Gå til innhold

Tidlig frokost i Oslo lørdag morgen?


Gunilla

Anbefalte innlegg

Jeg reiser ofte inn til Oslo på lørdager, og går av på Nationaltheateret i halv åtte-tiden om morgenen (skal på undervisning). Derfra spaserer jeg opp til Majorstua.

Jeg har savnet en kaffebar og et bakeri som har åpent så tidlig på morgenen - skulle gjerne hatt noe ferskt bakverk og en god kaffe eller espresso (nei, automat på 7-11 blir ikke det samme). Selv "Godt brød" synes ikke å ha åpent så tidlig om morgenen!

Nå er jeg ikke så kjent i Oslo - men finnes det noen gode kaffesteder/bakerier på denne strekningen? Jeg har GOD TID om morgenen, så jeg kan vente til åtte-halv ni før jeg inntar mitt ønskede måltid.

Noen som kjenner til noen steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå innom hotell... Prøv gjerne Hotel Continental som ligger i Stortingsgata - der har de go' frokost! :) Tenkte ellers på Åpent Bakeri, men der har de ikke åpent før 0900 på lørdager...

Sier i fra hvis jeg kommer på noe mer!

Ann-Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Hotel Continental er ett godt tips- men frokoststeder som har åpent fra 6:30 og utover er mangelvare i Oslo- dessverre!

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i allefall på en lørdag.... MEN - fant akkurat ut at Godt Brød også har en avdeling i Bogstadveien 24 - og de åpner klokken 0600!! :D

Ann-Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Hotell blir i grunnen uaktuelt for meg - men det er flott hvis Godt Brød har begynt å åpne tidligere! Jeg har nemlig forsøkt meg der tidligere, men de har altså ikke hatt åpent. Men jeg prøver gjerne igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet i allefall med sikkerhet at den på Grünerløkka har åpnet fra 0600 alle dager, så da tar jeg det for god fisk at den på Majorstua er det også!

Lykke til!

Ann-Karin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Poirot

Bølgen og Moi Briskeby har nyyydelig frokostbuffet fra kl 7.30 på hverdager, vet ikke når den åpner i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...