xeyes Skrevet 1. august 2003 #21 Del Skrevet 1. august 2003 Har du lagt merke til avatarene våres? Ganske like.. du mørkt hår, jeg lyst, du lys genser, jeg mørk osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 1. august 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 1. august 2003 Jo du gjør det*dytte deg litt* sånn, imorgen ringer du :D hehe stilig, ikke lagt merke til det før du sa det. Jeg ser en smule mer barnslig ut da :oops: lille baby madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 2. august 2003 #23 Del Skrevet 2. august 2003 Åhh jeg får heelt :skjelvninger: her.. Vet det med meg selv at den telefonen tør jeg ikke ta :-? Du ser ikke barnslig ut daaah :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. august 2003 #24 Del Skrevet 2. august 2003 Kos deg og god tur! Vi får vel høre hvordan du har hatt det? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 2. august 2003 Forfatter #25 Del Skrevet 2. august 2003 Lover å fortelle når jeg kommer hjem igjen,om en ukes tid. Hope 2 c u Xeyes :D Take care KG jenter :D *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 3. august 2003 #26 Del Skrevet 3. august 2003 Siden jeg vet veien, og har lånt meg en mc i helgen trur jeg at jeg stikker innom en tur jeg.... Iiiiik? hehe... Xeyes: ta den tlf du, jeg venter nemlig veldig serru!... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 9. august 2003 #27 Del Skrevet 9. august 2003 Siden jeg vet veien, og har lånt meg en mc i helgen trur jeg at jeg stikker innom en tur jeg.... Iiiiik? hehe... Xeyes: ta den tlf du, jeg venter nemlig veldig serru!... 8) :o For det første, MC?? Du? :o Skikkelig dårlig gjort! JEG VIL OG! Ja den telefonen ble tatt... :oops: så nå kanskje det skjer ting etterhvert Men tror jeg fikk feil nr, for du var nemlig ikke i den andre enden Bare sitt der å vent du Madison snart tilbake nå! *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 11. august 2003 #28 Del Skrevet 11. august 2003 :-? Er det så rart at JEG kjører sykkel?.... Hmf!... Tar den knakje til Oslo neste helg jeg.... Lyst til å være rype en liten stund kjære?... Kan jo ikek tenke meg bedre selskap bakpå der jeg.... Ang tlf, så har jeg sittet her en uke nå, og ute skinner sola... begynner å få sittesår... :-? Lurer fælt på om jeg har blitt lurt .... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå