Gå til innhold

Gave til pappa

Anbefalte innlegg

Gjest MoLiza
Skrevet

Hva kan være en fin gave fra datteren hans? Ikke spill, men han er intr i data, friluftsliv(til en viss grad), litt trening (fordi han må), vin...er det jeg kommer på i farta.. Trenger noen tips fra dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gaver fra barn er gjerne barnslige gaver.

Jeg har ikke gitt vin til mine foreldre før jeg selv ble voksen...

Aktuelle gaver: hånd/fotavtrykk. F.eks. et litt større lerret med hennes fotavtrykk i en sti? venninnen min lagde det med barna til barnefaren, kjempefint! Eller bilder? Kanskje en ramme med flere bilder av ham og barnet og noen av alle sammen, på en måte vise "kjærligheten i familien"?

Så kan du gi voksengavene :)

Gjest MoLiza
Skrevet

Nei, jeg er enig i at det er forskjell på gavene fra barn, men det er akkurat det som er så vanskelig:) Vi har mange bilder, men bare av barnet og veldig lite med dem sammen egentlig..men takk for forslaget!

Skrevet

Hva med å lure deg til å ta masse bilder når han er sammen med barnet, og så overraske med ukjente bilder?

Gjest MoLiza
Skrevet

Ja, god idè! Dumt at jeg akkurat har ødelagt digitalkameraet! ..blir ikke helt det samme med mobilen, men kan kanskje prøve det likevel.

Skrevet

Jeg bestilte en konfekteske på nettet med teksten "verdens beste pappa" og bilde av de to på. Suksess! Nå skal legges til at min kjære er en skikkelig sjokolademoms ;)

Skrevet

Fotogaver er vel alltids populært, mannen her fikk foreks. musematte med han og jenta vår på, falt virkelig i smak :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...