Gå til innhold

Gjøre noe romantisk for kjæresten.


Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Det er lenge siden jeg og kjæresten har gjort noe skikkelig romantisk sammen.

Vi har det kjempe bra og alt er helt perfekt! Nå til helgen så vil jeg gjøre noe skikkelig romantisk for henne, så jeg lurer på om det er noen som har noen forslag? Vi har tidligere spist deilige middager med rødvin og levende lys, og pratet natten lang.

Vi har mange gode stunder som er virkelige gode minner, men nå begyner det og bli en stund siden sist. Om dagene så snakker hun ofte om at hun vil at vi skal ha oss en kose kveld sammen, en dag hvor vi bare bryr oss om værandre og gjør noe romantisk sammen og sex og hele pakken liksom.

Når helgen kommer så vil jeg overaske henne med noe skikkelig romantisk og koselig. Det er ikke snakk om og dra ut og spise eller noe slikt, bare oss to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Gå for et eller annet tema for kvelden. Italiensk aften, kanskje. Lady og landstryker'n. Hvis ikke, lag picnic i stuen.

Ta en dusj eller bad sammen.

Tenn lys og lag koselig stemning. Det er et must.

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven

Jeg sendte melding til kjæresten min på Fcebook, noe a la: "Hei, så profilen din, du virker kjekk. Lyst til å treffes?" Så hadde vi "blindt stevnemøte". Møtte ham i byen etter jobben, han hadde bestilt bord på ukjent restaurant og kinobiletter på ukjent film. Det ble kjemperomantisk, nesten som nyforelska igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Emilie  JG

heihei.

jeg har et lite problem med typen min så jeg tenkte å gjøre noe søtt for han. men hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil gi en present som er litt utenom det vanlige:

Skaff en kasettspiller og spill inn en mix-tape med favorittsangene hans\hennes\deres. Nostalgisk, og noe man husker bedre enn en CD i dag :)

(Venter på noe å bruke den idéen på. I mellomtiden deler jeg gjerne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så koselig!

Kanksje ikke direkte romantisk, men typen min har bodd hos meg en uke nå, og han gjør sånne småting som smelter hjertet mitt hele tiden.

Spesielt flink er han til å gjøre småting mens jeg er på jobb.

Eksempler:

* Rydde/vaske

* Sette på klesvask/tømme oppvaskmaskinen

* Lage middag/bake (har overrasket meg med både sveler og kake)

* Plukke plomster og pyntet opp bordet (ja faktisk!)

* Tent stearinlys og dempet lyset når vi spiser

* Fylt opp badekaret, helt oppi olje og spurt om vi skal bade sammen

* Tatt med meg ut å spise

* Hvis jeg har sett på noe jeg virkelig liker i byen, plukker han det opp mens jeg gjør noe annet og overasker meg senere med det!

Har aldri hintet til at han skal rydde eller vaske osv. han gjør det på eget initiativ og det er en fn kvalitet! Det er de små tingene som har noe å si ofte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Noe av det mest romantiske jeg opplevde med min forgje kjæreste var at etter mye kosing og film på tv i stua, forlot jeg han fordi jeg skulle "dusje". Etter en liten stund ropte jeg på at han skulle komme inn, og der var lyset av og jeg hadde tennt stearinlys og tappet i badevann. Med mye skum selvsagt! Han bled kjempeglad og overrasket, og hoppet oppi sammen med meg. Der satt jeg og såpet inn håret hans og koste oss virkelig med vannkrig og klining og alt sammen. Utrolig koselig! :kline:

Og hele episoden var etterfulgt av het sex på gulvet... :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...