Gjest Gjest_tanja_* Skrevet 27. mai 2009 #1 Skrevet 27. mai 2009 Jeg pleier å bake en del langpannekaker fordi vi har mange kaffebesøk, og det er veldig enkelt å fryse og ta opp igjen. Men jeg har ikke så mange oppskrifter å velge i, det blir mye krydderkake og den vanlige sjokoladekaka. Noen som har noe annet å dele?
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2009 #2 Skrevet 27. mai 2009 detsoteliv.no har flere gode oppskrifter, spesielt gulrotkaken fra r.o.o.m
Gjest Gjest Skrevet 28. mai 2009 #3 Skrevet 28. mai 2009 Har ikke noen oppskrifter her og nå, men du finner masse på nettet. DetSøteLiv nevn over, bruker jeg masse. Jeg lager karamellkake (en formake med masse karamellsaus i selve kaken og i fyllet), banankake med sjokoladebiter (kan serveres med marcarpone og friske bær) og kokoskake (skikkelig saftig og god).
Imogen Skrevet 28. mai 2009 #4 Skrevet 28. mai 2009 "Daimruter from heaven", fra siden de andre nevner over her, har vært en suksess de gangene jeg har servert den. Den holder seg også veldig godt i fryseren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå