*Lillian* Skrevet 27. juli 2003 Forfatter #41 Del Skrevet 27. juli 2003 :o :oops: :oops: *målløs* Leste du all skitsnakket vi skrev om deg likevel da?? :o Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 27. juli 2003 #42 Del Skrevet 27. juli 2003 :o Leste du all skitsnakket vi skrev om deg likevel da?? :o Mhmmmm..... Men jeg hadde jo blitt flusha jeg også, så jeg fikk sikkert ikke med all dritten. Du kan jo gi meg et kortfattet referat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 27. juli 2003 #43 Del Skrevet 27. juli 2003 Flushing, dritt...trodde du nettopp hadde sett alt dette i hvitøyet, jeg. I den store telefonen, vettu... Achdustoregodeskaper!!! NÅ...stikker jeg. Hente elskling!!! :keen: Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 27. juli 2003 #44 Del Skrevet 27. juli 2003 Hehe... Nei, av en eller annen grunn har jeg ikke kjørt porselensbuss i dag. Men du verden så u-fresh jeg følte meg en stund i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 28. juli 2003 Fortsetter her selv om denne tråden er om noe annet til deg i utgangspunktet, jeg... Tror kanskje avatar-bildet mitt gjenspeiler synet ditt på slike internett-menn. :o Mener du virkelig å si at dette ikke er deg??? Og jeg som var blitt hodestups forelska, da!!! Lillian *sjikkli skuffa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #46 Del Skrevet 28. juli 2003 Nei, jeg er litt mere ullen... Jeg skal forresten bli ullgenser når jeg blir stor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #47 Del Skrevet 28. juli 2003 Åh, ikke verre..... Da kan jeg leve med det..... Siden du bare er litt mer ullen mener jeg Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #48 Del Skrevet 28. juli 2003 Sånn... Nå er det meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #49 Del Skrevet 28. juli 2003 Du er morsom, du! Ved nærmere ettertanke så tror jeg kanskje ikke jeg er så forelska lell... For jeg begynte å tenke at.......Får, liksom? Uhm, det hørtes plutselig litt......uhm.......rart ut i mitt hode Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #50 Del Skrevet 28. juli 2003 Spiller jo ingen rolle, du får jo ikke meg uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #51 Del Skrevet 28. juli 2003 Hehe..... Litt moro må man jo ha det, når man kjeder seg og er avhengig Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 28. juli 2003 #52 Del Skrevet 28. juli 2003 Sånn... Nå er det meg. Er det TdF caps du har på hodet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #53 Del Skrevet 28. juli 2003 Er det TdF caps du har på hodet eller? Nei, det er to vibratorer formet som satanhorn. Men nå skal jeg gå og klippe meg farge håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #54 Del Skrevet 28. juli 2003 Bææææ-ææææ-ææææ Ble jeg fjong, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #55 Del Skrevet 28. juli 2003 Men....du har jo ingen...... :o øyne?? :o Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #56 Del Skrevet 28. juli 2003 Jada, de er der. Vent litt, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #57 Del Skrevet 28. juli 2003 Er det greit om jeg ikke tar på mascaraen i kveld, eller? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 28. juli 2003 Forfatter #58 Del Skrevet 28. juli 2003 Du kan slippe mascara i kveld, det er greit det.... Men......Jeg ser fortsatt ingen øyne, jeg Eller er de røde, og skinner såviiiiiiiiiidt der, eller ser jeg syner? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 28. juli 2003 #59 Del Skrevet 28. juli 2003 Ja, de er røde. En liten svart albino-sau. Jeg er jo ikke helt blåøyd heller, da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 28. juli 2003 #60 Del Skrevet 28. juli 2003 Sauer er ålreite dyr!!! Men ulv i fårikål.....?? Vettafan.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå