Gå til innhold

The story of Snuppa & Snoppen


mocci

Anbefalte innlegg

Forstår godt at du får vondt av svigerfar... Trøsten er vel at behandlingen gjør at han er hos dere lenger, og når den er over så vil han nok pigge litt til igjen :kose:

Så gøy å høre om bebis forberedelser :jepp: Husker selv at jeg bedrev mye nesting i forkant av fødsel, huset var rent og pent, alt av ting til babyen var vasket og satt opp og jeg hadde frysen full av alskens barselsbesøk bakervarer :fnise:

Fødselen kommer til å gå kjempefint skal du se! Lytt til kroppen og la den gjøre jobben :jepp: Prøv å tenke som jeg gjorde: Babyen må ut uansett, da kan vi like gjerne kaste oss ut i det og ta det som det kommer :ler:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår godt at du får vondt av svigerfar... Trøsten er vel at behandlingen gjør at han er hos dere lenger, og når den er over så vil han nok pigge litt til igjen :kose:

Så gøy å høre om bebis forberedelser :jepp: Husker selv at jeg bedrev mye nesting i forkant av fødsel, huset var rent og pent, alt av ting til babyen var vasket og satt opp og jeg hadde frysen full av alskens barselsbesøk bakervarer :fnise:

Fødselen kommer til å gå kjempefint skal du se! Lytt til kroppen og la den gjøre jobben :jepp: Prøv å tenke som jeg gjorde: Babyen må ut uansett, da kan vi like gjerne kaste oss ut i det og ta det som det kommer :ler:

Ha en fin helg :klem:

Jepp, bedriver "nesting" i stor stil her. :fnise: Har fått det meste på plass nå, men gjenstår å pakke fødebagen :treg: Skal prøve å ta fødselen på strak arm, juhuuu, me no jernkvinne i hvertfall. :fnise: gi meg alt av smertestillende så kommer jeg kanskje levende fra det. :laugh:

Tenk, nå nærmer det seg med stormskritt :hjerte:

Oh yes, går rundt med en skrekkblandet frydfølelse for hver dag som går. ;) Kan ikke helt tro at jeg er kommet så langt, snart er vel jeg også i mål. :)

Håper alt står bra til :klem:

Joda, er greit her, men livet som strandet hval er ikke noe å trakte etter. :fnise: Får nesten ikke puste til tider, ikke er det plass til noe særlig mat lenger og å bevege seg over lengre strekninger er veldig ugreit. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tusen takk for alle gratulasjoner! :) jepp snuppelill ble født 16 juli, kom akkurat en uke før termin. :) Fødsel er galskap! ;) Heftig opplevelse men ville vel egentlig ikke vært foruten. :) Jeg svømmer over av morskjærlighet for tiden, kan ikke se meg mett på henne og blir rørt for den minste ting.

Hun er så skjønn, rolig og fornøyd hele tiden, har knapt hørt en henne skrike. Her går no dagan i å ta seg av knøttet, bli kjent og å etablere noen rutiner etterhvert. Kjempekos!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!! Jeg så bilde på Face, hun er helskjønn!!! Og som Pusla sier - nyt tida!! Den raser av gårde!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 4 uker senere...

Har vært litt fraværende i sommer jeg.. Men GRATULERER så mye med jenta :hoppe:

Hun høres ut som et vidunderbarn allerede - nyt tiden til det fulle :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...