Gå til innhold

~ jamie`s jammerbok ~


jamie

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Tror jeg har spist litt for mye lacryl nå.. Er ikke helt bra å spise 2 esker på rappen kanskje...? :oops:

:ler: Det kan nok være den riktige diagnosen ja. Jeg forsøkte det samme med de nye Extra dropsene som kom for ikke lenge siden.Jeg fikk helt forferdelig vondt i magen og skikkelig diare og kunne ikke skjønne hva som var galt, helt til jeg leste bak på esken at store doser kan ha lakserende effekt :roll:

Etter det tåler jeg de ikke. Et par drops er alt som skal til så setter magen i gang i gjen.

Håper du får ei kjempe fin og solrik helg Jamie :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Been there, done that! Det samme med dietorelle - pass på! :wink: Veeeeldig forsiktig med det nå ja, men så er det jo så godt.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal aldri spise mye drops på en gang mer :ler:

Herregud, for en sjau..

I dag har jeg vært på jobb. Utrolig kjedelig å være inne der når det er vaaarmt ute! Slutta 15:30 da, så da var det rett i bikinien når jeg kom hjem, og ut i sola! Det var utrolig deilig, og jeg tror jeg er ganske utkjørt for tiden, for jeg sovna i sola :sove:

Våkna av meg selv som lagte en HØY snorkelyd, flaut.. Bra at jeg var alene! Tror jeg sov en stund også, da jeg kom inn å så meg i speilet var jeg litt rød i ansiktet. Men jeg hadde DET skillet, gøy! :sjarmor:

Jeg hørte ikke telefonen engang, så jeg må ha vært ganske langt borte når jeg lå der ute..

Etter solinga hoppa jeg i dusjen og gjorde meg klar for å gå ut å møte ei venninne av meg som har vært på ferie i 3 uker nå, og jeg har ikke sett henne på lenge. Vi var ute å spiste på en herlig kinarestaurant, og etterpå dro vi hjem til henne og snakket. Kjempekoselig! Vi fant ut at vi ville prøve å få til en sydentur i høstferien, men vi får de om økonomien strekker til :ler:

Hun har nok penger siden hun bare skal jobbe nå, men jeg skal jo gå på skole.. Som forresten begynner om 2 uker! Ferien er snart slutt :grine:

Nå har jeg nesten nettopp komt hjem, måtte inn her en tur å sjekke status. Ikke så veldig mye liv her inne da, men klokka er jo en del..

Tror jeg skal tusle til sengs, får se om jeg får sove nå, det er så varmt.. Må nesten ha dyna over meg, men likevel klarer jeg det ikke for det er så varmt.

Finner nok en løsning!

I morgen skal jeg jobbe mer med skillet mitt :sjarmor:

God natt! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også solings i dag. Håper på et litt bedre skille jeg også enn det jeg har.

GOD SØNDAG!!!

Husk solfaktor og drikke masse vann! *passe på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei Jamie :)

Takk for hilsningen i boka mi,det var koselig :bukke:

Ha en super kveld i varmen!

:klem: fra meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det hørtes ut som en kjempe kos kveld.Kinamat er jo kjempe godt. Jeg hadde også store planer om å jobbe litt med skillet mitt i dag, men uheldigvis sviktet solen meg i dag.Også er det den siste dagen i ferien min også :sur: Ja,ja har da solarium på jobben og jeg ;)

Fortsatt god søndagskveld Jamie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøøøøy med hilsener!!

Ananchel: Hæ, har du solarium på jobben?! Det vil jeg også ha..

Jeg er litt solbrent nå jeg.. Er ikke så flink så jeg burde være til å smøre meg.. Men jeg er bruun!! Elsker det, magen min ser ut som en pepperkakedeig nå :ler:

Var en tur oppe hos mormora mi også idag, oldemor er på besøk, og de har ingenting annet å snakke om enn hvor mye folk i familien har lagt på seg, hvor feite naboene er, og "jada, jamie, ser du har det godt... Du spiser hvertfall ikke for lite.." Oldemora mi er verst, hun er helt ekstrem! Jeg er ikke tykk, har faktisk tatt av noen kilo også siden hun så meg sist.. Åh, jeg blir så provosert av sånne kommentarer, spesielt når de kommer hver gang jeg treffer henne. Gidder ikke ta det til meg engang, det gjorde jeg før, men ikke nå lenger. Slutta aldri å tenke på kommentaren hun hadde slengt om utseendet mitt når hun hadde reist hjem igjen. Det er slutt, jeg gidder ikke mer, hun har jo ikke noe annet å si uansett..

Det er teit av meg å skrive dette her, men jeg MÅ få det ut.. Blir skikkelig irritert, men hun er så søt og snill utenom disse fæle kommentarene, det er verst. Ikke har hun lenge igjen heller, så jeg vil ikke være sint på henne, men likevel.. Gamle mennesket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Bra du ikke tar deg nær av det da :) ikke noe bry seg om.. du vet jo selv hva som er sant.. :)

HUn er sikker sjalu foratte du er ung og sprek og hun ikke :D

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det har vært en lang dag.. Har vært på jobb i 8 timer, stressa som f..., mye folk, VELDIG varmt.. Akkurat samme skitten i morgen..

Og forresten, idag har jeg kjøpt meg ny sykkel!! Trala, det er gøy! Den er så fiiiin, og billig! :P

Nå er det sykling for alle penga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...