Gå til innhold

Bortevekkistan


*Joyce*

Anbefalte innlegg

Hei på deg Joyce! ;)

var innom her forleden og begynte på en lang mld, men den forsvant.. så da ga jeg opp. da prøver vi igjen!

Så flink du er som er så godt igang med handling osv allerede! Tenk at du er halvveis allerede, sikkert over halvveis!? (kommer ikke alltid tvillinger litt tidligere!) Herlig å høre at de har det godt inne i magen der. Tenk om du skal få to gutter også da!? ;) Skal du farge alt babytøyet blått? hehe...

Hvordan er formen din om dagen, sånn fysisk sett? har kvalmen gått over? Og er du i delvis sykemelding?

Jeg må si at jeg tenker mye på deg om dagen, det må være ganske omveldtende å plutselig skulle vente 2 stk til på engang.

Jeg har visst helst spørsmål å komne med... sånn for oss utanförstående er det väldig spennende med tvillinger. Og det er det väl for deg også... hmm hva sker nå da? maskinen min begynner å autocorrecte til svensk? jaja.

Og ja: gratulerer sååå mye med vel overstått til søteste "lille" Snorkfrøken! Var det en fin feiring? Så fint at onkelen din var der med dere da- på fest og feiring- dagen før han gikk bort. Kondolerer så mye, høres ut som han vil bli savnet veldig.

Håper du har en nydelig mai dag, bruk tiden på å gjøre noe godt for deg selv! Gå en liten skogstur og se om du finner noen blomster, la sola varme deg i ansiktet ditt og prøv å finne 5 ting du er takknemlig for ! :)

stooor klem fra meg

Hei du, så hyggelig å "se" deg! Ifølge UL-dama kan man i prinsippet gå til uke 40 med tvillinger også (og om noen gjør det, så skal jeg vedde på at det er meg), men de aller, aller fleste er visst født innen uke 38. Så ja, det er vel sannsynlig at jeg har passert halvveis.

Vi må handle litt småttistøy, det skal nok noe til at tvillinger er over 4 kg. Vi har veldig lite i 50 liggende etter jentene, de var lange begge to (hhv 56 og 53 cm), så de passet fint inn i 56 fra starten av. Har sett gjennom ull og bomull i de minste størrelsene i dag, faktisk, og mesteparten er veldig kjønnsnøytralt. Jeg har aldri helt turt å stole på UL og kjønn. :) (Men i de større størrelsene er det nok mer jentete - særlig det som er fra etter at Turnerose begynte i bhg og fikk øynene opp for rosa...

Fortsatt kvalm, kastet opp senest i går. Men jeg tror det er i ferd med å komme seg, merker at alle de merkelige aversjonene er i ferd med å gå over, og håper at det er et tegn på at kvalmen avtar. Jeg er 40% sm, legen ga meg ikke noe valg. Jeg har nok pushet meg litt for hardt siden nyttår. Det var nok også litt av grunnen til at jeg gikk så innmari i kjelleren av tvillingbeskjeden.

Vet du, autocorrect til svensk har jeg også opplevd i det siste! Merkelig!

Gratulerer Fløtepusen også, tenk at vi har treåringer i hus! Snorkfrøken har blitt så veldig stor på mange måter. Det skjer enormt mye om dagen. Det var en fin feiring, ja, jeg er bare lei meg for at jeg ikke fikk sittet mer med gjestene. Pratet mer med onkelen min. Det gjør det så helt umulig å tro at han er død, han satt jo her i sofaen på søndag! Jeg ser ham så tydelig for meg. Han vil bli savnet, ja, av stort sett alle som kjente ham, tror jeg. Han var snill tvers igjennom.

Har vært dårlig med sol her i dag, og jeg har ikke hatt nevneverdig lyst på en kalddusj, så jeg har holdt meg inne. Men jeg har sydd litt og gjort ting som gir litt fri fra tankene, det har vært godt. I morgen tror jeg jeg skal ta en tur til tanta mi, hvis hun orker og har lyst på besøk.

:klemmer: tilbake!

Så utrolig triste nyheter, Joyce! :klem: Skjønner godt at det blir ekstra mye for deg med dette midt oppi tvillingsjokket - håper du husker på å ta vare på deg selv!

Godt å høre at det ser ut som om tvillingene har det bra i alle fall, regner med du skal inn på ul jevnlig for å sjekke? Hvilken dato har terminen din blitt endret til? Det hjulet tror jeg ikke er så lett å bruke, min lege kom frem til 3. oktober da jeg var der i uke 7 for å få sykemelding, og 4. oktober på kontroll i uke 12. Samme lege og samme hjul. :fnise:

Takk for klemmer, det er nok litt ekstra mye akkurat nå, ja. Pluss at hormonene knapt nok hjelper. Men dette er ting jeg uansett ikke har kontroll over, jeg må bare prøve å henge med...

Jepp, flust med kontroller fremover. Jeg blir helt matt av opplegget. Annenhver uke de neste par månedene, og så hver uke etterhvert. De hjulene er håpløse, og så har de jo i tillegg ulike definisjoner av hva som er standard svangerskapslengde. :vetikke:

Kondolerer, Joyce :klemmer:

Har tenkt mye på deg og de to mageboerne. Så bra at de er like store! Og heldige jenter som ønsket seg lillebror. :)

Takk, kjære deg. :hug:

Ja, jentene, og særlig Turnerose, ble veldig begeistret for at det var gutter - ihvertfall én. Hun ser ikke poenget med flere lillesøstre, for det har hun jo alt. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har et (helt nytt) sett fra Nøstebarn du kan få hvis du vil? Det er ei blå sparkebukse med fot i str 56, og body med striper i hvitt og grønt, med blå kant om du skjønner. Bodyen er i str 56/62 men ser ut til å passe med buksa. Jeg var tidlig overbevist om at vi fikk gutt, så jeg handlet litt på NB salget i vår :fnise:

Og ang. størrelse på tvillinger, venninna mi fikk tvillinger på over 3 kg og hun ble faktisk satt igang noen dager før termin. Sier ikke at det er vanlig, men det er ihvertfall ikke umulig ;)

Håper det går bedre med deg/dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre om onkelen din, for et sjokk.

Godt alt er vel med de to i magen. Hvor langt er du på vei nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilly, det er utrolig snilt av deg, men har du ikke bruk for det selv? Jenter dør ikke av litt blått! ;):klemmer:

pusilus, takk. :hug: Jeg tror tickeren stemmer sånn nogenlunde nå, straks 21 uker etter justringen på UL.

---

For en uke det har vært... En vanvittig berg-og-dalbanetur av følelser og tanker. Bisettelsen var i går, og det hele var typisk "gondt". En flott seanse, men likevel en jeg skulle ønske jeg ikke hadde måttet være med på, det oppleves fremdeles som fullstendig feil at han er borte. Det var virkelig stappfullt, tror ikke det var ett ledig sete. Godt over 100 mennesker. Og minnestunden etterpå var like tettpakket med folk. Sier noe om en mann som betød noe for veldig, veldig mange.

Samtidig var det mye familie der som jeg ikke har sett på en god stund, særlig fra UK, og det var koselig å se dem alle. Og venner av tanta og onkelen min som jeg har møtt jevnt og trutt gjennom oppveksten, men ikke sett på flere år nå. Latter og smil innimellom alt det triste og vonde. Jeg var visst dagens nyhet, alle ville snakke med meg om jentene (som var med) og tvillingene i magen. Jentene prøvde forøvrig nærmest å krype inn i magen igjen, de ble så sjenerte med alle disse menneskene de ikke kjenner rundt seg, og særlig de som snakket engelsk. Turnerose klarte dog faktisk å gjøre seg forstått på engelsk til en av de hun har truffet før, stolt jente og stolt mamma. Hun sa "my name is (...) and I'm 6 years old." Ikke dårlig, synes jeg! Jeg turte ikke å snakke særlig mye engelsk på den alderen, selv om jeg hadde en sterkere tilknytning til UK og familien der enn det jentene har, og muligens skjønte mer enn det jentene gjør.

I dag er jeg helt utkjørt, våknet med en dundrende hodepine og mye vondter. Jeg opplever det som en fysisk reaksjon på alt som har skjedd. Og så trøtt, så trøtt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begravelser er omtrent verre enn selve dødsfallet.. det er så endelig liksom. Men så er det nå også litt godt å få tatt skikkelig farvel. Gondt som du sier, det var et nytt begrep! Det høres ut som det var en verdig og fin farvel han fikk.

Ikke rart du er sliten.. du har jo to små i magen din, og to store i hagen din ;) hehe. Og mann og jobb og hus og heim... håper dere får en fin langhelg nå da! Har mannen fri på fredag kanskje?

solskinnsklem fra meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye, Joyce! :hug:

Spennende med kontrollene dine, når skal du tilbake igjen? Jeg vedder på at de er eneggete og at det er to gutter. :fnise:

Skal ta en kikk og se hva jeg har etter mine gutter. Så kan du få noe hvis det er brukbart. :fnise: Vi hadde også lyst på donkey, men den kom akkurat da gutta mine ble født. Så da ble det TFK i stedet. Har vært veldig fornøyd med den.

Ha gode dager, fine du! :hug: Er magen stor forresten? Kjenner du mye liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begravelser er omtrent verre enn selve dødsfallet.. det er så endelig liksom. Men så er det nå også litt godt å få tatt skikkelig farvel. Gondt som du sier, det var et nytt begrep! Det høres ut som det var en verdig og fin farvel han fikk.

Ikke rart du er sliten.. du har jo to små i magen din, og to store i hagen din ;) hehe. Og mann og jobb og hus og heim... håper dere får en fin langhelg nå da! Har mannen fri på fredag kanskje?

solskinnsklem fra meg!

Ja, det var et fint farvel, selv om det kom altfor tidlig.

Hehe, to i magen og to i hagen, likte det uttrykket! Vi hadde ikke fri på fredagen, men jentene var med mannen på jobb. Og litt kortere dag for min del. Deilig. :)

Stor klem tilbake! :hug:

Kondolerer så mye, Joyce! :hug:

Spennende med kontrollene dine, når skal du tilbake igjen? Jeg vedder på at de er eneggete og at det er to gutter. :fnise:

Skal ta en kikk og se hva jeg har etter mine gutter. Så kan du få noe hvis det er brukbart. :fnise: Vi hadde også lyst på donkey, men den kom akkurat da gutta mine ble født. Så da ble det TFK i stedet. Har vært veldig fornøyd med den.

Ha gode dager, fine du! :hug: Er magen stor forresten? Kjenner du mye liv?

Takk, kjære du!

Har time igjen på fredag. Da er det med lege osv. Gruer meg til den delen, men det går vel, det også. Må be om å få en samtale om fødsel.

Så du satser på eneggede gutter, ja? ;) Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. Som jeg vel har nevnt ligger de så tett inntil hverandre som det går an å komme uten å dele fostersekk, visst, som har vært noe av grunnen til at de har slitt med å se inni der. Spennende å se om det samme er tilfellet på fredag. :)

Kjenner flere som er fornøyde med TFK (som søskenvogn, riktignok, men dog.) Jeg er imidlertid så opptatt av det der med å ha dem vendt mot meg lengst mulig, så da er det ikke egentlig så mange alternativer. Tror tvillingvogna til Emmaljunga har den muligheten, men jeg har ikke lyst på panservogn. :ler:

Jaaa, magen er gedigen... Jeg er vel et sted rundt der jeg har vært ved 30 uker med én nå. Begynner å bli tungt! Tenker mye på hvordan dagene i Dyreparken skal bli, da ER jeg rundt uke 30. ;) Kjenner liv stort sett daglig. Mest fra h*n på høyre side, som på forrige UL ble definert som tv1.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da går (endelig) 17. mai mot slutten. Har aldri vært min favoritt, gitt. Vi har tatt det rolig i dag, var bare bortom skolen på opplegget der på ettermiddagen. Der traff jentene flere venner og naboer, så det var stas. :) Var nok rett valg å ta det piano for min del, jeg er sliten etter uka og har nok hatt behov for en rolig dag. Pølser til middag og generelt enkelt opplegg. Jentene har kost seg, da, og det er jo det viktigste. Prøver å ikke overføre mine følelser for dagen til dem. ;) Klarer ikke helt å sette fingeren på hva det er med dagen for min del, heller.

Nå er det kveldsmat på jentene, og så sengetid. Gleder meg til de sover. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren, jamen ikke mye lurt å se en episode av Call the midwife der den fødende mister en av tvillingene sine rett før fødsel... Snørr og tårer, ja. Men det er vel et tegn på at jeg begynner å bli vant med tanken på at det er to der inne. :) (Og til mitt forsvar hadde jeg ingen anelse om at det var temaet for episoden.)

Det er mye liv og røre i magen om dagen, det har plutselig tatt av den siste uka. Det er ganske artig. :) Har jo kjent bevegelse i en del uker allerede, men nå er det veldig mye mer, gjennom dagen, og særlig når jeg går og legger meg. Og jeg kjenner begge to samtidig, spesielt på kvelden. Lurer på hvordan det er å dele livmor med en annen? :ler: Det med bevegelse er den ene tingen jeg har savnet med å være gravid etter fødsel, det er ganske spesielt når det turnes i magen. Siste gangen nå! Jeg får prøve å memorere hvordan det føles... For vi skal definitivt ikke ha flere nå! ;)

Jeg er fryktelig sliten om dagen. Litt usikker på om det kommer av graviditeten eller om det ligger mer i alt som har vært de siste ukene. Uansett kjenner jeg at jeg gruer meg til jobb. Vondt bekken, kvalme, trøtthet, og det at jeg ikke klarer å legge fra meg smilet. Jeg har ikke egentlig lyst til å smile, men jeg føler samtidig at jeg ikke kan vise hvor sliten jeg egentlig er. Av samme grunn synes jeg det er vanskelig å si fra om at en del oppgaver belaster bekkenet litt for mye. Jeg har ny time hos fastlegen om 3 uker, og lurer på om jeg holder ut frem til det. Det er jo ikke SÅ lenge, men akkurat nå føles det som en evighet... Jeg kjenner at samvittigheten sliter mye i meg om dagen. Jeg føler at jeg ikke strekker til noe sted, hverken som mamma, kone, arbeidstaker eller gravid. Ikke så gøy.

Datoen/kalenderen på laptopen min har av en eller annen grunn hengt seg opp på dagen da onkelen min døde. Pussig...

Nå venter jeg på at brødet i ovnen skal stekes ferdig, og så hopper jeg i seng, tenker jeg. Mannen jobber litt ekstra i kveld, så han er på kontoret, og kjenner jeg ham rett er det fremdeles et par timer til han kommer hjem. Mens jeg sitter her og venter mauler jeg jordbær. Tror jeg har denne rundens første graviddille der. ;) Ikke den verste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så fint å gå gravid, selv om det også er rimelig slitsomt! Ser for meg at det må være ekstra intense følelser i alle retninger når det er to der inne :)Du får memorere nå, ja!

Synes du skal bestille deg en time hos legen før om 3 uker, snarest mulig. Det er faktisk ikke du som skal vurdere, og når du er i tvil på hva som føles rett for deg- så lar du en proff avgjøre. Kom igjen, du har ingenting å tape på det!

Jordbær er jo såå godt.. og absolutt ikke det verste å maule. Og du er god som baker brød også! Har du fast oppskrift? eltefritt kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo så fint å gå gravid, selv om det også er rimelig slitsomt! Ser for meg at det må være ekstra intense følelser i alle retninger når det er to der inne :)Du får memorere nå, ja!

Synes du skal bestille deg en time hos legen før om 3 uker, snarest mulig. Det er faktisk ikke du som skal vurdere, og når du er i tvil på hva som føles rett for deg- så lar du en proff avgjøre. Kom igjen, du har ingenting å tape på det!

Jordbær er jo såå godt.. og absolutt ikke det verste å maule. Og du er god som baker brød også! Har du fast oppskrift? eltefritt kanskje?

Ikke fått meg til å bestille legetime enda... Nå er det jo "bare" drøyt to uker til legetime uansett, så jeg håper å holde ut. Men vi får se, mannen maser veldig på meg om den legetimen også. :tunge1:

Brødet blir til litt etter hva vi har tilgjengelig, men bruker den Rom123-oppskriften som utgangspunkt. Grunnoppskriften er som følger:

1 kg grov sammalt hvete

1 pose tørrgjær

9 dl lunkent vann

4 ss olje

litt salt

Bland alt det tørre. Ha in vann og olje, og rør den løse deigen sammen. Ha i to smurte former. Sett brødene i kald ovn på nederste rille, stek i 35 minutter ved 100 grader. Øk så til 225 grader, og la stå i 40 minutter til. La hvile i formen en stund.

Men jeg varierer med mel, frø og helkorn, også har jeg stort sett i en liten skje med honning eller sirup. Blir stort sett bra. :) Når jeg ikke gidder å bake blir det halvstekt havrebrød fra Meny. ;)

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk vi kjøpt oss en slyngevugge til på Finn, hurra! Den var med stativ, egentlig ganske hendig, så kan vi ha en på soverommet vårt hvis det trengs. Mye av utstyret begynner å komme på plass nå, det er godt, og vi har funnet stort sett alt vi har bruk for på Finn. Kjenner at jeg ikke kommer til å være supermobil fremover. Vi skal bestille vogn og kjøpe ekstra babysete snart, og da er vel i stor grad de store tingene på plass. Sete kjøper vi ikke brukt, og ingen av de vi kunne arvet fra har MaxiCosi, som vi nesten må ha for å kunne bruke bilstoladapter på vogna. (Har MaxiCosi fra før, og bruker det om igjen.) Og de Donkeyene vi har funnet på Finn har vært såpass høyt priset at det er liten forskjell ifht å kjøpe ny, særlig når de fleste har vært brukt som søskenvogn, ikke tvillingvogn, og vi derfor uansett må kjøpe ekstra bag etc ved siden av. Med litt tvilling- og storkjøpsrabatt blir det faktisk ikke snakk om store summene i forskjell. Også må vi jo ha bil, da. :tunge1: Men den nye S-maxen leveres tidligst i august, så selv om vi skal bestille snart, er det en stund til faktisk bilbytte.

Ellers oppdaget vi i helgen at vaskemaskinen vår er lekk... Det er hull i den store pakningen øverst (toppmatet), så da blir det kjøp av ny vaskemaskin litt raskere enn planlagt - vi hadde jo alt bestemt oss for å kjøpe ny, større vaskemaskin + tørketrommel. Litt kjedelig at den utgiften kommer samtidig med kjøp av vogn etc (hadde tenkt å vente med det til skattepengene kommer), men vi blir visst sponset litt av svigers og mampap, så det går nok greit. Vi har vært veldig fornøyde med den maskinen, den er snart 10 år gammel og har vært i daglig bruk siden 2009. Så ikke noe å klage på der, egentlig, den kunne bare ventet et par måneder til med å gå i stykker. ;) Det går an å bruke den, da, må bare tørke opp på gulvet etterpå. Hehe.

I dag har jeg tatt det rolig, merker at langhelg tar på for den gravide. I går var jeg skikkelig kjip mamma, sur og tverr og dum. Hater sånne dager! Men det går heldigvis over, og i dag er alt så meget bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brødoppskriften virker veldig enkel iallfall! Jeg går rundt og innbiller meg at det er så mye jobb å bake brød..Baker du om kvelden, og spiser det neste dag?

Langhelg tar på for ikke gravide også.. iallfall ammende og forkjøla småbarnsmødre. Godt med hverdagen igjen nå da.

Dere får jo virkelig kjenne på det at barn koster penger! Men vaskemaskinen er nå gull verdt, så den saken er grei.. dere har kanskje lite feriebudsjett i år, eller har dere store planer?

Hvordan blir det med bæring nå da? en foran og en bak? ;) hehe..

Donkeyvogna virker veldig fin, men er vel ganske dyr den også ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lytt til kroppen din nå, Joyce! :hug: Ikke press deg til å holde ut i to uker til hvis du kjenner at det er lenge. Du har to i magen og to utenfor. Det er lov til å være sliten og kanskje trenge en time-out. Har ikke noe med det, men klarte ikke dy meg, kun i beste mening. :hjerte::hjerte:

Store klemmer fra ei som også var sliten gjennom tvillingsvangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Brødoppskriften virker veldig enkel iallfall! Jeg går rundt og innbiller meg at det er så mye jobb å bake brød..Baker du om kvelden, og spiser det neste dag?

Langhelg tar på for ikke gravide også.. iallfall ammende og forkjøla småbarnsmødre. Godt med hverdagen igjen nå da.

Dere får jo virkelig kjenne på det at barn koster penger! Men vaskemaskinen er nå gull verdt, så den saken er grei.. dere har kanskje lite feriebudsjett i år, eller har dere store planer?

Hvordan blir det med bæring nå da? en foran og en bak? ;) hehe..

Donkeyvogna virker veldig fin, men er vel ganske dyr den også ja.

Litt opp og ned når jeg baker, hvis jeg er hjemme på dagtid (sm-dagene) tar jeg det gjerne da, og så har vi godt brød til kvelds. :)

Hehe, ja, jeg er til vanlig ganske lei av hverdag, men det er ikke nødvendigvis sånn at alternativet er så mye bedre! ;)

Ganske lave ferieutgifter i år, ja, og vi har alt betalt for den største posten, Dyreparken/Abra havn. Vi liker oss uansett godt i Norge om sommeren, og noen utenlandstur til høsten tror jeg neppe det blir i år. :ler: Har dere store planer for sommeren? Vi skal nok forbi deres trakter på turnéen vår. :)

Tvillingbæring, ja! Jeg har alt lest meg opp. :ler: En foran og en bak, en i vogn og en i bæretøy, dobbeltbæring når de er små... Mange muligheter!

Lytt til kroppen din nå, Joyce! :hug: Ikke press deg til å holde ut i to uker til hvis du kjenner at det er lenge. Du har to i magen og to utenfor. Det er lov til å være sliten og kanskje trenge en time-out. Har ikke noe med det, men klarte ikke dy meg, kun i beste mening. :hjerte::hjerte:

Store klemmer fra ei som også var sliten gjennom tvillingsvangerskapet.

Nå begynte tårene å trille her. Takk for kloke ord, jeg tar dem med meg! Hatt en brukbar dag på jobb i dag, heldigvis, så ser det an litt fremdeles. Vikaren min begynner på mandag, og jeg håper jo at jeg kan få overlappet litt med henne, også. Men jeg tror jeg trenger å høre at det er lov å gi seg. Takk! :klemmer:

Innom. :) Skal teste brødoppskrift jeg og. Klem!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bil bestilt og signert på! Levering i august. Mye penger, men det er ikke så mange alternativer i den klassen (særlig når mannen kategorisk nekter befatning med enhver fransk bil :ler:), og vi får en bil vi nok vil bli veldig fornøyde med - Ford S-max. Vi har hatt Ford tidligere (lånte svigers sin Focus en god stund) og var godt fornøyde med den.

Ellers er jeg i skikkelig rederyddingmodus om dagen, og det er så deilig å få ting ut, vekk, bort! Vi selger unna babystæsj vi ikke får bruk for denne gangen (enkeltvogna, et stellebord vi ikke har plass til, etc), og får sånn frigjort plass til andre ting på loftet - som igjen gir ryddigere bod kjellerbod, osv. Veldig godt! Nå er jeg så fornøyd med egen innsats at jeg har satt meg til i sofaen med det som meget mulig er verdens beste is (lakris-is fra Kulinaris) og en episode av Drop Dead Diva - jamen bra det er 6 sesonger på Netflix, så har jeg underholdning for lange tider fremover. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakris is! Det høres mektig ut.. *elsker is*

Ford er supre biler, det blir nok bra! :) Gratulerer! (skjønner godt fransknekten, jeg styrer også unna dem... null tillitt!)

Vi skal til London/England i sommer! Leie bil og farte utover landsbygda... blir supert! svigers blir med, så vi har også litt barnevakt innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! :danse: Det er herlig med alt som er bestilt, ordnet etc.

Lakris-is er kjempe godt! Tvilsomt at de har det i denne byen, har i hvert fall aldri sett det på butikken her. Eller, jo, men ikke den du snakker om. Noe uryddig innlegg dette. :fnise:

Godt å høre at du har greie dager på jobb, innimellom i hvert fall. Er det ikke snart tid for et magebilde? :gravid:

Jeg var 140 cm rundt magen med tvillingene på mitt største, og de var 7,5 uker premature. :skratte: Helt grotesk spør du meg. Når jeg tenker tilbake husker jeg selvfølgelig at det var tungt, men det er nesten bare positive tanker ellers. Veldig spesielt med to i magen samtidig! Når skal du på kontroll igjen? Går du hver 14.dag? Jeg syns det her er så spennende, svangerskapet ditt har gjort at jeg har funnet veien tilbake til KG. :fnise:

Klemmer i fleng, er hjemme med 4 syke unger i dag. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...