Gå til innhold

mistet i 7 uke... tvillinger, og mistet mamma den 27 februar


Gjest anonym

HAR JEG GJENMOM GÅTT ET HELVETE?  

  1. 1. HAR JEG GJENMOM GÅTT ET HELVETE?

    • DET ER BARE ULYKKE MED OSS?
      1
    • 50
      0
    • HJELP
      4
    • MEG
      0


Anbefalte innlegg

Gjest løvinnenst
:evil: Hvorfor skjer alt dette meg? Først mister jeg min mamma 53år. Så den 27juni,fire måder etter at jeg mister min mamma så mister jeg tvillingene som jeg har ønsket meg i 5år.Hvorfor er livet så uretferdig..? Jeg hater dette ,jeg mistet i 1998 også.Jeg hater dette..Men jeg hvet at det finnes håp.Den fineste sangen som jeg hvet etter at mamma gikk bort er med JAN teigen:Det vakreste som fins.Jeg satt sammen med mamma da hun sovnet inn.... JEG SAVNER HENNE OG DE TRE SOM JEG SKULLE HA HATT. Hvorfor er livet så urettferdig? Jeg fungerer nå som en mamma for min yngste søster. Det var min svigerbror som sang i begravelsen.Men jeg er gift og har et barn på ti år.MEN HVORFOR SKULLE ALLT DETTE HENDE MEG?FIRE BARN OG MAMMA KNNE JEG HA HATT..Mamma hadde en veldig skjelden kreft type,av fire milioner er det en som får det.Hurra jeg har vert heldig.JEG TRODDE JEG HADDE MISTET ALT,MEN JEG ER EN MENN SOM JEG ELSKER OVER ALT I VERDEN. STÅ PÅ FOLKET, DET GJØR JEG. KLEMZ FRA ANITA :evil: :evil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dolphina

Ville bare gi deg en klem jeg...

Det fortjener du!

Prøv å se framover og ta vare på barnet du har.

Skjebnen er ofte urettferdig, men vi kommer sterkere ut av det. Selv om det ikke er noen trøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også bare gi deg en klem! Livet er urettferdig noen ganger, men det lønner seg å tenke over at alt som skjer har sin grunn. Vet at det er en dårlig trøst, men det pleier jeg å tenke over når jeg har det vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, det er trist og høreom ditt tilfelle men jeg synes det mange ganger er slik jeg at da man først mister en man er glad i skjer det som regel mer. Jeg mistet bestefaren min og bestemoren til samboeren min bare med 1 ukes mellomrom. Jeg syntes det var helt forferdelig.

Det var i den tiden der jeg begynte og sette pris på det jeg hadde, jeg har en sønn på 2 år og en kjempe snill og god samboer, jeg har et hjem jeg trives i og venner og familie som bryr seg.

Jeg veit ikke om dette er noe trøstens ord, men i den tunge perioden jeg var i satte jeg veldig pris på alt som var rundt meg.

tenker på deg og håper du har det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...