Chiyo Skrevet 4. november 2010 #781 Skrevet 4. november 2010 (endret) Jeg fant siden! Takk for hjelpen Hjalp veldig, fant øksen også Så bra! Nå kan du kan du høgge kjempe steiner til småstein på en to tre! Endret 4. november 2010 av Chiyo
Gjest Bella_ Skrevet 6. november 2010 #782 Skrevet 6. november 2010 Har fått den nye utvidelses pakken.Jeg lurer på om hvordan man kan slutte å være vampyr?Er det mulig?De ser så ekle ut og jeg angrer at jeg gjorde dem til vampyrer Help me.Og kan barna bli vampyrer alltså hvis morra er gravid.Kan de få vampyr barn?
Vendie Skrevet 6. november 2010 #783 Skrevet 6. november 2010 De slutter visst å være vampyrer hvis de er for mye ute i sola, eller for ofte trette.
Gjest Bella_ Skrevet 6. november 2010 #784 Skrevet 6. november 2010 De slutter visst å være vampyrer hvis de er for mye ute i sola, eller for ofte trette. jeg fant det ut av det de må dra ti forsknings sentret og kjøpte drink der.Min var gravid da hun var vampyr mannen var også vampyr.Blir barnet vampyr da?Håper ikke det
Chiyo Skrevet 6. november 2010 #785 Skrevet 6. november 2010 Jeg vil ha det nye spillet også. Gjør det noe om jeg kjøper det her i England tror dere??? Jeg har på engelsk språk likevel? Hmmm var det et litt teit spørsmål. Er ikke alle pc spill lik?
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. november 2010 #786 Skrevet 6. november 2010 Hva gjør en vampyr spesiell i sims3? drikker de f.eks. blod? spesielle egenskaper? Altså, hva er poenget med disse vampyrene?
Gjest Mahareth Skrevet 6. november 2010 #787 Skrevet 6. november 2010 Jeg vil ha det nye spillet også. Gjør det noe om jeg kjøper det her i England tror dere??? Jeg har på engelsk språk likevel? Hmmm var det et litt teit spørsmål. Er ikke alle pc spill lik? Tror ikke det skal være noe problem Hva gjør en vampyr spesiell i sims3? drikker de f.eks. blod? spesielle egenskaper? Altså, hva er poenget med disse vampyrene? De kan drikke av simmer de har godt nok forhold til. De lærer ferdigheter fortere og beveger seg fortere. De kan også jakte i barer. Har ikke spilt så mye med vampyrer enda, så har ikke prøvd ut så mye
Gjest Wolfmoon Skrevet 6. november 2010 #788 Skrevet 6. november 2010 Oh, det høres jo ganske interessant ut. Kanskje det blir enda et nytt spill på meg også
Gjest Bella_ Skrevet 6. november 2010 #789 Skrevet 6. november 2010 De kan drikke av alle bare tull at man må ha godt forhold til de simmene man drikker av.Da mine var vampyrer kunne dem drikke av alle.
Porselen Skrevet 8. november 2010 #790 Skrevet 8. november 2010 Bare jeg som har problemer med å komme inn på thesims3.com? Har prøvd de 2 siste ukene, men det står alltid at de har tekniske problemer..
Hermes Skrevet 9. november 2010 #791 Skrevet 9. november 2010 Bare jeg som har problemer med å komme inn på thesims3.com? Har prøvd de 2 siste ukene, men det står alltid at de har tekniske problemer.. funket her, testet akkurat nå...
Gjest BabyBlue Skrevet 13. november 2010 #792 Skrevet 13. november 2010 Her er en veldig grei side for oss som interesserer oss for å samle på steiner i sims 3 : )
Chiyo Skrevet 13. november 2010 #793 Skrevet 13. november 2010 Her er en veldig grei side for oss som interesserer oss for å samle på steiner i sims 3 : ) Åh det virka litt interessant. Jeg kan forsøke å bare leve på steiner. Tror dere jeg greier det?
Miss Desiree Skrevet 13. november 2010 #794 Skrevet 13. november 2010 Jeg spiller vanlig sims 3 nå, og simmen min fikk opp et ønske om å kjøpe boblebad, men jeg finner ikke boblebad i kjøpekatalogen :klø: Noen som vet?
Gjest BabyBlue Skrevet 13. november 2010 #795 Skrevet 13. november 2010 Åh det virka litt interessant. Jeg kan forsøke å bare leve på steiner. Tror dere jeg greier det? Ja, jøss! : D En spireslipt tiberium går for 40 000 simeloner om jeg husker rett? Bare slip de i hjerteform for 1000 simeloner, så vokser de etterhvert til en spireslipt som er verdt nevnt sum ^
Gjest BabyBlue Skrevet 13. november 2010 #796 Skrevet 13. november 2010 Hvor kan man finne sims 3 nightlife til billigst mulig pris? Ikke nettbutikker, takk. Jeg er for lat og moralsk til å laste det ned ulovlig...
Gjest Bella_ Skrevet 13. november 2010 #797 Skrevet 13. november 2010 jukser mange av dere med pengene hihihi?
Gjest BabyBlue Skrevet 13. november 2010 #798 Skrevet 13. november 2010 jukser mange av dere med pengene hihihi? Nei, synes det er kjedelig Men bruker litt for ofte å gjøre behovene statiske slik at jeg slipper å mate de og slikt...
Gjest Bella_ Skrevet 13. november 2010 #799 Skrevet 13. november 2010 Hvor kan man finne sims 3 nightlife til billigst mulig pris? Ikke nettbutikker, takk. Jeg er for lat og moralsk til å laste det ned ulovlig... du må bare kjøpe helaften den er rå,jeg er avhengig:)
Gjest BabyBlue Skrevet 13. november 2010 #800 Skrevet 13. november 2010 du må bare kjøpe helaften den er rå,jeg er avhengig:) Åhh... Det suger å være blakk og uten jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå