Melian Skrevet 21. juli 2003 #1 Del Skrevet 21. juli 2003 og siden jeg ikke kommer til å være her 26. juli, så må jeg før jeg reiser igjen gi deg tusen susser og klemmer *og avslutter med et stort smask på kinnet* Gratulerer med dagen! Og for de som ikke husker bursdagsangen til dagen, her er forprøven: *kremt* *harrrk* *host* Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står, og sjå no vi vil marsjere. Hoppe, nikke, neie snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring. Ynskjer deg av hjarte alle gode ting og sei meg so kva vil du meire: Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2003 #2 Del Skrevet 21. juli 2003 Og her er den på norsk: Hurra for deg som fyller ditt år ja deg vil vi gratulere Alle i ring omkring deg vi står og se nå vil vi marsjere bukke, nikke, neie snu oss omkring danse for deg med hopp og sprett og spring ønske deg av hjertet alle gode ting og si meg så hva vil du mere Gratulere HURRA FOR CRAZEE !!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 21. juli 2003 #3 Del Skrevet 21. juli 2003 Hurra, hurra, hurra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 21. juli 2003 #4 Del Skrevet 21. juli 2003 Gratulerer med dagen, Crazee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 21. juli 2003 #5 Del Skrevet 21. juli 2003 Gratulerer fra meg også! Håper virkelig du får en kjempefin dag og mye oppmerksomhet, gaver og ikke minst klemmer! Her har du en fra meg: :kysse: *ups, det ble visst mer enn en klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 21. juli 2003 #6 Del Skrevet 21. juli 2003 *Snufs* Blir heilt rørt til tårer her, jo. Takk alle samen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 21. juli 2003 #7 Del Skrevet 21. juli 2003 Gratulere med dagen,og fest med måte klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 22. juli 2003 #8 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg er heller ikke her på dagen din, så....: Gratulerer med dagen!!! Bursdagsklem fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 23. juli 2003 #9 Del Skrevet 23. juli 2003 Å grallings, altså! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. juli 2003 #10 Del Skrevet 23. juli 2003 GRATULERER MED DAGEN SOM STRAKS ER, CRAZEE Kos deg masse! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 23. juli 2003 #11 Del Skrevet 23. juli 2003 Gratulerer så masse med dagen din! Håper den blir fantastisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå