... såleidetgåranåbliavmøterogflyogeggerørepåhotell!!!!!!! OghotellPCsomallesiklerpå!!! Akkurat nå...sitter det to japanesere, tre fjortisjenter, en slipsemann, ei dame med pumps og stresskoffert...og NIGLOR på meg! Sånn: :o :o :o Alle vil ha PC!!! Hehe...prestasjonsangst. Prøver å se ql ut. Flyr! Måtte bare sjekke om øynene dine var poppet ut ennå, Lasse. Mye mer interressant enn dagens agenda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå