Gå til innhold

~ jamie`s jammerbok ~


jamie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Wow, mange meldinger! :sjarmor:

Nå er jeg ferdig på jobb, sitter her nydusja og spiser is mens jeg venter på ei venninne. Tror vi bare skal slappe av og se på film, jeg skal jobbe i morgen også..

Det var faktisk ganske greit på jobb idag, jeg og kollegaen min fant på mange morsomme ting for å få tida til å gå. Vi lagde ansikter på boller feks :wink:

Var ganske morsomt! Og barnslig.. :ler:

I morgen må jeg vaske hjemme tror jeg.. Jeg HATER husarbeid!!! :kjempesinna:

Ha en fin kveld alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEN DAG SKAL KOMME:

*Den dag skal komme, da min kropp ligger hvit på et sykehus, og legene fastslår at min hjerne og mitt hjerte ikke fungerer lengre.

*Gi da mine øyne til ei dame, som aldri har sett en soloppgang, et barns ansikt, eller kjærligheten i en manns øyne.

*Gi da mitt hjerte til noen som har et hjerte, som bare har gitt henne endeløse dager av smerte.

*Gi mitt blod til tenåringen, som ble dratt ut av bilvraket, så hun får leve og se sine barn leke.

*Gi nyrene mine til et menneske som bare har hatt et liv, lenket til en maskin.

*Ta mine ben, hver nerve og muskelfiber ut av min kropp, og finn en metode som gjør det mulig for et invalidisert barn å gå.

*Utforsk hver bit av meg, ta mine celler om det behøves, og gi dem til ei stum jente så hun kan heie på håndballaget sitt. Gi dem til ei døv jente, så hun kan høre regnet plaske.

*Brenn det som er igjen av meg, og spre min aske med vinden. Om dere må begrave noe, så begrav mine feil, mine mistak, mine svakheter og fordommer.

*Vil dere vil huske meg, så gjør det gjennom et vennlig ord til noen som

trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det var et fint dikt synes jeg. Litt makabert i starten, men fint :)

Tusen takk for hilsen i dagboka mi. Synes ikke det er så mye jammer i dagboka di jeg. Har da hørt (sett) værre syting enn dette jeg :)

Håper du har det bra Jamie og du vet at stort sett er det morro å være barnslig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hei, Jamie :)

For det første, det du skrev i innlegget over, fikk meg til å tenke. Vi vet vel alle at vi skal dø en gang, men allikevel krever det guts å si åpent at man vil at kroppen skal doneres til forskning osv. Nå vet ikke jeg egentlig om det gjelder, deg, men....

Ellers ønskes en solrik helg fra nord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananchel: Synes også at det diktet er kjempefint! Passer så bra til meningene mine angående organdonasjon :P

Hehe, det er ikke så mye jammer her nei, navnet på boka er nok ikke helt riktig, men det får bare være :P

Men bare vent, plutselig kommer det litt jammer, den som lever får se! :ler:

Og ja, jeg har det bra! Er lei av å jobbe da, men penger trenger jeg, og om ikke så lenge begynner skolen igjen, og da kommer jeg til å savne å jobbe, så jeg skal ikke klage.

Å være barnslig er moro! :sjarmor:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ethereal: Akkurat det med forskning er jeg ikke sikker på, har ikke tenkt så mye over det. Men jeg vil gi bort organene mine når jeg ikke er mer, det er jeg fast bestemt på. Vil at noen skal få bruk for de når jeg ikke trenger de selv lenger :P Synes diktet beskrev godt akkurat hva jeg mener med det :P

Takk for hilsen forresten, nyt helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er faktisk organdonor selv.Har kortet liggende i lommeboka :-) Men har heldigvis ikke måtte donere bort noe enda da :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne boken tror jeg ikke jeg har hatt nesen min i ennå :o ..................

Legger igjen en liten hilsen, håper du har det bra :kul:

:blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hatt en fin kveld? Fredagskvelder er deilige synes jeg. Hvordan går det med vofsen? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, jamie! :vinke:

Takk for at du stakk innom i dagboken min! Alltid kjekt å se noen nye i sauehuset! :ler:

Her er det sol og sommer - endelig! Jeg har tatt årets første bad i dag (selv om det var rimelig kjapt gjort... :roll:) Herlig!!!

Ønsker deg en kjempefin helg!

:klem: Klem fra sauen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betty: Du er velkommen med nesen anytime! :ler:

Har det kjempebra jeg! Sommer og sol, herlig!

Middis: Heei! :vinke: Har hatt en passe bra kveld, det er varmt her! Er sliten etter jobb, men har tatt fotbad og pleiet meg selv, så nå er det bedre :P Vofsen har det nok bra den, han er på ferie med mamma og de, syns det ble litt galt å ha han hjemme når jeg jobber hele dagene. Hvordan er det med din lille da?

Væren: Takk for det! Jeg har ikke badet i år enda jeg.. :roll: Litt av en sommer..

Kjenner på meg at jeg er sliten nå.. Kanskje jeg skal ta kvelden snart? Det er tidlig opp i morgen igjen. Håper det blir sol i morgen også, da skal jeg sole meg når jeg kommer hjem fra jobb. Hvis ikke blir det en tur i solariumet :ler: Tror jeg har spist litt for mye lacryl nå.. Er ikke helt bra å spise 2 esker på rappen kanskje...? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...