4juli brud Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hvordan går det med planleggingen 4 juli bruder? Plutselig er det bare 1 mnd igjen! Føler det meste er under kontroll- skal ha siste prøving på kjolen om 1 uke. Ellers har alle gjester svart, menyen er ferdig, frisør, fotograf og band er booket. Det som mangler er kirkeprogram og event. menykort. Begynner gru-glede meg :rødme:
Februarmamsen Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 gifter meg også 4 juli og føler det meste er klart :jupp:
Sofia1 Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Heisann! Vi gifter oss også 4. juli. Tenk, nå er det under en måned igjen! Hos oss er også det meste i boks.. tror jeg! Gjestene har svart, kokken er i rute, fotograf på plass, band på plass, brudebukett og knappehullsblomst er bestilt og hadde siste prøvetime på kjolen min i dag (og den er nyydelig!). Til helga skal vi på kurs for å lære oss brudevals. I går ble siste del av bordpynt og pynt til lokalet handlet inn, det gjenstår å skrive navn på bordkortene - men det gjør jeg på plassen (vi skal gifte oss der jeg kommer fra). Nå jobber jeg med kirkeprogram, festprogram og sanghefte. Til helga skal vi handle inn hvit vest til mannens kjole og hvitt (han har sort, og det skal visst ikke brukes i bryllup). Til helga skal vi også ta siste overblikk på bordplasseringa og sette opp barmenyen. Så over helga sender vi bestilling til vinmonopolet. Ringene er levert til gravering, men jeg har ennå ikke kjøpt morgengave.. sliter litt der. Ellers er det inngåing av brudeskoen som jeg sliter mest med... er så uvant å trippe rundt her hjemme i høyhælte sko.. Joggebukse og sølvfarga sko med strass ser litt komisk ut, ja Det er mye som skal planlegges til et bryllup... så mye mer enn jeg trodde: men så er det også utrolig artig! Lykke til, bruder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå