Joplaya Skrevet 25. juli 2003 #1 Del Skrevet 25. juli 2003 Hvem er hun i avataren din? Er noe med ansiktet hennes, må liksom bare se på henne - hjelpes, holder jeg på å bli lesbisk av en avatar? Hehe, neppe, men en søt dame er det nå uansett. Vet jeg har sett henne før ett eller annet sted... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 25. juli 2003 #2 Del Skrevet 25. juli 2003 Avataren hennes er ett bilde av den franske skuespillerinnen Audrey Tautou, hun er mest kjent for filmen om Amèlie Poulain. Jeg har også brukt bilder av henne som avatar tidligere her på KG. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2003 Så det var hun ja! Søt film det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 25. juli 2003 #4 Del Skrevet 25. juli 2003 Fint bilde eller hva? Skulle nok ønske at jeg så slik ut, men jeg er i grunn fornøyd jeg. Er jo litt søt til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå