*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 #1 Del Skrevet 26. juli 2003 Du skulle bare visst hva du gikk glipp av da du sovna fra alt Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 26. juli 2003 #2 Del Skrevet 26. juli 2003 Gjett hvorfor du fortsatt så nicket mitt på chat'en etter at jeg hadde lagt meg. Jeg har lest alt min kjære, jeg har lest alt. (Og fy f*** for noe fyllevrøvl. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 26. juli 2003 #3 Del Skrevet 26. juli 2003 Tastene mine bytta konsekvent plass. F'en ble til D. D'en ble til T. T'en ble til M - og M'en forsvant. L'en limte seg fast i P'en - som jeg nektet å bruke fordi den sto så langt opp. Lest alt altså? :ups: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 26. juli 2003 #4 Del Skrevet 26. juli 2003 Lest alt altså? :ups: Det er noe som er borte etter at jeg gikk, men alt fra <Zirine> jeg må beklage i adg, men jeg ser fanden meg ikke tastaturet mitt til <Zirine full> :fårete smil: har jeg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 26. juli 2003 Finnes det ingen angretaster?? Lillian *litt skamfull og ikke minst bakfull i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #6 Del Skrevet 26. juli 2003 Fader...hva har jeg gått glipp av nå da? Føler veldig på meg at her har det skjedd noe jeg gjerne kunne tenkt meg å ha vært delaktig i. Noen som vi gi meg en utdypende, analytisk, godt begrunnet, dokumentert beskrivelse av dette hviskeriet deres? Ingen usakligheter godtas. Hilsen Stine38 Måtte legge inn årene, jeg, når jeg måtte bruke venstrehånda... ...til å holde i høyre håndledd med, slik at høyrehånds pekefinger lettere kunne finne den riktige tasten. Fryktelig slitsomt når man ikke er så god på å fatte seg i korthet, så når fingrene ble så svimle som det de ble, så gav jeg bare opp. Fanker'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 26. juli 2003 #7 Del Skrevet 26. juli 2003 Finnes det ingen angretaster?? Lillian *litt skamfull og ikke minst bakfull i dag* Jeg fant ingen taster i natt - heller ikke deletetasten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 26. juli 2003 #8 Del Skrevet 26. juli 2003 Fader...hva har jeg gått glipp av nå da? Føler veldig på meg at her har det skjedd noe jeg gjerne kunne tenkt meg å ha vært delaktig i. Noen som vi gi meg en utdypende, analytisk, godt begrunnet, dokumentert beskrivelse av dette hviskeriet deres? Ingen usakligheter godtas. Vel, jeg satte himmel og jord i bevegelse for å finne denne chat'en - og da jeg omsider fant veien, så var jeg så sliiiiiiten og maskina slo seg vrang - tastene like så. Jeg kan huske at jeg så Lillian der og Achmed og lillegutt .... Utdypende nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #9 Del Skrevet 26. juli 2003 Ja, nesten. LILLEGUTT???? Hva faen er nå det for slags nick? Lillegutt??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 26. juli 2003 #10 Del Skrevet 26. juli 2003 waco = lillegutt Du må følge med i timen skjønner'u. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 26. juli 2003 Bare Zirine som kaller ham Lillegutt Zirine, det var ikke tastene og maskina som slo seg vrang, det var fingrene dine! Skjønte du virkelig ikke det? Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 26. juli 2003 #12 Del Skrevet 26. juli 2003 Alt man skal få med seg .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 26. juli 2003 Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #14 Del Skrevet 26. juli 2003 NÅ skjønner jeg litt mer, ja. Har det av og til slått dere...hvor mye man kan LÆRE herinne, på en måte? Lissom? På en slags måte? Leter som en gal etter noe jeg vet jeg trodde jeg satte fra meg på et bestemt sted for bare tre min siden. Og greier ikke engang huske HVA jeg leter etter. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 26. juli 2003 #15 Del Skrevet 26. juli 2003 Var det et askebeger? Jeg fant det ... Jeg kan fortelle at det så faen ikke ut her i natt etter all denne festinga. Før jeg gikk å la meg, så måtte jeg lukke en masse vindu som sto vidåpent, jeg fløy fra den ene tråden til den andre og tørka bord og tømte askebeger. Og kjerringene satt bare å fniste og lo - mens jeg jobba. Får ikke jeg roser nå, så er det no riv ruskende galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 26. juli 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 26. juli 2003 LÆRE?? Her inne?? :o *holde for ansiktet i fortvilelse* Kan man virkelig lære noe også?? Hvor da?? Forresten, ikke si det....For da blir jeg sikkert værende her enda mer... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 26. juli 2003 #17 Del Skrevet 26. juli 2003 *knipse* Askebeger, var det jo. Fniser av meg selv! Lære, ja, Lillian. Se bare hva jeg nettopp lærte? At hvis noe er verd å lete etter her i livet, så må det f.eks være et askebeger. Synes du er flink, jeg, Zirine. Har du etterprøvd jobben da? Sjekket at du ikke brukte en todagers-sokk til å tørke av bordene med f.eks? Og at du ikke satte akebegeret i kjøleskapet og denslags? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 26. juli 2003 #18 Del Skrevet 26. juli 2003 Hva gikk jeg glipp av da jeg logget meg av i går???? :o :o :o *snurrer kjapt rund meg selv og sjekker ut halen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 26. juli 2003 #19 Del Skrevet 26. juli 2003 Synes du er flink, jeg, Zirine. Har du etterprøvd jobben da? Sjekket at du ikke brukte en todagers-sokk til å tørke av bordene med f.eks? Og at du ikke satte akebegeret i kjøleskapet og denslags? Skal jeg liksom gjøre ALT??? Hva har DU tenkt å bidra med her, om jeg tør spørre. Du kan sjekke trådene sjøl :geipe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 26. juli 2003 #20 Del Skrevet 26. juli 2003 Litago - ikke snakk så høyt :vondt i hodet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå