Gå til innhold

Å kjøre barbeint.


Gjest Kavring

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Marlo

haha, rareste jeg har hört.

Nei, tviler sterkt på at du får bot for å kjöre barbeint. Da hadde nok jeg fått bot for lenge siden...kjenner politifolk og de vet at jeg kjörer barbeint, og de har ikke sagt noe til meg iallefall (går alltid barbeint og har til nöd på meg sko når det er kaldt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kavring

Det er mye rart når det gjelder lover og regler, så...

Men da kan jeg bare kjøre på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Alabama er det ikke lov å kjøre barbeint.

Det er mye rare regler der. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv liker jeg ikke å kjøre barbent!

Skjønner ikke hvorfor det skulle være ulovlig da det faktisk er mere "følsomt" å kjøre barbent enn med sko! Følsomt i den forstand at man kjenner meget godt når man trykker inn pedalene(clutch, gass, brems)

Det burde heller være ulovlig å kjøre med gedigne platåsko :fnise:

Selv så kjører jeg ALDRI med åpne sandaler, da jeg en gang satte sandalen fast i gasspedalen :tristbla: og vææææ, da fikk jeg helt hetta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt at man kan få bot om man kjører barbeint. Stemmer dette?

Jeg håper i alle fall ikke at dette stemmer, for å kjøre barbeint er en av de ultimate sommeropplevelsene mine! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det skulle være ulovlig da det faktisk er mere "følsomt" å kjøre barbent enn med sko! Følsomt i den forstand at man kjenner meget godt når man trykker inn pedalene(clutch, gass, brems)

På grunn av dette hadde jeg aldri på sko da jeg øvelseskjørte hjemme. Husker jeg gruet meg veldig til å begynne med kjørelærer for da måtte jeg jo ta på sko, og da ble jeg så ufølsom med klutsjen. Vente meg til det etterhvert da heldigvis.

Det er ingen lov mot dette nei, det sa hvertfall min kjørelærer for seks år siden da jeg spurte. Men hun anbefalte meg å ha på sko da, ikke vet jeg hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Kan ha noe med at det vil bli ubehagelig å ta seg frem over knust glass, hvis du kræsjer. Eller for at du ikke skal få tårer i øynene av pedalsyra... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...