Gjest Donna Skrevet 24. juli 2003 #1 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg vil med dette få lov å overbringe en liten hilsen- og si Hei - som har problemer med å få lagt inn melding her på Personlig. Milo skal på ferie nå han heldiggrisen !!! :D Vi får håpe han får det koselig !! Vel - da var min jobb gjort ..... (håper det ser ok ut Milo for jeg er ikke så flink med sånne overbringelser av hilsener :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 24. juli 2003 #2 Del Skrevet 24. juli 2003 God ferie, Milo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 24. juli 2003 #3 Del Skrevet 24. juli 2003 God ferie, Milo! Satt faktisk og leste gjennom gamle innlegg i dag, og da leste jeg ett du hadde skrevet for over et år siden. Hadde visst kjærlighetssorg..... Du har vel ikke det nå lenger? :blunke: Men da tenkte jeg på deg, lurte på hvor du var blitt av... Kos deg kjempemasse, Milo! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. juli 2003 #4 Del Skrevet 25. juli 2003 GOD FERIE MILO!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 27. juli 2003 #5 Del Skrevet 27. juli 2003 GOD FERIE MILO :kysse: koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 28. juli 2003 #6 Del Skrevet 28. juli 2003 God Ferie til Milo!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå