Gå til innhold

Hund sparket ihjel i oslo


Chakoya

Anbefalte innlegg

Hund sparket ihjel i oslo

Uff....... Jeg kan ikke fatte og begripe at noen kan gjøre sånt mot dyr.....

:(:( Dette gjør vondt i hjertet mitt!

Håper mannen får seg en lærepenge av dette!

Slik gjør man bare ikke mot dyr!

Endret av Chakoya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vet ikke mye om årsaken til at dette skjedde da!

Kanskje eieren eller hunden hans ble angrepet og han beskyttet dem begge :vetikke:

Dersom det var uprovisert er det selvsagt forkastelig!

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ærlig talt... Man sparker ikke ihjel en hund uansett.... Det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, dette er forferdelig! Jeg håper han får seg mer enn en lærepenge. Selvfølgelig vet vi ikke hva som skjedde, men man sparker ikke ihel noen, verken menneske eller dyr, uansett. Sparker man noen i hel, innebærer det at offeret ligger på bakken eller lignende, og er ute av stand til å forsvare seg.

Endret av Harlekin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ærlig talt... Man sparker ikke ihjel en hund uansett.... Det er min mening.

Dersom du blir angrepet av en illsint hund (nå vet vi jo ikke hva som skjedde, årsak osv) så hadde du tatt igjen - eller hadde du kun stått der å latt deg bli angrepet?

Dersom dette var uprovisert så syns jeg som sagt at det er forkastelig!

Sitat er fjernet.

Phaedra, mod

Endret av Aniria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Håper mannen sparket hunden for å forsvare sin egen hund, og at han traff et uheldig sted. Hvis ikke fortjener han straff...

jeg vil selv sparke og slå e.l for å forsvare mine hunder om de blir angrepet og det er nødvendig for å få vekk motparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du blir angrepet av en illsint hund (nå vet vi jo ikke hva som skjedde, årsak osv) så hadde du tatt igjen - eller hadde du kun stått der å latt deg bli angrepet?

Dersom dette var uprovisert så syns jeg som sagt at det er forkastelig!

Å forsvare deg selv er noe helt annet enn å sparke noen ihel, i hvert fall sånn jeg forstår uttrykket. Sparker du noen ihel, angriper du dem til de er døde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så forbanna når jeg leste det her...

Selv om det påstås at hunden angrep, så gjør man bare ikke noe sånt! Noe så ondskapsfullt!...Å behandle dyr på den måten er :nei: uansett. At det finnes sånne folk... Han mannen burde få det jævlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forsvare deg selv er noe helt annet enn å sparke noen ihel, i hvert fall sånn jeg forstår uttrykket. Sparker du noen ihel, angriper du dem til de er døde.

Sier som gjest over deg! Håper han gjordet dette i forsvar for seg selv eller sin egen hund! Kanskje han traff et sted som gjordet at hunden døde!

Som sagt, dersom dette var uproviserende så håper jeg han får sin straff - men dette vet vi ikke ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så forbanna når jeg leste det her...

Selv om det påstås at hunden angrep, så gjør man bare ikke noe sånt! Noe så ondskapsfullt!...Å behandle dyr på den måten er :nei: uansett. At det finnes sånne folk... Han mannen burde få det jævlig.

Dersom denne avdøde hunden hadde drept den andre hunden (mannens hund) og kanskje drept mannen - det hadde da ikke vært noe bedre det heller!

Om du blir angrepet av en illsint bikje så tar du jo igjen!!!

Sier ikke at det er slik det skjedde, men som sagt dette vet vi ingenting om ennå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som gjest over deg! Håper han gjordet dette i forsvar for seg selv eller sin egen hund! Kanskje han traff et sted som gjordet at hunden døde!

Som sagt, dersom dette var uproviserende så håper jeg han får sin straff - men dette vet vi ikke ennå!

Kan hende jeg tolker uttrykket "sparke ihel" på en annen måte. Jeg mener at man selvsagt må få forsvare seg hvis en blir angrepet (eller mannens hund ble angrepet), men dette er ikke forenelig med å sparke den andre hunden ihel. Som sagt, på den måten jeg forstår uttrykket. Men dette er jo semantikk. Det gjenstår å se hva som virkelig hendte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende jeg tolker uttrykket "sparke ihel" på en annen måte. Jeg mener at man selvsagt må få forsvare seg hvis en blir angrepet (eller mannens hund ble angrepet), men dette er ikke forenelig med å sparke den andre hunden ihel. Som sagt, på den måten jeg forstår uttrykket. Men dette er jo semantikk. Det gjenstår å se hva som virkelig hendte.

Nemlig, det gjenstår å se/høre om/lese om hva som virkelig skjedde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley
Dersom denne avdøde hunden hadde drept den andre hunden (mannens hund) og kanskje drept mannen - det hadde da ikke vært noe bedre det heller!

Om du blir angrepet av en illsint bikje så tar du jo igjen!!!

Sier ikke at det er slik det skjedde, men som sagt dette vet vi ingenting om ennå!

Man stopper å ta igjen når man merker at den andre ligger stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom denne avdøde hunden hadde drept den andre hunden (mannens hund) og kanskje drept mannen - det hadde da ikke vært noe bedre det heller!

Om du blir angrepet av en illsint bikje så tar du jo igjen!!!

Sier ikke at det er slik det skjedde, men som sagt dette vet vi ingenting om ennå!

Ja, joda, det er jo forsåvidt et poeng... men det er jo også grenser for hvor hardt man tar igjen også da. Men, får håpe for mannens skyld at om det var sånn det skjedde, at det var fordi han traff veldig feil, og ikke at han sto og denget løs på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vi vet ikke mye om årsaken til at dette skjedde da!

Kanskje eieren eller hunden hans ble angrepet og han beskyttet dem begge :vetikke:

Dersom det var uprovisert er det selvsagt forkastelig!

Selv om hundene hadde braket i hverandre og han ville beskytte sin eller andres hund, så finnes det andre måter å gjøre det på.

Jeg er VELDIG lovlydig, men denne mannen skal være glad for at jeg ikke var i nærheten... Tror seriøst at jeg hadde flydd på han... Håper han får ubetinget fengselsstraff og blir uthengt med fullt navn på nett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man stopper å ta igjen når man merker at den andre ligger stille.

Sparket mannen hunden mens den lå livløs på bakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nemlig, det gjenstår å se/høre om/lese om hva som virkelig skjedde!

:Nikke: Uansett bør ikke hendelsen bli tatt lett på. Sannsynligvis vil man komme frem til riktig konklusjon, da det visstnok var mange vitner til hendelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Uansett bør ikke hendelsen bli tatt lett på. Sannsynligvis vil man komme frem til riktig konklusjon, da det visstnok var mange vitner til hendelsen.

Håper at han blir straffet hardt dersom det var uproviserende! Vi får heller se ann saken syns jeg før vi diskuterer videre ja:)

Leste at vitnene sier mye forskjellig! Huff, dyremishandling er bare så kjempestygt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom du blir angrepet av en illsint hund (nå vet vi jo ikke hva som skjedde, årsak osv) så hadde du tatt igjen - eller hadde du kun stått der å latt deg bli angrepet?

Har selv blitt angrepet av større hunder enn en setter hund. Da hadde jeg hunden i bånd til og med. Schæfer hunden gikk rett i strupen på hunden jeg hadde....

Schæferen som angrep hunden jeg hadde ble da ikke sparket ihjel forde.

Vi skilte dem fra hverandre enkelt og greit!

Som hundeeier må man være forberedt på at slikt kan skje, og kunne håndtere slike saker.

Flere jeg kjenner har blitt angrepet av pitbuller i strupen.... Aldri sparket man hundene til døde heller... Man grep om nesa på pitbullen så den ikke fikk puste, og vips måtte den puste og da trakk man dem fra hverandre.

Som en gjest nevner på side 1 her, det finnes andre måter å løse slikt på!

Endret av Chakoya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...