Midnattsol Skrevet 25. juli 2003 #1 Del Skrevet 25. juli 2003 Sitter der ganske så ensom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #2 Del Skrevet 25. juli 2003 Takk for praten. Nå kryper jeg til køys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juli 2003 #3 Del Skrevet 25. juli 2003 Og jeg inntar liksom-sove-posisjon på sofaen før sambo våkner. Ellers blir det bank! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 25. juli 2003 #4 Del Skrevet 25. juli 2003 Hehe....banker han deg hvis du ikke har sovet,Lea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 25. juli 2003 #5 Del Skrevet 25. juli 2003 Dere kom dere i seng, ja........ :blunke: Jeg er TRØØØØØØØØTT Måtte bare kreke meg opp av senga da sambo vekket meg, for ikke å ødelegge hele dagen med soving...... Hardt dette her.... Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 25. juli 2003 Ble vekt av svigers på telefonen nå. *GJEESP* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. juli 2003 #7 Del Skrevet 25. juli 2003 Hehe....banker han deg hvis du ikke har sovet' date='Lea? [/quote'] Nei, men jeg banker han hvis jeg er trøtt og sur Forresten lata jeg som helt til han våkna og SÅ sovna jeg. Men nå har jeg våkna igjen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå