Gå til innhold

Maiken???!!!

chimp

Anbefalte innlegg

Avataren din....???? :o Hva skal dette bety???? Får omtrent adrenalin-sjokk når jeg logger på her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:o

Var den så dryg, da?

Synes den var kjempefin, jeg. Egentlig så synes jeg den var litt sexy også. :rodme:

Erich von Gotha. Som tegnet meg engang...ifjor var det vel :sjarmor:

Ble du beroliget nå????

chimpydoo???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg må ha briller......Skjønte ikke hva d var.... :o hehe Ser d jo nå!

Blir bare så forvirret av at dere stadig driver og bytter avatarer... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Eh nei, jeg trodde jeg så......Nei, glem d!

Nei, du er vel ikke den som skifter oftest.....avatar!!! Nå spør jeg sikkert dumt, men hvem var hun egentlig......hun forrige m d infame blikket.....som passet så utrolig godt på deg! D ER jo deg......!!!! Nå må jeg byne å omforme bildet i huet mitt også nå, skjønner du.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Chimp da.

Maiken er jo blondt bombenedslag med bedårende øyne og lynskarp hjerne!

Kan ikke tenke meg henne med rødt, stygt flisete hår og morskt, sløvt blikk. Det var nok bare en illustrasjon for å skremme *noen*.

Maiken, regn med flere forsøk på "romantisk" kontakt fra gutter med den avataren du har nå. :wink:

That is, hvis de klarer å se hva avataren forestiller.

(Jeg ser, jeg ser! Schtiiilig halsbånd! :sjarmor: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janna, regn med flere forsøk på "romantisk" kontakt fra gutter med den avataren du har nå.

For jeg tror nesten de greier å se hvem den forestiller.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna
Janna, regn med flere forsøk på "romantisk" kontakt fra gutter med den avataren du har nå.  

For jeg tror nesten de greier å se hvem den forestiller.  

Shit! Det er Julia Roberts altså, ikke meg!! :oops:

Kanskje jeg skulle bytte til Kermit igjen? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Ja, Janna...var ikke det et sctiiiilig halsbånd :sjarmor:

*snufselitt*...synes du virkelig den forrige avataren min hadde et sløvt blikk? Jeg valgte den jo fordi hun hadde store grønne øyne som var på jakt etter noe å pirke borti. Assisierte meg veldig med det blikket, skjønner du :)

chimp...din pyse. Hvorfor vil du ikke si hva du trodde det var da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ser forøvrig mange hakk bedre ut enn denne Roberts-dama! Vet det bare.

Julia Roberts ser så...lei seg ut, synes jeg. Littegrann deppa, på en måte. Verdens mest sørgmodige uttrykk. Helt til hun flerrer i vei med et glis som sender de rundt rett i bakken da. Tror du...hun har hatt tannregulering???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

*snufselitt*...synes du virkelig den forrige avataren min hadde et sløvt blikk? Jeg valgte den jo fordi hun hadde store grønne øyne som var på jakt etter noe å pirke borti. Assisierte meg veldig med det blikket, skjønner du :)  

Sløvt og sløvt... Kritisk sier du?.. Tja, vel, jeg synes egentlig.....

:sjarmor: Ok da. Det VAR litt sløvt synes jeg, litt sånn "jeg ser noen bak meg og sender dem herved et tungt, uinteressert blikk".

Men alle kan jo ikke ha like tolkninger på alt.

Det var noen som mente at frosken Kermit var søt også, og det er jeg absolutt uenig i.

(Prøver å tråkke UT av salaten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Tror jammen det er på tide at jeg bytter avatar.

Vil ikke at du skal assosiere meg med en sørgmodig person, Maiken! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun prøver jo å smile da...på det bildet der. Så litt vanskelig ut...kanskje hun har en tyggis i munnen sin?

Så...du tror jeg vil bli nedrent nå altså? Lurer på hva de vil vite...kanskje ektemennene til de andre bukerne nå vil sende meg mailer med spørsmål om hvor jeg kjøper slik og sånn, kanskje? Eksklusive halsbånd f.eks :sjarmor: Eller bilder av tærne sine og denslags :ler: It's hard to be a woman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hvisker* trodde jeg så noe i bevegelse....ORGANER!!! i bevegelse....Diffust! Tåkeblikk på morgenkvisten....Tåketanker!!! Hode og kropp emosjonelt fullt av nattens utskeielser..... :oops:

Er elsklingen din kommet hjem, apropos.....????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Janna
Du ser forøvrig mange hakk bedre ut enn denne Roberts-dama! Vet det bare.

Altså, det er vel delte meninger om det... :ler: Er ikke u-pen, men du kan kanskje spørre Hege for nærmere beskrivelser.

He he. Sleip nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...