Gå til innhold

Utdannelse/penger til gutten


Gjest Gjest_jente_*

Anbefalte innlegg

Gjest Papirkurven

Ja, jeg ber om CV og kontoutskrif levert ut ved møtets start.

Nei, virkelig ikke! Nå har jeg kjæreste med god jobb, vanlig høyskolegrad og grei årslønn (tjener mye mer enn meg som studerer uansett), men har vært sammen med en elektriker og så ikke noe problem med det.

Trodde damer likte "handymen" jeg, men det er visst slutt på tiden der man siklet på muskuløse snekkere og over til tiden der man liker den med fetest pc??? Synes dette var merkelig jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Ja, jeg ber om CV og kontoutskrif levert ut ved møtets start.

Nei, virkelig ikke! Nå har jeg kjæreste med god jobb, vanlig høyskolegrad og grei årslønn (tjener mye mer enn meg som studerer uansett), men har vært sammen med en elektriker og så ikke noe problem med det.

Det beviser jo ingenting. Elektrikere tjener jo fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Papirkurven
Det beviser jo ingenting. Elektrikere tjener jo fett.

Mulig det, men TS sa at det var høy utdanning som var viktig for henne og det var det jeg kommenterte

Endret av Papirkurven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Stilling og hvor "rik" han var, var det siste jeg tenkte på da jeg traff mannen min. He he... var noe helt annet som sto i hodet på meg da :gjeiper:

Eneste som jeg så på som et + med det med han og økonomi var\er at han har styring på pengene han\vi har uansett hvor mye eller lite det er !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannelse er en faktor som spiller inn for meg. Jeg har selv doktorgrad i et realfag. Folk som bare har videregående har valgt helt annerledes i livet enn meg. De har tydeligvis andre verdier. De har en annen livserfaring, de har gått rett ut i en "lett" jobb (tenkemessig sett), mens jeg har slitt i ni år på universitetet og gått ut i en meget krevende jobb. Jeg synes det er viktig med utdanning, og har litt problemer med å føle meg "på nett med" folk som ikke synes noe om utdanning. Hvis man ikke vil ta utdanning, da har man liten interesse av å lære, av å tenke, av å vri hjernen. Og det er så motsatt av meg at det går ikke.

Penger er ikke så viktig. Vel, litt viktig er det, jeg vil ikke måtte forsørge mannen.. Han må tjene nok til å forsørge seg selv, og ha råd til å reise litt og slikt. Men jeg vil heller ha en som tjener litt lite, men som forvalter pengene fornuftig, enn en med millionlønn som bruker penger på tøys og er veldig opptatt av å fortelle alle om at han har den dyreste bilen og den flotteste båten... Å skryte av pengene sine er kvalmt og særdeles lite tiltrekkende.

Men personlighet teller selvsagt langt mer enn både utdanning og penger. Om jeg møter en fattig snekker med en helt fantastisk personlighet, så kan det hende jeg glemmer alt om at han ikke har utdanning og at jeg må ta størstedelen av utgiftene.

Men det er jo også sånn at NOEN må ha disse "enkle" jobbene du snakker om, ellers går rett og slett ikke Norge rundt :) Som at ikke alle kan ha høyprofilerte jobber med millionlønn, det går rett og slett ikke an. Men er enig i at utdanning er viktig, om du er utdannet tømrer, lege, tannpleier eller journalist, spiller ingen rolle synes jeg, om det er det man faktisk vil bli! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest womenwomen
Stilling og hvor "rik" han var, var det siste jeg tenkte på da jeg traff mannen min. He he... var noe helt annet som sto i hodet på meg da :gjeiper:

Eneste som jeg så på som et + med det med han og økonomi var\er at han har styring på pengene han\vi har uansett hvor mye eller lite det er !

Husk at de som tjener utrolig godt - ofte er de mest gjerrige også .

Vil heller ha en generøs hyggelig snekker eller elektriker som ikke tjener det store - men som i hvertfall ikke er gjerrig . Gjerrige menn er turnoff ! Samt arbeidsledige , arbeids- skye menn ! Høyt utdannede menn - vet ikke - men ikke mange av de er kjekke å se på ... virker kjedelige og stive syns jeg , og mangler sosiale ferdigheter - ofte ! De var sikker klassens upopulære nerder som unge ...he he . Finns langt fler sexye snekkere , bygningsarbeidere - enn eks økonomer eller prester eller leger ...he he

De mangler sexappeal og good look`s de fleste av dem - samt glimt i øyet og sprudlende humør og sjarm . Uansett hvor rik eller høyt utdannet en mann var . Ville jeg ikke involvert meg med han seriøst - om jeg IKKE følte en viss kjemi & fysisk tiltrekning til han . Så dere snobber her inne som tror dere er " all that " bare forde dere har lang høyskoleutdanning - det er i såfall bare i deres eget hode at dere er det ...

Har dere ikke utseendet og sjarmen med dere - kommer dere ikke så langt på kjøttmarkedet uansett . Har avvist mange høyt utdannede menn - rett og slett forde de ikke vekker følelser i meg eller sexuell tiltrekning .Og jeg vil ha et lidenskapelig forhold . Om de ikke får mitt hjerte til å banke litt extra het ...nytter det ikke om de er velstående og rike . De kan ikke gi meg noe - jeg allerede har fra før . Har uansett bra levestandard selv - så lokkes ikke av noen bare forde de er enda rikere .Har datet ganske rike og ( eldre ) menn - men trakk meg ...da det begynte å komme mer forventninger . Erkjente selv de var tidsfordriv for meg og litt spennende selskap - ikke kjærlighet . Og da stakk jeg av . For penger blir man ikke lykkelig av alene - tross allt .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ber om CV og kontoutskrif levert ut ved møtets start.

Haha :)

Sånn er det blitt ;) ... Etter at jeg har forevist mine papirer og blitt godkjent som kandidat - da ber jeg om hennes vekt og høyde slik at jeg kan regne ut BMI .... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...