*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #61 Del Skrevet 28. juli 2003 Ja, de er røde. En liten svart albino-sau. Jeg er jo ikke helt blåøyd heller, da..... Er du ikke blåøyd asså?? Neinei.... Men de er litt.....små.......de øynene dine....... Trodde du hadde store øyne jeg :o etter alt du har fått med deg rundt omkring Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #62 Del Skrevet 28. juli 2003 Sauer er ålreite dyr!!! Men ulv i fårikål.....?? Vettafan.... Døøøh... Ikke vær så fårete, da.... Pass deg, eller så får du en på trynet. Å hei, gjett hvem som skal legge seg nå med en eneste gang, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #63 Del Skrevet 28. juli 2003 Å hei' date=' gjett hvem som skal legge seg nå med en eneste gang, da....[/quote'] Hørt den føøøøøøøøøøøøøøøøøør Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #64 Del Skrevet 28. juli 2003 :o Jøss!! Tror faktisk han holdt det denne gangen, jeg :o :o Lillian *kjempesjokkert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå