LucidLunacy Skrevet 19. april 2002 #1 Del Skrevet 19. april 2002 Nå er det over et år siden jeg sluttet med pillen og jeg trodde i min naivitet at jeg skulle bli gravid rett etterpå, men ... Skal nå til gynekologen for å høre hva han sier. Det jeg lurer på er hvor lenge har dere prøvd før det ble noe ut av det, for å si det sånn. Midt i det hele så har jeg da dager hvor jeg tenker at jeg ikke vil klare å ha barn, er jeg klar osv, men det er andre dager hvor det virker helt greit. Litt ambivalent. Jeg har nå vært gift i 5 år og er 34 og mannen min er 42 (sånn at dere slipper å spørre om det). Noen der ute med lignende erfaringer? eller synspunkter?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. april 2002 #2 Del Skrevet 20. april 2002 Gynekologen min sa at dersom man har samleie et par ganger i uken,tar det i snitt et år å bli gravid etter å ha sluttet med p-pillen. Det er visst sånn,at enten blir man gravid like etter å ha sluttet ,eller så tar det gjerne et år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 20. april 2002 #3 Del Skrevet 20. april 2002 For oss tok det nesten 16 mnd å bli gravide - var innom gynekolog, tok blodprøver og leverte sæd-prøve - alt viste normale verdier og alt var tilsynelatende fint. Tilslutt ble jeg lei av å "stresse" - jeg slutta å ta tempen, slutta å sjekke utflod og telle dager. Vi koste oss når vi ville og ga blaffen i timing. Den måneden vi vel hadde absolutt minst sex av alle de forutgående 15 månedene klaffet det, og jeg er nå 11 uker på vei. Det er utrolig slitsomt å tenke på det, og alskens vonde tanker sniker seg inn til de rareste tider. Lykke til hos gynekolog - jeg følte meg iallefall bedre når jeg endelig fikk VITE noe - enten svaret var bra eller dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LucidLunacy Skrevet 20. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 20. april 2002 Takk for svar. Ble litt mer avslappet når jeg vet at andre har vært i det samme. Jeg følte nemlig at alle andre ble gravide så innmari fort, men det er vel sånn det bare virker som. Skal til gyn snart så da får vi se. Takk igjen : )12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2002 #5 Del Skrevet 22. april 2002 Jeg gikk uten p-piller i 11 mnd,og begynte også å tenke "hva om jeg ikke kan?". Når vi sluttet å "prøve" var det rett i boks med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå