Gjest peber fra tyrkia Skrevet 17. mai 2009 #1 Skrevet 17. mai 2009 Jeg roter med ei jente nå og hver gang jeg er med henne så får jeg stå, med en gang. Jeg tror det er måten hun lukter på for jeg blir kåt når jeg kjenner lukta av henne på puta/dyna etter hun har vært her. Tror dere dette er kun seksuell drift eller er det følelser bak? Det er jo bare denne jenta jeg har opplevd det med.
Gjest Adrian Moles nerdy nerd Skrevet 17. mai 2009 #2 Skrevet 17. mai 2009 Det ønsker jeg rett og slett ikke å spekulere i. Lykke til videre som tenåring.
Gjest peber fra tyrkia Skrevet 17. mai 2009 #3 Skrevet 17. mai 2009 Det ønsker jeg rett og slett ikke å spekulere i. Lykke til videre som tenåring. Kan jeg få spørre hvorfor? Takk for lykkeønskning.
Gjest Salt fra Oslo Skrevet 17. mai 2009 #4 Skrevet 17. mai 2009 Kan jeg få spørre hvorfor? For å formulere det på en pen måte: Det er visse saker ved det private liv hos ukjente mennesker andre ikke vil ha så stor interesse av å ha kjennskap til.
leirbål Skrevet 17. mai 2009 #5 Skrevet 17. mai 2009 Hvis du lurer på om du er glad i jenta, så er du nok ikke det. Du vet det hvis du er glad i, forelsket el. Å tenne seksuelt er noe de fleste tenåringsgutter opplever veldig mye av tiden. At du tenner på henne, og lukten av henne, betyr ikke automatisk at du er glad i henne. Hvis du har lyst til å tilbringe masse tid med henne, selv om hun ikke vil rote med deg den dagen, du tenker på personligheten hennes, du ønsker å glede henne på mange ikke seksuelle måter så kan du begynne å tenke på følelsene som ligger under.
Gjest peber fra tyrkia Skrevet 17. mai 2009 #6 Skrevet 17. mai 2009 For å formulere det på en pen måte: Det er visse saker ved det private liv hos ukjente mennesker andre ikke vil ha så stor interesse av å ha kjennskap til. Da burde du holde deg unna et forum som heter seksualitet, gitt!
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 17. mai 2009 #7 Skrevet 17. mai 2009 Helt klart. Lukt er super viktig for mennesket. Vitenskapen har bevist at jenter som er "fit for fight" (les: kåte) skiller ut en spesiell lukt, og når de blir gravide/ikke-fruktbare så stopper denne lukten.
Gjest hva? Skrevet 17. mai 2009 #8 Skrevet 17. mai 2009 Helt klart. Lukt er super viktig for mennesket. Vitenskapen har bevist at jenter som er "fit for fight" (les: kåte) skiller ut en spesiell lukt, og når de blir gravide/ikke-fruktbare så stopper denne lukten. Hvordan kan lukten 'stoppe' når de faktisk blir kåtere i gravid tilstand?
Gjest Gjest Skrevet 17. mai 2009 #9 Skrevet 17. mai 2009 Hvordan kan lukten 'stoppe' når de faktisk blir kåtere i gravid tilstand? Og det har du lst ett sted??? tror det hører skjeldenheten til i forhold til hva som faktisk er normalt.. skyt meg hvis jeg tar feil, men i min kamerat krets lever vi stort sett på brød og vann for tiden.. og jeg fikk min andre sønn på torsdag..
Gjest Gjest_kvinne_* Skrevet 18. mai 2009 #10 Skrevet 18. mai 2009 Jeg var VELDIG kåt under forrige svangerskap.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå