Gå til innhold

Den store sims 3 tråden


Involvert

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk vite i butikken jeg forhåndsbestilte i at den har release i norge 6. juni. Men da er kanskje det feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Spilte sims 3 i dag, er litt skuffa, men alt i alt er jeg veldig fornøyd.

Min ellers fantastiske bærbare krasja under spillet, så jeg måtte ta det på den stasjonære, men bortsett fra latskapen lenge leve er ikke dette noe minus!

Synes det ble hypa opp mye, og innfridde ikke mine forventinger, men det er helt klart avhengighetsskapende.

da sims 2 kom klarte jeg ikke å slutte å spille på mange dager, nå har jeg spilt i ca 3 timer og klarer helt fint å sette meg ned med en film istedet. ¨

Håper det blir morsommere når jeg tjener mer penger i spillet.

Endret av LanaLane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som egentlig lager juksekodene?

Hvis det ikke kommer koder til The Sims 3, kommer ikke dette til å gå spesielt bra for min del.

Jeg er helt avhengi av pengekoden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som egentlig lager juksekodene?

Hvis det ikke kommer koder til The Sims 3, kommer ikke dette til å gå spesielt bra for min del.

Jeg er helt avhengi av pengekoden. :sjenert:

Det kommer til å gå så bra atte;) for kodene til TS2, funker nemlig på 3ern :) gjør det her, iaffal.

Har spilt litt nå, etter altfor lang ventetid. Fornøyd så langt. Digger at man kan mixe og matche med alle farger og mønstre på klærne..og møblene..og nesten alt annet. minus for tiden, det går liksom ikke så kjapt her som på 1ern og 2ern. Selv det raskeste tempoet er tregt. Og så syns jeg det er altfor lite hårfrisyrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest LanaLane

Synes det er teit at du må kjøpe nedlastninger(frisyrer,møbler etc) til sims3 på nettet.

Synes også det går tregt, går på do om "natta" fordi det går så himla tregt, selv med den "superspeeden".

Jeg synes det er litt bra at det går tregere med jobbforfremminger, kjedelig å plutselig tjene 1000 simdollar etter bare et par minutters spill, men her må du faktisk være tålmodig :) Og så slipper du å ha et visst antall venner for å bli forfremmet, noe jeg synes er ekstremt deilig.

Men jeg føler at alle er så chubby i ansiktet, noen som har funnet ut hvordan det kan fikses? Alle får skikkelige store kjever, uansett hvor mye jeg prøver.

Men det er så bra at en kan velge kroppsfasong. Kom ei skikkelig frodig sexy dame på besøk til simmen min i går, jeg ble så glad :fnise:

Var også på besøk til ei gravid venninne i simverden da hun plutselig måtte føde og jeg måtte bli med henne på sykehuset. Men husk at en ikke får se fellestomter innvendig i sims3 da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg føler at alle er så chubby i ansiktet, noen som har funnet ut hvordan det kan fikses? Alle får skikkelige store kjever, uansett hvor mye jeg prøver.

Har du prøvd å fikse på den slidern som heter ansiktsbredde eller noe sånn? funket for meg. Begynte å irritere meg grønn av akkurat det der, fordi det ble helt feil i forhold til resten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullejenter, har dere lastet det ned? ;)

Jeg prøver å la være. Har en følelse av at det ikke funker uansett siden jeg har Mac og det virker som de fleste som ligger ute er exe-filer, spesielt cracken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært TS entusiast i 10 år eller noe, og gleder meg stort til spillet kommet i postkassa! Da må nok de fleste forvente at jeg er en smule asosial en stund :sjenert:

Gleder meg! :duskedame::danser::duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Plager meg at jeg ikke kan spille det på laptop!!!

Må sitte på kjøkkenstol foran den stasjonære og får vondt i ryggen, grrr.

Må gå til innkjøp av en ordentlig stol gitt, for her blir det mye spilling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kommer kanskje litt ann på laptopen? :gjeiper:

Jeg spiller på laptop, jeg. Funker helt supert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er usikkert hvilken versjon av The Sims 3 som ligger ute til nedlastning, så at tiden går treigt kan bare være en bug som er fikset i den utgitte versjonen.

Jeg ble litt skuffet når jeg først begynte å spille men synes det har blitt mer moro etterhvert som jeg har kommet inn i det. :) Ja, det er lite utvalg av hår og mye det ser ikke bra ut men sånn var det jo med the Sims 2 og, før vi fikk cc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er lite utvalg av hår og mye det ser ikke bra ut men sånn var det jo med the Sims 2 og, før vi fikk cc.

cc?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Custom content, altså det innholdet som folk lagde selv og som man kunne laste ned, fra sider som modthesims2.com og lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...