Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1 Del Skrevet 10. mai 2009 Er ei voksen dame på 27, hehe, som har lyst på bil! Har lite peiling, og har aldri eid bil før. Kjørt lite pga ganske ferskt førerkort. Ønsker meg en enkel og grei bil som bruker lite drivstoff (=billig i drift), ikke er for liten og heller ikke for stor. Så må den gjerne se fin ut også! Har tenkt på Toyota corolla som folk sier er et fornuftig valg. Noen som har noen innspill, evt forslag til andre merker? Tenker å kjøpe brukt, max 120000, kanskje mindre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rimmern Skrevet 14. mai 2009 #2 Del Skrevet 14. mai 2009 For 120.000 får du deg en god småbil. Når det gjelder Corolla, så har jeg kun gode erfaringer med modellen fra tidligere år. Den siste jeg hadde var riktignok en 89-modell, men jeg tror bestemt at driftssikkerheten er tilstede i nyere modeller også. Absolutt en bil som kan anbefales på lik linje med de beste biler av den typen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lancelot Skrevet 14. mai 2009 #3 Del Skrevet 14. mai 2009 Vil absolutt anbefale Toyota Corolla, akkurat passe størrelse, rommer utrolig mye hvis du slår ned setene bak, og er en kjempefin bybil som er lett å manøvrere i trange parkeringshus. Bruker lite bensin, har lite feil og går som ei klokke. Lettkjørt og fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2009 #4 Del Skrevet 18. mai 2009 Hva med el-bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå