Gå til innhold

liseberg

liv

Anbefalte innlegg

tar de norske penger på liseberg? Ble bråbestemt at vi kjører ned i morgen og jeg har som kjent ikke bankkort fortiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener bestemt at de tar norske penger....

Så heldig du er som skal til Liseberg!! God Tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Charmie (ikke innlogget)

Men når en bruker fremmed valuta, gir de som regel ekstremt dårlig kurs!

Hvorfor ikke stoppe ved en minibank og ta ut noe penger i lokal valuta - selv om du må betale uttaksgebyr er det trolig rimeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er forøvrig masse minibanker i Liserberg også, så man trenger ikke stresse med å ta ut penger før man kommer dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er jeg tilbake.. Åkpasset til 245 ble godt brukt.. De tok norske sedler ja men jeg tok med visakortet til typen og tok ut litt på det. De tok ikke norsk der de solgte drikke i balder køen.. minste mulig å ta ut var 500 da og jeg klarte ikke å bruke opp alt (trakk kortet i luka da jeg kjøpte åkpass)så da blir det vel en tur til svinesund en av dagene.. Bare tømme frysen litt først.

Balder var bare rå, kjørte den tre ganger, lisebergbanen tre ganger, høgdskrekken(falle ned) og den motsatte, bli skutt opp, og selvsagt tømmerrenna to ganger.. Ble så våt men det var jo så varmt at det var bare deilig. Var inne i det spøkelseshuset også. Det kosta ekstra men jeg ble nesten litt skuffa jeg altså. Hadde så høye forventinger(fra tidligere og det jeg har hørt) men det var jo verd pengene da.

Tok bare to og en halv time da. Trodde det var lenger..

*vil kjøre mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...