Madison Skrevet 22. juli 2003 #1 Del Skrevet 22. juli 2003 Inatt reiser Madison til sydligere (er det et ord :o )breddegrader for å steke seg litt :D Blir borte herfra en uke ihvertfall,muligens lenger. Spørs når jeg reiser "videre". Uansett, God sommer til dere alle :D klemmer fra Madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 22. juli 2003 #2 Del Skrevet 22. juli 2003 God tur og kos deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. juli 2003 #3 Del Skrevet 22. juli 2003 Ha en fin tur og husk solfaktor..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. juli 2003 #4 Del Skrevet 22. juli 2003 Heldiggris..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 22. juli 2003 #5 Del Skrevet 22. juli 2003 God tur og nyt ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 22. juli 2003 #6 Del Skrevet 22. juli 2003 Kos deg! Ta med deg strande tilbake til oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. juli 2003 #7 Del Skrevet 24. juli 2003 Hvem skal man flørte med nå da???.... :-? sukk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 24. juli 2003 #8 Del Skrevet 24. juli 2003 Kose deg masse da Madison. Så koselig da å dra på ferie. Nyt sola og de deilige guttene der borte, hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 24. juli 2003 #9 Del Skrevet 24. juli 2003 Koser seg nok masse med dem tenker jeg ja.. hehe.. Står ikke på det... Frk Flirt... 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 24. juli 2003 #10 Del Skrevet 24. juli 2003 God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 1. august 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 1. august 2003 Hey hey, I`m back :D eyyy, frk.flirt Lasse?? (du må ta igjen litt skjønner jeg ) Madison er ikke veldig fan av tyrkiske gutter. Men en viss danske derimot Hatt det kjempefint ihvertfall, og drar på hytta i morgen. Det gode sørland here I come :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 1. august 2003 #12 Del Skrevet 1. august 2003 Misunner deg.. Jeg vil og på sørlandet.. Har ikke fått vært der på hytta i år :cry: Vel, siden du drar dit, så drar jeg til tyskland! Drar på søndag jeg da. Vi møtes igjen når du kommer tilbake! Blir nok like lenge borte som deg tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 1. august 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 1. august 2003 Hola babe :D tyskland er ikke helt det samme, men blir vel gøy det og?! aldri vært der jeg da,enda ihvertfall. Du burde komme innom meg på hytta da..gjøre sørlandet litt utrygg,hihi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. august 2003 #14 Del Skrevet 1. august 2003 Inatt reiser Madison til sydligere (er det et ord :o )breddegrader for å steke seg litt :D Stavekontrollen på pc'en min godtar ikke engang "syden" som et ord. Hørt på maken? Fortsatt god sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 1. august 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 1. august 2003 kanke(!) stole på disse stavekontrollene nei Fortsatt god sommer til deg og :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 1. august 2003 #16 Del Skrevet 1. august 2003 . Du burde komme innom meg på hytta da..gjøre sørlandet litt utrygg,hihi Invitasjon? WOW :o Hvor lenge skal du være der a? Kanskje jeg avslutter Tysklandturen et par dager før og drar ned med cab'en min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 1. august 2003 #17 Del Skrevet 1. august 2003 Åhhh duuu, jeg har noe helt sinnsykt å fortelle! Du aner ikke HVA for et tilbud jeg har fått!! :skjelve litt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 1. august 2003 #18 Del Skrevet 1. august 2003 ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 1. august 2003 Forfatter #19 Del Skrevet 1. august 2003 hihi, den sjansen skal du ikke la gå fra deg! :D :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 1. august 2003 #20 Del Skrevet 1. august 2003 Ikke? :oops: Vet ikke helt om jeg ehm.. tør.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå