Gå til innhold

~ jamie`s jammerbok ~


jamie

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle begynne å skrive dagbok jeg også, etter inspirasjon fra de mange forfatter- sjeler her.

Er ganske lonely nå egentlig. Hjemme alene, ingen naboer og alle vennene mine er på ferie. I`m stuck working.. Trist :cry:

Ikke noe mat i huset heller. Stekte noe kjøttdeig idag å skulle ha noe taco- opplegg, men så klarte jeg å ødelegge hele kjøttdeigen med å strø over et ekkelt fajitas- pulver. Fysj og fysj, det er noe av det jævligste jeg har smakt :x Sterkt var det også. Ikke noe godt hvertfall.. Så da ble det taco- lompe- opplegg med agurk, ananas, mais, paprika og tacosaus. Egentlig ikke så veldig galt på smak + at jeg fikk i meg litt grønnsaker.

*stolt*

Uff, skal på jobb imorgen tidlig også.. Klokken 10. Burde egentlig lagt meg snart, har en tendens til å lese litt for lenge når jeg legger meg, og tatt i betrakning at jeg ikke er noe A- menneske sliter jeg med å få ræva opp av senga om morgenen... Ikke særlig positivt når en hard og travel dag på jobb venter. Og det er travelt. Faktisk..

Igår sovnet jeg faktisk ikke før 02.30.. Synes det er litt sent når jeg begynner på jobb kl. 11.. Var faktisk stuptrøtt også, så jeg forstår ikke hva som var galt.. Hørte på naboens hane da.. Den galer faktisk døgnet rundt. Har ikke begrep på om det er dag eller natt... Noen burde slå den hardt i hodet med en pinne. Den er syk i hodet sitt den stakkars ekle hanen..

Jaja.. Burde vel ta kveld nå.. Er egentlig ikke trøtt.. Drikker peach- iste og hører på Gun`s N`Roses med November Rain.. Den er fin!

Det regner. Masse. Trist. Det er liksom sommer...

God natt da, jamie pus.. :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fest idag!

Gleder meg veldig, skal treffe igjen mange av vennene mine som jeg ikke har sett hele sommeren :D

Først skal jeg og en venninne ha et lite vorspiel hos meg, før vi går til de andre. Koselig!

Ølet og chili- nøttene er kjøpt inn, ready for party! :klovn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel skrive litt til i dagboka mi!

Har ikke orket sette meg ned å begynne tildligere i uken, men nå fikk jeg plutselig litt lyst igjen :)

Hadde det ganske gøy på lørdag. Var koselig og treffe igjen alle folka og snakke med de.

Søndag var jeg på kino. 2 Fast 2 Furious.

Likte filmen kjempegodt jeg! Han der som spiller Brian (?) er SÅ nydelig! Sukk... Masse tøffe biler var det også med i filmen! Må kjøpe meg den når den kommer på DVD ja :D

Tilbake på jobb denne uka. Å jobbe hver eneste dag er ikke spesielt gøy når jeg er vant med skole. Ser nå hvor fritt og greit det egentlig er å gå på skole. Synes synd på alle som jobber hver dag :cry: Kjenner jeg er sliten når jeg kommer hjem, har mest lyst å bare legge meg og sove til neste dag. Gjorde faktisk det på tirsdag, la meg 20.30 og sov til 10.00 neste morgen. Var deilig!

Onsdag var det kino igjen. Bruce Almighty. Morsomt, morsomt, morsomt! Liker egentlig ikke Jim Carrey, men denne filmen var bra. Eller, en del av filmene hans er bra, men jeg liker ham ikke uansett.. Vet ikke hvorfor.. :roll:

Merkelig...

Gleder meg til neste lønning! Da skal jeg kjøpe meg klær og gullfisk :D

Må ha to gullfisker da, så den ene ikke blir ensom også kan de kanskje lage barn slik at jeg får gullfisk babyer! Hvordan lager fiskene barn egentlig...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hejsan... god morgen hilsen fra meg, som vil trøste deg med at jeg la meg 2 i går og jeg begynner kl 9 på jobb.

så det så. sto opp kl7:30... det vil si 5 og en halv time søvn. og jeg er altså et B-menneske. og verre enn deg...så si fra om du finner noen gode tips til å ville legge seg tidlig.

og hva heter gullfiskene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde

Jeg fikk så lyst til å sende deg en liten hilsen, bare fordi jeg er så barnslig at jeg ble glad fordi du var enig med meg!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for hilsen i dagboka mi, CeNedra og PostIt! :D

Koselig!

Oppdatering av dagen:

Sov til 12.30 idag, var på fest igår, og da er jeg sliten etterpå. Ingen bakrus idag *jippi*, sikkert fordi jeg var så flink pike og drakk MASSE vann før jeg la meg igår kveld.

13.30 var det middag hos min kjære mormor, var koselig å se henne igjen, er lenge siden pga ferie og diverse.

Når jeg kom hjem var det rett ut på terassen, må nyte det fine været som er nå, for imorgen er det visstnok slutt :grine:

Jeg som hadde tenkt å dra på stranden noen dager neste uke siden jeg ikke skal jobbe så mye. Typisk :-?

Nå skal jeg spise igjen, kylling og pommes frites. Nam! Det er godt det!

Husker en gang på jobben, en mann som ville ha "påmm fritt" til middagen istedet for poteter. "Vil du ha pom fri?" spurte jeg, å ble kraftig utskjelt fordi det het IKKE pom fri, men påmm fritt, for det sa de nemlig i Frankrike! :ler:

Folk er rare...

Sjåast seinar :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeNedra: Jeg har ennå ikke fått lønning :cry:

Får den 28 i måneden, så det er leeenge til.

Har ikke berstemt hva de skal hete, men jeg har tenkt litt på Pebbles og BamBam eller Sonny og Cher.

Hva synes du?

Har du noen forslag til andre navn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syntes navnet Psycho er litt kult på en gullfisk:)

Syntes ellers pebbles og bambam var kjempesøtt altså:)

så kan du kalle bollen the flintstones... (eller bambam er vel egentlig barneys... )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det bra ja :D

Litt lei meg for at jeg ikke kom inn på skole, men det går nok over!

Arbeider masse for tiden, prøve å få tjent meg noen penger..

Men jeg bruker de altfor fort opp igjen :roll:

Du da?

Går det bra med deg?

Så i dagboken din at du er alene denne uka. Dakar deg da.. :cry:

Du skulle nok hatt en hund ja!

Men idag kan du sitte foran tv`en å kose deg, det er tirsdag å mye bra å se på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 1 måned senere...

Oi, noen har skrevet i dagboka mi!! :D

Nå blei jeg kjempeglad!

Middis: Ja, jeg vet jeg er sløv med å skrive i dagboka, men jeg har ikke tid lenger nesten! Har komt inn på skole, er kjempeglad!

Men jeg skal prøve å bli flinkere... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...